PARAS ELOKUVA (JATKOA)

Amazon

Paras koskaan näkemäni elokuva on Amazon, jonka näin jotain 10 v. sitten. Tosi tapahtumiin perustuva. 18-v, amerikkal. tyttö lähti viettään syntymäpäiviään vanhempiensa luokse Amazonille. Rikkaat vanhemmat ja tyttö yritettiin tappaa. Tyttö jäi jostain syystä henkiin, intiaanit löysivät hänet, veivät leiriinsä. Oli leirissä 3 v. vankina, neitsyys vietiin puukepillä ja kuukautisten ajaksi joutui puuhun eristyksiin muista. Joka teki aviorikoksen, mies sidottiin nilkoista puuhun, kunnes itikat ja muut söivät hengiltä. Nainen laskettiin puun kuoresta tehdyssä kanootissa koskeen kuolemaan.. Kaksi intiaania alkoi tappelemaan tytöstä, parempi ja tytölle ystävällisempi voitti taistelun ja sai vaimoksi. Tyttö rakastui intiaanipoikaan...

Intiaanipoika auttoi tyttöä selvittämään, että vanhempien murhaaja oli tytön oma täti ja tämän mies, jotka halusivat perheen rikkaudet. Poika auttoi tyttöä pääsemään ulos leiristä ja kostamaan sukulaisille. Tyttö tappoi tätinsä ja tämän miehen. Kuitenkaan hän ei saanut jäädä intiaanileiriin, koska heidän perinteen mukaan mies sai tappaa, nainen ei. Poika auttoi tytön pakoon. Pääsi Puerto Ricoon, muistaakseni, vesiteitse ja meni siellä kertomaan tarinansa, taponkin. Joutui tekonsa takia 7 vuodeksi naisten vankilaan, siis oltuaan jo vankina Amazonilla intiaanileirissä vuosikausia..

Asuu tätä nykyä Lontoossa, naimisissa engl. arkkitehtimiehen kanssa, heillä kuvaushetkellä yksi poika. Nainen rakastaa yhä intiaanipoikaa ja muistelee häntä päivittäin...

Filmi kuvattu Amazonilla todellisilla tapahtumapaikoilla ja filmin lopussa näytetään naista itseään Lontoossa poikansa kanssa, kun hän muistelee intiaanirakastaan...

74

9546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riks

Aika hellyttävä elokuva kymmenvuotiaalle...
      Itsellekin on jäänyt mieleen joitakin elokuvia, joiden ikäraja oli reippaasti isompi mitä oma ikä. Elokuvien nimiä ei muista, mutta leffojen juonet kyllä.
      Ehkä tämä vahvistaa kukkahattutätien varoitukset, mitä jotkin elokuvat voivat nuorella mielelle aiheuttaa.

• :::

Henkilö oli käsittääkseni nähnyt elokuvan 10 vuotta sitten. Mistä päättelet hänen olleen 10-vuotias?

• Mari

On ehdoton suosikki.

• Riikka

En olekaan koskaan nähnyt kyseistä leffaa. Ilmeisesti katsomisen arvoinen.
      Omia suosikkeja on niin valtavasti.Ehdottomia ykkösiä englantilainen potilas, minun Afrikkani,sound of music ja toisaalta taas, bridget jones, pretty women ym.vastaavat kevyet komediat.Puhu hänelle on myös ihan huippu leffa. Ja viimeksi olen nähnyt boys don`t cry leffan joka kosketti todella. Myös fight club osoittautui todella hyväksi..vaikka ensiodotukset eivät olleet hyvät.

• jos

Hyviä elokuvia on kyllä niin monia, mutta pitää nyt silti sanoa että Jonny Vang. Aina kun on paska fiilis se pitää nähdä. Jotenkin tuntuu sen jälkeen paremmalta. Ihanaa olisi sellaista elämää muutenkin viettää. Hauska leffa. Ei sano ehkä muille mitään, ei edes katsomisen jälkeen, mutta minulle sanoo ja paljon.
      Sitä paitsi norjalaiset leffat on tykeimpiä.

• mimme86

Tykkään hulluna 60-luvun elokuvien väreistä, vaatteista, kampauksista ja kaikesta. Parhaat juonet siihen aikaan keksi tietenkin Hitchcock. Varsinkin Vertigo ja Takaikkuna ovat todella hyviä leffoja. Olleet suosikkeja jo monta vuotta.

Ehkä vielä enemmän olen kuitenkin innostunut kiinalaisista suosituista tyyliin Hero... Hiljattain tuli katsottua Lentävien tikarien talo. Aivan uskomattoman kauniita kuvia. Lisäksi kun itä-aasian komeat miehet ovatkin sitten todella namuja, hahah... Ihan hyvä juoni ja vaikka melko kylmä ja pessimistinen taidan olla, lopussa itkin oikein kunnolla.

• obb

on kuoleman kentät. Vaikuttava elokuva.

• Raunoo
      • Markku

Ole samaa mieltä kanssasi että Emmauksen tiellä on maailman paras elokuva. En ole mikään elokuvaharrastaja mutta tämän elokuvan olen katsonut lukemattomia kertoja.

• Minä

Mielestäni shaolin soccer on ehdottomasti paras elokuva!!!

• Peipponen

Joo, itämaiset leffat meinaavat viedä komedian kuninkuuden! On tullut katseltua 'muutama' näitä shaolin ja kung fu leffoja, ja aina valuu vedet silmistä! ;)

• sotaelokuva

Katsoin eilen Atlantin valli murtuu. Oli kivaa nähdä pitkästä aikaa tämä vanha, mustavalkoinen elokuva Normandian maihinnoususta. Näyttelijäkaartissa on mm John Wayne, Sean Connery, jne.

Tietenkään elokuvassa ei käy kunnolla ilmi sodan todellinen raadollisuus mutta muuten se kuvaa hyvin tuota kaikkien aikojen suurinta maihinnousua. Ja huumoriakin löytyy sopivasti.

Parhaita kohtauksia omasta mielestä on se kun saksalaiset rt-miehet tulivat ulos Point du Hoc:ssa bunkkerista huutaen bitte, bitte, johon amerikkalainen sotilas vastasi ampumalla ..

• Blind

Tuo on komedia.. täynnä jenkkipropagandaa. Hyviä sotaelokuvia jos jenkeistä hakee niin Full metal jacket on kohtalainen.

• feikkks

Todella vaikuttava kuvaus vakavasta psykiatrisesta sairaudesta ja sen kanssa elämisestä. Tempaa katsojan mukaansa alusta alkaen. Vaikutti se alku jo hyvin todelliselta, vaikka olikin Nashin mielikuvituksen tuotetta.

• milk_and_biscuits

Kummisetä I ja II sekä Amelie

• Maagikko

Olipa kerran amerikassa Eli suuri gansteri sota.

• -Hilleri-

Vauva vapaalla on paras näkemäni elokuva. Hyvin toteutettu ja jännittävä. Harmi ettei voittanut Oscareita.

• huonoin

elokuva mikä on koskaan tehty

• böbö

todella vaikuttava spektaakkeli.kaikin puolin elämää suurempi kokemus

• basti-04-05-06
    • sellaiset jotka ovat täynnä suuria tunteita. Parhaita katsomiani leffoja ovatkin siis Tanssii susien kanssa sekä Englantilainen potilas. Jälkimmäinen viehättää onnettoman rakkaustarinansa takia ja ensimmäinen viehättää ihan pelkästään intiaanien takia. Ja onhan siinäkin rakkaustarina. Nyyh ....

• Jaaps..

Paras on Moulin Rouge!! maailman ihananin

• katharine

aivan mahtava elokuva, jossa loistavat näyttelijät, kaunis rakkaustarina(niisk), tarttuva musiikki ja jalat alta vievä puvustus ja lavastus. ja lopussa pitää aina itkeä :)****

• Heebohee

-Suuri sininen
      -The Others
      -Täydellinen maailma
      -Kourallinen dollareita
      -(Rakkaus) Veitsen terällä (Vähän saman henkinen kuin kuoleman kentät..) Weaver ja Gibson
      -Ilmestyskirja nyt, directors cut
      -Happy accidents, 2000, Marisa Tomei. Heh, ehkä parhaita draamakomedioita mitä ever tullut. On siinä vähän scifiäkin.
      -K-Pax
      -Sudenkorento, Costner
      -The adventures of Ford Fairlane, Harlin, tyypin paras tekele, kulttikamaa..
      -Nemoa etsimässä ja Monsterit CO.
      -Vihreä maili
      -Vihreät paistetut tomaatit
      -Aliens
      -León
      -Tappajahai
      .......jne. Nää nyt kannattaa ainakin katsoa jos joku jäänyt väliin.

• Heebohee

-JFK
        -Missisippi palaa

• Savonmies

Sweaty Gay Midgets' Ass Ride vol. 17 on paras kaikista.

• Memmi

Ehdottomasti paras katsomani leffa on Amadeus.
      Kävin katsomassa sen aikanaan teatterissa 2 tai 3 kertaa ja joka kerta kun se on telkkarista tullut (2 tai 3 ainakin), olen kuin liimattu ruudun ääreen, vaikkei se telkkarissa oikeuksiinsa pääsekään. En ole klassisen musiikin ystävä enkä Mozart-fani, mutta jokin siinä leffassa saa aina väreet kulkemaan selkäpiitä pitkin. Se vaan pitää nähdä aina uudelleen ja uudelleen.
      Sibelius oli muuten myös hyvä leffa.
      Grease ja Xanadu olivat teinitytön silmin oman aikansa huippuja ja Xanadun tunnaribiisi saa minut vieläkin hurmokseen...

• Aspa ehtineen

Koska filmataan Tex Willer?

• huhhuh..

Tämä leffa ei sitten vaan ikinä unohdu.. Näin sen ensimmäistä kertaa joskus 12vuotiaana.. Teki ihan mielettömän vaikutuksen minuun.. Olen nähnyt tosi paljon kaikenlaisia leffoja ym.. mutta MIKÄÄN ei voita tätä.. Käyn joka kuukaudessa leffassa, ja vuokraan leffoja usein... mutta T2 ei kertakaikkiaan voita MIKÄÄN. piste! ;)

• arska rules!

odotinkin kovasti, että joku mainitsee kyseisen, jo 14v.Vanhan action ruiskeen, jonka vaikutus kestää pitkään. Niin ainakin minulla kävi.

Olen katsonut sen ainakin 7-kertaa eri kavereiden kanssa ja vieläkään ei ole kyllästynyt. Hyvistä leffoista jo paljon nähneenä juippina, se on mielästäni ainoa mainitsemisen arvoinen eli paras leffa koskaan tehty. Arska on vakuuttava ja J.Cameronin ohjaus loistava! Ehdottomasti jokaisen Action fanin katsottava leffa!

Terminator trilogian T3 -Rise of the machines. Ei yltänyt enää samaan taikaan kuin T2, Edward Furlongin ja Linda Hamiltonin puuttuessa, mutta silti odottelen toiveikkaana T4:sta jonka pitäisi ilmestyä ensivuonna, vaikka Californian kuningasta siinä ei enää nähdäkään ikävä kyllä! Tuhoajissa on vaan se jokin!

• Hubertus
        arska rules! kirjoitti:

odotinkin kovasti, että joku mainitsee kyseisen, jo 14v.Vanhan action ruiskeen, jonka vaikutus kestää pitkään. Niin ainakin minulla kävi.

Olen katsonut sen ainakin 7-kertaa eri kavereiden kanssa ja vieläkään ei ole kyllästynyt. Hyvistä leffoista jo paljon nähneenä juippina, se on mielästäni ainoa mainitsemisen arvoinen eli paras leffa koskaan tehty. Arska on vakuuttava ja J.Cameronin ohjaus loistava! Ehdottomasti jokaisen Action fanin katsottava leffa!

Terminator trilogian T3 -Rise of the machines. Ei yltänyt enää samaan taikaan kuin T2, Edward Furlongin ja Linda Hamiltonin puuttuessa, mutta silti odottelen toiveikkaana T4:sta jonka pitäisi ilmestyä ensivuonna, vaikka Californian kuningasta siinä ei enää nähdäkään ikävä kyllä! Tuhoajissa on vaan se jokin!

Kyllähän se T2 on ainakin action-puolelta se kovin sana vieläkin, itse olen tuon katsonut n. 50 kertaa.

Tosin jos katselukertojen perusteella hyvyys ratkeaisi, niin muutamia muita leffoja on tullut katseltua yli 90 kertaa...

• Hubertus
        Hubertus kirjoitti:

Kyllähän se T2 on ainakin action-puolelta se kovin sana vieläkin, itse olen tuon katsonut n. 50 kertaa.

Tosin jos katselukertojen perusteella hyvyys ratkeaisi, niin muutamia muita leffoja on tullut katseltua yli 90 kertaa...

Top 50 on helpompi tehdä kuin Top 5, mutta esim. seuraavanlainen voisi olla oma:

-Tuulen viemää
        -Titanic
        -Pulp Fiction
        -The Blues Brothers
        -T2

• voittanutta.

Ei ole elokuvan "Yksi Lensi Yli Käenpesän."
      Ohjaus: Milos Forman
      Pääosissa mm: Jack Nicholson ja monia muita.
      Perustelut: Katsokaa se niin ymmärrätte.
      Toisaalta: Eihän kaikki tykkää samoista asioista.

• -Kriitikko-

Hyvin toteutettu, koskettava ja elinvoimainen, kuolematon ja ehdottomasti Oscarin arvoinen.

• Marko1982

haaahhhaaaa.. ehkä yksi maailman huonoimmista elokuvista samaa tasoa kuin isäni on turbomies. ei voi kuin.... tai no ei tiedä itkeäkö vaiko nauraa..X)

• iha
        Marko1982 kirjoitti:

haaahhhaaaa.. ehkä yksi maailman huonoimmista elokuvista samaa tasoa kuin isäni on turbomies. ei voi kuin.... tai no ei tiedä itkeäkö vaiko nauraa..X)

älytön elokuva

• Tässä olin meikä pokan top5:
      - American history X
      - Hopeanuoli (vaikka onkin kyllä sarja)
      - Scarface
      - Donnie Brasco
      - Raid

• nina87

paras elkokuva on salaisuus pinnan alla ja hide and seek. todella mahtavat näyttelijät, erin omaiset kuvaus ympäristöt sekä loistavat juonet. KATSOKAA IHMEESSÄ!!!!!!!!

• Dala

Kaikki ihanat animaatio-elokuvat.
      Kissojen valtakunta ym...

• Markku

on paras.

• -GirlyGirl-

Harrastan elokuvien katselua jo siitäkin syystä, että olen videovuokraamossa töissä ja myyjien odotetaan tietävän kaiken kaikesta. Pitkään aikaan ei olekaan ilmestynyt mitään syvästi koskettavaa, mutta Spielbergin Schindlerin lista on ehdottomasti sydäntä riipaisevin filmi. Myös vanha klassikko Tuulen viemää jaksaa viehättää, samoin Tom Hanksin tähdittämä Forrest Gump. Ranskalainen Amèlie oli myös ilahduttava ja komedioista Scary movie 3 on ihanan hömppä, paljon parempi kuin edeltäjänsä. Karmein kauhu on ylivoimaisesti amerikkalainen filmatisointi Ringistä. Parasta toimintaa ovat Tarantinon Kill Billit, peräjälkeen katsottuna.

Suosittelen.

• HÖRHÖR

(The Wild Bunch) Paras näkemäni väkivallan ja ahneuden analyysi.

• Ehdottomasti

Matti Ijäksen ohjaama Skiftesvikin novelliin perustuva Katsastus ehdottomasti.

Onhan niitä paljon muitakin hyviä, kuten: Yksi lensi yli käenpesän, scar face, hohto, Taru siitä jostain, trainspotting ja monta kotimaista muutakin..., mutta ei tätä lyhytelokuvaa, jossa ei tylsiä kohtia ole, voittanutta. ja !

• tuulikesa

Pretty Woman on edelleen tosi hyvä elokuva, jotakin erityistä ja ihanaa siinä on.
        Omassa sarjassaan yksi lensi yli käenpesän on yksi parhaita elokuvia, siinä Nicolson on omassa roolissaan. Richard Geren elokuvista löytyy paljon hyviä, nyr melko uusi Saanko luvan -elokuva on upea, siitä tulee hyvälle mielelle.

• Harmaana

Katsastus on ihan tylsä...Mun mielestä.Missä kohtaa pitää nauraa???

• Tita

Näin Titanicin noin 2 vuotta sitten.
      Titanicissa on toimintaa jännitystä ja romanttista.

• Komisario

Kaikki Komisario Palmut! Miksikö?!?? Rinne, Ranin ja Jokela....siinä syy!

• Perkele

Ehdottomasti Beavis & Butt-head Do america. Tämän leffan jaksan katsoa yhä uudelleen ja uudelleen ja se silti naurattaa joka kerta. Beavis & Butt-head ovat niin idiootteja, ettei heille voi olla nauramatta.

• fanny74

Vihreä maili jäänyt jotenkin mieleen. Kosketti minua ja hyvät näyttelijäsuoritukset.

• Jupe&Rosa

Viime vuosisadan paras rakkausdraama oli The Love Story 70-luvulta.

• Pavel

Retrograde on ehdoton ykkönen koko leffamaailmassa! Näyttelijäsuoritukset ja henkilöhahmot ovat loistavia. Juoni värikäs ja mukaansatempaava. Dolph Lundgren on ehdoton toimintasankari myös tässä rainassa! Suosittelen tätä futuristista, aikojemme parasta, sci-fi elokuvaa kaikille jotka yleensäkään elokuvia katsovat. Et tule katumaan! ;)

• Jakets

Avain pakoon oli jotenkin älyttömän kiva. Ja lapsuudesta jäi mieleen sininen laguuni. Se oli yhtäaikaa pienelle nuorelle homonalulle sekä kiihottava että pelottava!

• hummingbird_

sama mulla. Avain pakoon on loistava! mutta hyviä on niin monia kuitenkin..kuten Tanssii susien kanssa ja Likaiset Harryt

• Ruusu

Såsom i himmelen...
      koska siinä on näytöstä siitä mitä elämä voi olla, kun tunteet virtaavat!!! ja siitä että voi elää täysillä.

• habu

kertoo kolmesta drag-kuningattaresta reissaamassa priscilla-bussilla australian halki. hemmetin hauska. todella huiput näyttelijät.

• Ehdottomasti

Travolta on vastustamaton!

• mainittu?

Fear and Loathing in Las Vegas

Henkien kätkemä

Star Wars episodit 4, 5, 6

Kolme väriä: Sininen

Memento

Helmiä ja sikoja

Romance x

virgin suicides

tank girl

kala nimeltä wanda

Dark Water

Kopps

• Nyah

Gladiator ja Lord of the rings 1-3.

Noin upeita elokuvia ja roolisuorituksia on aina ilo katsella.

Muita:Fight Club,Full metall jacket...

• fani...

KOSTON LIEKKI !EHDOTON YKKÖNEN

• jokuvaan

snax tai jokin vastaava, ei tuu nyt oikeata nimeä muistiin.

• The Real JAMO

Paras toiminta/sci-fi:

Terminator 2: Tuomiopäivä. James Cameronilla on aivan ylittämätön kyky kertoa tarina liikkuvan kuvan avulla. "Ahhnuld" Schwarzenegger uransa terävimmällä huipulla, aikana ennenkö mistään Junioreista ja Isäni on turbomiehistä tiedettiinkään mitään. Jyhkeät taustasävellykset siivittämässä toimintaa, sekä kuvatehosteet joita kehtaa katsoa vielä tänäkin päivänä. On meinaan niin kova paketti, että vain DVD:llä julkaistu Director's cutkin piti hankkia vaikka omistin jo alkuperäisen. Tälle ei omasta luokastaan löydy voittajaa, jopa samaa ihminen vs. kone-asetelmaa käyttävä Matrix, niin hieno leffa kuin onkin, jää toiseksi.

Paras western:

Hyvät Pahat ja Rumat. Morriconen taustamuzakit, mukaansatempaava kertomus aarteenetsinnästä ja ihmisen ahneudesta ja osiinsa istuvat näyttelijät (Eastwood, Wallach, Van Cleef) tekevät tästä voittajan ja kaikkien aikojen parhaan länkkärin.

Paras kauhu:

Night of the Living Dead (1968-versio). Mustavalkokuvauksen luoma kolkko tunnelma, onnistuneesti luotu eloonjäämiskauhun fiilis ja ohjaaja Romeron nappipäätös jättää se onnellinen loppu jonkun muun päänsäryksi. Tämän jälkeen ei tee mieli vilkaistakaan joidenkin Screamien tai Tiedän mitä teit viime kesänä-paskaleffojen suuntaan.

Paras komedia:

Mies ja alaston ase. Kaikki elokuvaan ahdetut absurdit ja osuvan vitsikkäät yksityiskohdat ja Leslie Nielsenin Frank Drebin eivät lakkaa naurattamasta.

Paras animaatio:

Ghost in the shell. Tosin tähän saattaa joskus vielä tulla muutos, koskapa en ole tutustunut animeen vielä niin kattavasti. Osoittaa joka tapauksessa mitä Japanilainen animaatio on upeimmillaan. Animaatiojälki on todella nam ja japanilaisten ääninäyttelijöiden kyky elävöittää hahmonsa pelkällä äänenkäytöllään ihailtavan taitavaa. Disney-animaatioiden riippakivenä Lumikista lähtien roikkuneet ärsyttävät musikaaliosiot ja ne pakolliset prinssi rakastuu prinsessaan ja rakkaus voittaa kaiken-teemat loistavat animessa luojan kiitos poissaolollaan, eikä Disney pysty ikinä kilpailemaan japanilaisten kanssa minun suosiostani, ellei muutosta paljon aikuismaisempaan suuntaan tule.

