huutonetti pätkii

romuroope9

MIKÄ IHME HUUTO.NETISSÄ ON KU SE EI TOIMAA , MENEE HERMOT KU EI TOLLASII YLEISIÄ SIVUSTOJA SAADA TOIMIMAAN VAIKKA OMISTAJAKIN ON VAIHTUNUT TEHKÄÄ NYT TOLLE PALVELIMELLE JOTAIN . HIDAS KU MUMMO. SAMAA VIKAA ON NETTIAUTOSSA .AHNEHDITAAN LIIKAA KAIKKIA LIIKKUVIA MAINOKSIA ETTEI KONEITTEN ÄHKY RIITÄ PYÖRITTÄÄN. SURKEETA TOIMINTAA HUUTO.NET!!!!!

5

1760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hep

Taitaa sun koneessas olla vika koska ei mulla ainakaan oo huutonetti pätkiny koskaan...

• Toy

Niin meilläkin pätkii huutonetti ja kaikki muut sivut toimii moitteetomasti. Päivällä se toimii paremmin ja illalla taas ei. Johtuiskohan se siitä kun illalla on enemmän käyttäjiä sillä sivulla?

• rtr

mun ei mee sinne ku siihen tulee jokin Dremhost juttu... eilen viel toimi...

• ninni
        rtr kirjoitti:

mun ei mee sinne ku siihen tulee jokin Dremhost juttu... eilen viel toimi...

tänäänkään ei ole auennut työkoneella eikä kotikoneella eikä kaverin koneella. täytyy meiän kaikkien mennä tietokonekauppaan jos muka vika aina koneessa eikä mahd palveluntarjoajassa. Hyi hyi huuto.net. Toimintaa vempaimiin sieltä päin vain!

• leke95
        ninni kirjoitti:

tänäänkään ei ole auennut työkoneella eikä kotikoneella eikä kaverin koneella. täytyy meiän kaikkien mennä tietokonekauppaan jos muka vika aina koneessa eikä mahd palveluntarjoajassa. Hyi hyi huuto.net. Toimintaa vempaimiin sieltä päin vain!

Otin googlella huutonetin ja valitsin siitä välimuistin siitä pääsin Huutonetin sivulle ja siellä luki, että 29.9. klo 6.30 alkaen on huoltokatko. Se katko tuntuu kyllä kestävän.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2356
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      828
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      161
      709
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe