MIKÄ IHME HUUTO.NETISSÄ ON KU SE EI TOIMAA , MENEE HERMOT KU EI TOLLASII YLEISIÄ SIVUSTOJA SAADA TOIMIMAAN VAIKKA OMISTAJAKIN ON VAIHTUNUT TEHKÄÄ NYT TOLLE PALVELIMELLE JOTAIN . HIDAS KU MUMMO. SAMAA VIKAA ON NETTIAUTOSSA .AHNEHDITAAN LIIKAA KAIKKIA LIIKKUVIA MAINOKSIA ETTEI KONEITTEN ÄHKY RIITÄ PYÖRITTÄÄN. SURKEETA TOIMINTAA HUUTO.NET!!!!!
huutonetti pätkii
5
1740
Vastaukset
- hep
Taitaa sun koneessas olla vika koska ei mulla ainakaan oo huutonetti pätkiny koskaan...
- Toy
Niin meilläkin pätkii huutonetti ja kaikki muut sivut toimii moitteetomasti. Päivällä se toimii paremmin ja illalla taas ei. Johtuiskohan se siitä kun illalla on enemmän käyttäjiä sillä sivulla?
- rtr
mun ei mee sinne ku siihen tulee jokin Dremhost juttu... eilen viel toimi...
- ninni
rtr kirjoitti:
mun ei mee sinne ku siihen tulee jokin Dremhost juttu... eilen viel toimi...
tänäänkään ei ole auennut työkoneella eikä kotikoneella eikä kaverin koneella. täytyy meiän kaikkien mennä tietokonekauppaan jos muka vika aina koneessa eikä mahd palveluntarjoajassa. Hyi hyi huuto.net. Toimintaa vempaimiin sieltä päin vain!
- leke95
ninni kirjoitti:
tänäänkään ei ole auennut työkoneella eikä kotikoneella eikä kaverin koneella. täytyy meiän kaikkien mennä tietokonekauppaan jos muka vika aina koneessa eikä mahd palveluntarjoajassa. Hyi hyi huuto.net. Toimintaa vempaimiin sieltä päin vain!
Otin googlella huutonetin ja valitsin siitä välimuistin siitä pääsin Huutonetin sivulle ja siellä luki, että 29.9. klo 6.30 alkaen on huoltokatko. Se katko tuntuu kyllä kestävän.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581