http://www.thebigview.com/pastlife/
En tiedä onko tämä jo ollut täällä, mutta nyt viimeistään on teillä, syntiset saatana-kurjat, ahdasmieliset skeptikot:D tilaisuus testata, mitä tulikaan edellisessä elämässä tehtyä!
Huomatkaa, että testin tulos on ehdottomasti VÄHINTÄÄN yhtä luotettava ja tieteelliseti todeksi osoitettu kuin raamatun kertomukset! Siihen tulee siis suhtautua asiaankuuluvalla vakavuudella...
Kertokaa myös, mikä olitte, itse olin Pohjois-Japanilainen matemaatikko 1500-luvulla.
(Älkääkä väittäkö, ettei tämä sovi ateismi-palstalle, testattiinhan täällä myös sitä, mihin uskot (joka oli sitä paitisi mainos...)).
Torstaiaamun kevennys
13
721
Vastaukset
- luonnonlapsi
vuoden 1075 hujakoilla elänyt puolalainen haudankaivaja.
"The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
Your lesson is to learn humility and faith in spiritual principles. You should believe in higher reasons."
Clearly, the lesson didn't have the desired impact =) - mä....
aboriginaali nainen 1100- luvun hujakoilla vaikka olenkin mies tässä elämässä.
- Meikäläinen
Olin Länsi-Australialainen munkki 700-luvulla.... just just.
- Jesmina
meikkis jossain afrikassa 925 rituaaliheppu ;)
hyvä juttu - luuhamara
1700-luvulla elänyt etelä-kiinalainen eläinten kouluttaja ;)
- Nykyään mies
Mä olin nainen 1400-luvulla! No se selittääkin sen miksi viihdyn mielelläni naisten seurassa :)
Minä olin Sumatralainen nainen vuoden 1200 paikkeilla. Olin joko meriies, kokki tai metsämies.
Your brief psychological profile in your past life:
As a natural talent in psychology, you knew how to use your opportunities. Cold-blooded and calm in any situation.
The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
The timid, lonely and self-confident people are everywhere, and your task is to overcome these tendencies in yourself and then to help other people.
Jep, jep...
:)>- JSS
Mongolialainen mies 800-luvulla, joka oli joko soturi, metsästäjä, kalastaja tai uhrien teloittaja...
Your past life diagnosis:
--------------------------------------------------------------------------------
I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation.
You were born somewhere in the territory of modern Mongolia around the year 800.
Your profession was that of a warrior, hunter, fisherman or executor of sacrifices.
--------------------------------------------------------------------------------
You were a sane, practical person, a materialist with no spiritual consciousness. Your simple wisdom helped the weaker and the poor.
You should develop self-love and ability to implant hope into hearts of people. Ambition is not everything. True wealth is buried in your soul. Olin 1400-luvulla kemistinä tai parmminkin jonkinlaisena myrkynvalmistajana Etelä-Amerikassa. Siis olin intiaani.
- Tuuli
Tämän mukaan olin kreikkalainen nainen 600 eaa, olin noita ja tulevaisuuden ennustaja.
Mielenkiintoista, nimittäin olen wicca tätänykyä ;)- laumasielu
Höh. olin syntynyt uudessa meksikossa ja taikuri, mutta niin oli seuraavana päivänä syntynytkin =/
Olin Thaimaalainen nainen, joka möi kelloja. Halusin
pureutua asioiden ytimeen ja luin paljon kirjoja
Melkeinpä samanlainn ku nykyäänko siisI don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation.
You were born somewhere in the territory of modern Thailand around the year 400.
Your profession was that of a jeweler or watch-maker.
--
Inquisitive, inventive, you liked to get to the very bottom of things and to rummage in books. Talent for drama, natural born actor
.
----
There is an invisible connection between the material and the spiritual world. Your lesson is to search, find and use this magical bridge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804