mä tääl kukun ku tuo nenä tukos...aaaargh...
ilmakin näyttäis viel sateiselta....
mut siit huolimatta huuhaa huomenta....8))))
Huomenta..........
9
656
Vastaukset
- päivän torkku
Kukuitko koko yön ?
Huomenia...huomeni ja hyviä sellaisia. Onnekasta
päivänjatkoa kaikille !- Brune..ejk
koko yötä sillä muuten mun ääni olis menny... Päivänjatkeet mukavat myös sulle:)))))
- rahtari1
TULIN MOIKKAAMAAN,KU EI TARTTE IHAN VIEL LÄHTEÄ,AJAN TÄNÄÄN VAAN KOUVOLAAN
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
torilta on monesti herneitä ostettu....:) tuli vaan mieleen....:))
käydä ostaa niitä jos vaikka joskus tarttis johonkin muuhun tarkotukseen tai jakelen kavereille jos ne sattuu tarttee
rahtari1 kirjoitti:
käydä ostaa niitä jos vaikka joskus tarttis johonkin muuhun tarkotukseen tai jakelen kavereille jos ne sattuu tarttee
ostamas....:))) ei ku oikeesti.... siel on monet kerrat pikku tyttönä kuljettu....heh... mä muuten voisin koska vatuttaa tää kone ku ryttyilee....:))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
ostamas....:))) ei ku oikeesti.... siel on monet kerrat pikku tyttönä kuljettu....heh... mä muuten voisin koska vatuttaa tää kone ku ryttyilee....:))
jos saan auton johonkin,kyl mä tiiän mis se tori on ,käyty on kyllä siellä että semmonen tapaus tällä kertaa
rakkaat ystävät että rikon tän maasiinan.... joten mie häippään ja tulen takaisin ku höyryt on päästeety... Aamun jatkeet kaikille yhteisesti....=8)))))))))))
- AROSUSI-09
:).
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6092772- 1071462
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671446Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381246
- 1121232
- 1001040
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1351023- 48940
- 47871