• Peipponen

Robin Hood Men in Thights - Komediaa niin, että maha meinaa krampata!!

Perinteinen Robin Hood tarina höystettynä kaikilla kliseillä. Mel Brooks osaa hommansa. :)

Suosittelen kaikille lapsenmielisille englanninkielen taitoisille aikuisille. Kyllä tekstityskin on ihan jees, mutta suurinosa vitseistä uppoaa kunnolla vain englanniksi.
      Tämän lisäksi pitää ehtä hiemaan omata taustatietoa.. Kuten esim. mikä on 'life saver' - eli jenkkiläinen pastillikarkki.

• junnu

Katsastus on selkeetä kärkikaartia sen mahtavien ja kuolemattomien kommenttien kans sitä katselee ilolla aina vaan ja uudestaan.

• björk

björk on muutenkin jumalatar, se suurin kaikista ja leffa oli jotain sanoinkuvaamatonta. parku meinas päästä alkuteksteissä jo, mutta periks annoin vasta myöhemmin ja lopetin ulvomisen lähes tunti leffan loppumisen jälkeen. otinkohan mä sen vähän liian tosissani? :)

• Anu

Huippu elokuva!!!

• on paras

eli Bad Taste......forever :)

• Katsokaa ihmeessä!!!

DANCER IN THE DARK

Musikaaleissahan ei koskaan tapahdu mitään pahaa - eihän?

Dancer in the Dark (K-15) järkytti minua - toimintaelokuvien suurta ystävää - suuresti. Äärimmäisen ahdistava elokuva. Ei todellakaan mitään kevyttä viihdettä. Arvosana täysi kymppi!

Katsokaa ihmeessä - vielä kun näette! Omalla vastuullanne tietysti.

• tuulikesa

Elokuva ei ole tuttu, mutta Brucen Dancing in the dark on mahtava, nimittäin se vanha viedeopätkä. missä Bruce ottaa sen tytön esiintymislavan reunalta tanssimaan kanssaan sinne lavalle. Vaikka se on lavastettu juttu, ei silti haittaa yhtään.

• ella

Perhosefekti & Raise Your Voice

• Steven Spielberg
    • on paras

Meinasin vastata tähän, että Shine eli Loisto (EI siis Shining eli Hohto!). Tuo australialaispianisti David Helfgottin elämästä kertova elokuva on todella, tuota, loistava. Mutta sitten luin jonkun muun viestin leffasta, joka aina pelastaa hänet masennukselta ja päätin, että annankin ääneni Amelie-elokuvalle. Se on elokuva, jonka jälkeen on taatusti unohtanut pahimmatkin ketutuksenaiheet, ainakin minulla toimii. Suosittelen!

• Rulla^

Donnie Darko saattaa ulospäin vaikuttaa aivan tavalliselta amerikkalaiselta kaverilta, joka elelee perheensä kanssa uneliaassa lähiössä. Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta. 18-vuotiaalla Donniella on mielikuvitusystävänä jättiläismäinen jänis nimeltä Frank, joka innoittaa hänet tekemään järjettömältä vaikuttavia tekoja. Frank pelastaa Donnien hengen kun valtava lentokoneen moottori tippuu keskelle pojan huonetta. Donnie tutkii outoa onnettomuutta ja saa selville uskomattomia asioita, joiden avulla hän voi muokata ajan ja kohtalon virtoja. Matkallaan universumin halki nuorukainen kulkee uskaliaita ja salattuja polkuja. Donnie yrittää ymmärtää kaoottista, raivoisaa maailmankaikkeutta ja lopulta näkee totuuden: pienimmilläkin teoilla on mittaamaton vaikutus.

Tämä science fictionia, fantasiaa, mustaa komediaa ja psykologista trilleriä ennennäkemättömän hulppealla tavalla yhdistelevä elokuva antaa universumin avaimet yhden nuorukaisen käsiin.

• -Katselija-

Poliisiopisto 4 on paras.

• poliisi4

mä oon niin samaa mieltä että poliisiopistot ja scary moviet on parhaita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3485
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1194
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      213
      886
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe