noniin.
eli viime kesäkuussa tuli ilmi, joulukuussa penslattiin ja todettiin tammikuussa lähteneeksi.
sainko sen nyt sit uudelleen aviomieheltäni keväällä? vai oisko pitäny vaihtaa miestä?
ja saako tuota ikänä parannettua????
Lievä HPV
3
883
Vastaukset
Se on virus, eikä poistu elimistöstäsi. Voi puhjeta uudestaan ja uudestaan.
Kun teillä todetaan tauteja, niin ettekö ota asioista selvää?
Muistan menneisyydestäni miehen, jolla oli herpes ja hän väitti kiven kovaan ettei se tartu, ellei ole aktiivisena. Tässä varmasti yksi syy miksi taudit tarttuvat eteenpäin. Tiedottomuus. Herpes ja kondy tarttuvat myös oireettomana...Miksi ottaa niiden kanssa riskejä?- mr herppuli
"sainko sen nyt sit uudelleen aviomieheltäni keväällä? "
Samaa virusta ei voi "saada" moneen kertaan. Kun sen on kerran saanu ja elimistö sen nujertanu, niin sille on vastustuskyky. Jos vaihdat miestä, ni voit saada uudelta mieheltä uuden viruksen.. ;)
Ja se, että joku totesi sen silmämääräisesti lähteneeks tarkoittaa sitä, että ne silmällä näkyvät oireet on lähteneet ja ehkä papasta tulee puhtaat paperit. Mutta virus voi silti olla piilevänä elimistössä ja iskeä uudestaan!!! - salli
hyvä tietää..
kaipa se sitten tuli uudelleen. pitänee varata aikaa .. molemmille.
ja moraalisaarnat ei kyllä auta yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244