...puuttuu tyystin, aivan täysin kaikkinainen
älyllinen huumorintaju?
Kaikki naisten mukamas vitsit ovat vain
ja ainoastaan surkuteltavan kehnoja matkimisyrityksiä olla "humoristinen kuin mies".
Kaikki tuo feministien "rempseys" on meistä alistumattomista, oikeista miehistä vain ällöttävää.
Oikeat miehet tulevat AINA pitämään oikeista
naisista
-ei mistään "puolimiehistä".
Tässä teille feministeille hieman pohdiskeltavaa
(kaikkihan me tiedämme mitä te olette vailla).
Miksi naarailta...
9
600
Vastaukset
- jorojukka-kukka
Te miehet ette määrittele naisia. Ettehän?
- ME MIEHET
Mitä me haluamme.
Me määräämme tämän planeetan
kohtalosta.
On aivan turhaa yrittää mitenkään
"pullikoida" luonnonjärjestystä vastaan.
TOSIMIES ON TÄMÄN PALLON IKUINEN HERRA!! ME MIEHET kirjoitti:
Mitä me haluamme.
Me määräämme tämän planeetan
kohtalosta.
On aivan turhaa yrittää mitenkään
"pullikoida" luonnonjärjestystä vastaan.
TOSIMIES ON TÄMÄN PALLON IKUINEN HERRA!!Voisitko ystävällisesti kertoa meille alamaisille mihin suuntaan olet nyt sitten tämän planeetan kohtaloa ajatellut ohjata?
- Uljas MIES
Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:
Voisitko ystävällisesti kertoa meille alamaisille mihin suuntaan olet nyt sitten tämän planeetan kohtaloa ajatellut ohjata?
...etukäteen sanoa.
Annan sinulle kuitenkin (ikäänkuin armopalana)
koska kysyt edes näennäisen nöyrästi MIEHISTÄ
mielipidettäni.
Tavoitteena olisi tässä jonkinlainen DYNAAMINEN
MIEHINEN JÄRJESTYS
-eli ei mitään varsinaisia sääntöjä tai rajoituksia.
On parasta antaa miehisen voiman vain etsiä tar-
peensa ja tulla tyydytetyksi,
siinä sivussa naiseläjätkin tulevat onnellisiksi.
Minä nimittäin tiedän mitä naiset todella haluavat
-tosi miestä.
Et sinäkään mitään nyhveröä halua pitemmän päälle
pillittämään rintojasi vasten.
Sinäkin kaipaat OIKEATA MIESTÄ!
Minä tiedän.
- aina
sitä ollut jos se sun mielestäs on ikuinen herra? Ristiriitaista hölmöilyä ja tietämättömyyttä noi teidän huulenne. Ei oo edes tietoa biologian alkeista kuinka päin se 'ensin' nyt olikaan. Hehhe.
- pa...n maku
miten joku juntti naisen 'määrittelee'. Jokainen kun nyt on oman elämänsä mestari. Fiksu nainen hakeutuu fiksun miehen seuraan ja päivastoin. Tää on jo sulle ilmeisen vaikeetajuista, luulen.
- Se on hyvvee se
pa...n maku kirjoitti:
miten joku juntti naisen 'määrittelee'. Jokainen kun nyt on oman elämänsä mestari. Fiksu nainen hakeutuu fiksun miehen seuraan ja päivastoin. Tää on jo sulle ilmeisen vaikeetajuista, luulen.
Sellasen eukon ku sais,
joka pannukakkuloita päevät pitkät paesteloesi.
Kyl mie tajjuun:
Sie tahot tulla miulle eukoks ja kodinkonneeks!
Mut elähän sie oo turhoo nii äkäne...
mie en taia siuu huolii,
sie ootkii niit lepakoi.
Hyhhyi!
- Nari_Säre
...että huumorintaju puuttuu yleensä "-isteiltä". Kun taas "ei niin -istisillä" ihmisillä yleensä on huumorintajua enemmän.
Siitä olen samaa mieltä, että tavallaan toisten matkimisyritykset tulevat jotenkin aina ilmi epäoriginaaliutena - tosin nyky-yhteiskunnassa semmoisellakin voi päästä "pitkälle" (mitä kukin sitten pitää asiana, jonka suhteen pääsee pitkälle).
Noin yleensä se, miten feministit puhuvat miehistä (tai sovinistit naisista) tuntunee ihan taviksista aika vieraan oloiselta. Tavallaan ihmisyys on polarisoitu sukupuolittuneeksi ilmiöksi, jota vasten peilaillaan kaikkia juttuja. - Sanelma
mitään älyllistä - huumoria kuin muutakaan - miehen seurassa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961545- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403951- 163910
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642