Olettakaamme että on muuan nimeltä mainitsematon pronssinruskea atleetti-ateisti, kuten minä Reiska esimerkiksi.
Evankeelisen uskon mukaan (rasti ruutuun)
- herra tökkii sormella kyseistä atleettia jo atleetin eläessä rankaisemalla atleettia jatkuvasti virheellisestä ajattelusta esimerkiksi repimällä atleetin rahat, tai salaisen nuoren rakastetun menettämisellä uskovalle hintelykselle
- herra kyykyttää atleettia vasta atleetin delpittyä: herran sormi tökkää lihaksikkaan atleetin suoraan tulijärveen
- herra tökkii sekä ennen että jälkeen.
Sama kohtalo odottaa kirottuja muslimeja, kirottuja katolisia, kirottuja kaikkia muita paitsi luterilaisia?
Atleetti vastaan herran sormi
7
349
Vastaukset
(Sarkasmisi?) osuu ja uppoaa.
Eli Jumala inhimillistetään, latistetaan ihmisen kaltaiseksi olennoksi.
Hänellä on silmät, korvat ja ennenmuuta inhimillinen, ihmiselle ominainen psyyke.
Hänen oikuttelevaa persoonallisuuttaan ei saa horjuttaa - saati lausua nimeään turhaan...
Juman syyttävä sormi jne.
Oikeammin - näin henk.koht.uskon - meitä ohjaavat
kuten Universumin osasena voi olettaa:
Persoonattomat luonnonlait.Atleettiateistia suojaisi bona fidé:n idea, "ei tiennyt, eikä pitänytkään tietää", mikäli ateisti olisi vain pysynyt lestissään. Olen joskus törmännyt kristillisissä piireissä käsitteeseen "huoleton", jolla kuvataan eikkistä, joka ei ymmärrä kantaa huolta ja kärsimystä menneistä ja tulevista synneistään, sekä tuntea jatkuvaa kiitollisuutta niiiden anteeksi antamisesta.
Oli kohtalo mikä tahansa, huolettomien taakka on tässä elämässä kuitenkin kevyempi, kuin usein väärin perustein ylimielisiksi koettujen kristittyjen. Tai niin sen ainakin pitäisi mennä. :P- xzcrtsrew
mutta hyvässä uskossa (muttei uskonnollisessa, vaan bona fide), herra voisi opinkappaleiden mukaan suutuksissaan vaikka rikkoa minun boomboxin jos se olisi minun rahat jo repinyt. Millä minä sitten kuuntelisin jumalatonta jazzin renkutusta, varsinkaan naispaholaisen (Geri Allen) esittämänä. Olenhan herra nähköön saanut Geriltä vaikutteita seestämään omaa helvetillisen hillitöntä bop-jammaustani. Olen tavannutkin tämän kauniin neron ja rakastuin heti, mikä oletettavasti synniksi laskettakoon, riippuen laskijan fundamentaalisuuden asteesta.
Pian on uusi päivä, ja täytyy astua taas johtoon tästä yömajasta, ryhdikkäänä atleettina kuten aina. Brecht unohti meidät atleetit mutta oli muuten siisti jäbä. Die Führung übernehmen ... blebt die Unwohl doch.
- atleetti
joka kuvittelee olevansa herran silmätikkuna.
Herran puolesta saat kaikessa rauhassa olla atleetti.
Niin lihas- kuin tissirakentajillakin ymv. saattaa olla lähimmäisiä jotka alkavat katsoa moisten harrastusten epäävän ko. henkilön kykyä syväystävyyteen.- xzcrtsrew
En ole käytettävissäsi. Tyylisi on liian kylmäkiskoinen.
En myöskään harrasta mainitsemiasi lajeja. Olen
nääs synnynnäinen atleetti. - Nassen
xzcrtsrew kirjoitti:
En ole käytettävissäsi. Tyylisi on liian kylmäkiskoinen.
En myöskään harrasta mainitsemiasi lajeja. Olen
nääs synnynnäinen atleetti.meillä Reiskan kanssa se vaan on. Tiedättehän itsekin alfaurokset jotka ovat luonnostaa johtajia, syvästi kunnioitettuja ja arvostettuja, ihmisiä joihin huomio kiinnittyy.
Karismaattisia miehiä paikallaan, joilla on ystäviä sekä kadehtijoita ja toki yli omien tarpeiden Afroditeja pyrkimässä "syväystävyyteen" - xzcrtsrew
Nassen kirjoitti:
meillä Reiskan kanssa se vaan on. Tiedättehän itsekin alfaurokset jotka ovat luonnostaa johtajia, syvästi kunnioitettuja ja arvostettuja, ihmisiä joihin huomio kiinnittyy.
Karismaattisia miehiä paikallaan, joilla on ystäviä sekä kadehtijoita ja toki yli omien tarpeiden Afroditeja pyrkimässä "syväystävyyteen"Olemme Nassen kanssa myös huippuälykkäitä ja syvähenkisiä atleetteja ja naisten unelmia, joilla on sydän, maksa ja muut elimet paikallaan, kuten johtaville ateisteille kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745028- 332801
- 402554
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401872Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 951732
- 1661593
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210