Olin tässä päivänä eräänä viime viikolla vähällä ajaa fillarilla päin lyhtypylvästä.
Pari päivää ennen Mm-kisoja Finnair-stadiumin
vierellä vastaani juoksi joku lenkkeilevä pikajuoksija. Siis sen miehen ryhti, täydellinen kroppa, rento ilme yhtäkkiä eteeni ilmestyen
sai mieleni sekaisin.
Ovatko jotkut ammatit mielestäsi seksikkäitä?
Vetoaako uniformut naisiin/sairaanhoitsut miehiin?
Herkulliset ammatit
37
2502
Vastaukset
- karkoski
Se univormu tai ammatti kyllä jollain lailla KOROSTAA sen ihmisen ulkonäköä, mutta kyllä sen täytyy muutoinkin olla sen näköinen, että sen perään vilkaisee pariinkin otteeseen.. Esimerkiksi Venäjän tullissa on joitakin todella hyvännäköisiä naisia, joista se univormu tekee niin nättejä, että silmiin sattuu..=))
..mutta ne kyllä sitten TIETÄÄKIN sen, ja osaavat olla tosi inhottavia toisinaan...;)) - jpntar
valkoinen työskentelee sairaitten parissa. mutta ilmeisesti hoitsu vetoaa miehiin siinä, missä univormukin naisiin..
nimimerkki *sisar heno valkoinen*- ggnojoP
voi olla 'piikikkäitä' korostettuja kommentteja.
Yleisesti uskon, että mitä prinsessamaisempi, sitä
keljumpi ajan saatossa.
:(
- keskiyonkehraaja
Se on komea vaikka vetäis säkin niskaansa.
Vaikka onhan noi poliisit ja palomiehet ihan kivoja, minä kyllä luulin ettei noihin ammatteihin hae muut kuin hyvän näköiset ja kroppaiset.Oppia ikä kaikki.
Karmea totuus paljastuukin kun tulee aika riisua.Hihhii...poliisit,palomiehet,lääkärit ja varsinkin
ambulanssimiehet,vois melkein heittäytyä
pyörtyneenä niiden eteen,että ne ottas kyytiin...- mari
mii-su kirjoitti:
poliisit,palomiehet,lääkärit ja varsinkin
ambulanssimiehet,vois melkein heittäytyä
pyörtyneenä niiden eteen,että ne ottas kyytiin...televisiossa, mutta poliiseja, palomiehiä ym. löytyy.
mutta humalaisena asiakkaana jotkut palomiehet ovat melkoisia isottelijoita.
Jotkut poliisit ovat jopa hieman pelottaviakin määrätietoisuudessaan, varsinkin korkeammassa asemassa olevat - eronneet.
Selvinpäin hienoa porukkaa, mutta selkeästi huomaa, että työ vaatii "veronsa" - se heille suotakoon:)
Puhun nyt siis yli kahdenkymmenen vuoden kokemuksella...baaritiskin takaa seuranneena.
Univormusta en ole saanut ikinä "kiksejä" - alastomasta miehestä, kylläkin...- ollikolli-63
Minea44 kirjoitti:
Jotkut poliisit ovat jopa hieman pelottaviakin määrätietoisuudessaan, varsinkin korkeammassa asemassa olevat - eronneet.
Selvinpäin hienoa porukkaa, mutta selkeästi huomaa, että työ vaatii "veronsa" - se heille suotakoon:)
Puhun nyt siis yli kahdenkymmenen vuoden kokemuksella...baaritiskin takaa seuranneena.
Univormusta en ole saanut ikinä "kiksejä" - alastomasta miehestä, kylläkin...Naisella on univormu/puku niin jotenkin tulee mieleen "miesmäinen" kova ihminen..
Ja jos sattuu vielä kävelemään miesmäisesti niin no way.. - keskiyonkehraaja
Minea44 kirjoitti:
Univormusta en ole saanut ikinä "kiksejä" - alastomasta miehestä, kylläkin...Nyt kuitenkaan virka aikana kapakissa käyneet???
Onhan se tosi että vapaa aikana toi tyyli voi muutua aivan täysin.
Leikillänihän minä:)))
Kyllähän se duunari aina noi virkaintoiset sinivuokot voittaa... Kyllähän nuo yllämainitun ammatin edustajat täytyy olla salskeita ja hyväkroppaisia miehiä. Heillä on raskas ja vaarallinen työ joka vaatii koko ajan hyvän kunnon ylläpitämistä. Kroppa siinä väkisinkin pysyy timmissä kunnossa.
Vaikka he ovat koko ajan hälytysvalmiudessa, heillä on kuntosaliharjoitukset, erilaisia pelitreenejä esim. sählyä, jalkapalloa ym.
Aika ajoin myös vedessä pintapelastusharjoituksia. Savusukellusharjoituksissa on painavat happilaitteet mukana.
Monissa paikoissa palomiehet hoitavat esimerkiksi yöpäivystyksenä sairaankuljetukset. Saattavat joutua seitsemännestäkin kerroksesta portaita pitkin tuomaan painavankin potilaan paareilla alas. Hissiinhän ei paarit mahdu.
Keskiyonkehraaja, väitänkin että kun tulee riisumisen aika, alta paljastuukin upea adonis :)).- mari
Minea44 kirjoitti:
Univormusta en ole saanut ikinä "kiksejä" - alastomasta miehestä, kylläkin...Olen itsekin ollut vuosikausia kapakassa töissä ja siellä muuttuvat idiooteiksi virkaan katsomatta kaikki joissain tilanteissa, jopa nuoriso-ohjaajat...
- Puku päällä
ollikolli-63 kirjoitti:
Naisella on univormu/puku niin jotenkin tulee mieleen "miesmäinen" kova ihminen..
Ja jos sattuu vielä kävelemään miesmäisesti niin no way..Hei Olli! Voitko vaatteista päätellä millainen ihminen niiden sisällä on?
- ollikolli-63
Puku päällä kirjoitti:
Hei Olli! Voitko vaatteista päätellä millainen ihminen niiden sisällä on?
Ihminen ilman työpukua on ilman titteliä ja se on paljon mielenkiintoisempi tuttavuus..
Ymmärsin aloituksen niin et korostaako työpuku/ammatti ihmisen kiinnostavuutta minussa..ja eipä kiinnostus siitä lisäänny ainakaan.
Siis seli seli minulta..
Kerrotko oman kantasi asiaan? - ollikolli-63
Puku päällä kirjoitti:
Hei Olli! Voitko vaatteista päätellä millainen ihminen niiden sisällä on?
Tarkemmin aateltua tiettyihin ammatteihin hakeutuvat naiset eivät taatusti ole "naisellisia"
perinteisellä tavalla..minun mielestä..
Sama koskee tietty miehiä toisaalla.. - Puku päällä
ollikolli-63 kirjoitti:
Ihminen ilman työpukua on ilman titteliä ja se on paljon mielenkiintoisempi tuttavuus..
Ymmärsin aloituksen niin et korostaako työpuku/ammatti ihmisen kiinnostavuutta minussa..ja eipä kiinnostus siitä lisäänny ainakaan.
Siis seli seli minulta..
Kerrotko oman kantasi asiaan?Paremmalla ajalla,kun saan ajatuksen valmiiksi, kävin tuossa pikaseen tekemässä vähän töitä ja nyt pitäis nukkua että aamulla taas jaksaa herätä töihin.
mari kirjoitti:
Olen itsekin ollut vuosikausia kapakassa töissä ja siellä muuttuvat idiooteiksi virkaan katsomatta kaikki joissain tilanteissa, jopa nuoriso-ohjaajat...
Kommenttini nyt vain liippasi noita tietyn kaupungin/-osan tunnettuja "univormumiehiä", jotka aikanaan olivat niin roolinsa vankeja, että yrittivät kävellä henkilökunnankin yli.
Henkilökunta pystyy varmasti hoitamaan häiriö yms. ongelmatilanteet ravintolassa - ei humalainen "vormu", jolla lainsäädännön taju laskee väärän itsetunnon noustessa:(
- sunmaid
eli nokikolari sanon mä. Oon nähnyt sellaisia komeita- ja niin mustat kädetkin,vautsi..;)))
.. käsistä puheenollen; erityisesti ruskettuneet vahvat käsivarret siinä ison auton ratissa ;))
- Pimpin'Cadillac
valkoinen '71 Cadillac Eldorado Continental Kit:llä, kullatulla maskilla. Kromatuilla pinnavanteilla olevat valkosivurenkaat. Tälläisella laivalla ajelisin kaikenpäivää ja keräisin taalat pois kulmakunnan omilta kympinvosuilta. Ja 10 tuuman sikari palaisi huulessa aina.
Pari kertaa päivässä testaisin vosujeni taidot omakohtaisesti. - pirre
mutta asfalttimiehet ovat valintani.:))
- ollikolli-63
Se parhaiten vetoava ammatti on sellainen kiireetön, stressitön, helpohko, hyvin palkattu päivätyö.. Nimittäin tällaisen ammatin omaava nainen on vapaalla ollessaan miehelle ihanne..
Uskokaa pois..
En muuten tajua mitä herkullista yllä olevissa miesten ammateissa on..
Paria niistä olen tehnyt ja toista liian kauankin ja ainoot ammattien herkut taitaa olla berliininmunkit..(hyvän omantunnon pullat)..:))- pirre
olisin voinut valita työmiehenkin!
- ollikolli-63
pirre kirjoitti:
olisin voinut valita työmiehenkin!
Herättää vaan hikiset vuatteet ja tutuille näin tiioksi että pirusti on mehtiääää..:))
- pirre
ollikolli-63 kirjoitti:
Herättää vaan hikiset vuatteet ja tutuille näin tiioksi että pirusti on mehtiääää..:))
totta, hikinen mies on ihana näky;)
- ollikolli-63
pirre kirjoitti:
totta, hikinen mies on ihana näky;)
Parempaa ei voi ees kuvitella..
Tai voi..Sellainen iloisuudellaan mukaansa tempaava nainen..
Vaatteilla ei niin väliä kunhan ovat mukavat itse kullekkin..:)) - pirre
ollikolli-63 kirjoitti:
Parempaa ei voi ees kuvitella..
Tai voi..Sellainen iloisuudellaan mukaansa tempaava nainen..
Vaatteilla ei niin väliä kunhan ovat mukavat itse kullekkin..:))olen iloinen..
Paljonko sitä mehtää sinulla on.;) - ollikolli-63
pirre kirjoitti:
olen iloinen..
Paljonko sitä mehtää sinulla on.;)Sinä et sitten kuuntele
ruikonperän multakurkkua??
Minä olen tukevasti omillani..mikään ei horjuta mua..:)) - pirre
ollikolli-63 kirjoitti:
Sinä et sitten kuuntele
ruikonperän multakurkkua??
Minä olen tukevasti omillani..mikään ei horjuta mua..:))en kuuntele en...
mutta nyt kutsuu nukkumatti,
Hyvät yöt sullekin..:))) - ollikolli-63
pirre kirjoitti:
en kuuntele en...
mutta nyt kutsuu nukkumatti,
Hyvät yöt sullekin..:)))Voisit viedä siniselle höyhensaarelle..tai oikeestaan voin tulla mukaan..
Hyvää yötä.. - mimmi
ollikolli-63 kirjoitti:
Voisit viedä siniselle höyhensaarelle..tai oikeestaan voin tulla mukaan..
Hyvää yötä..Ei kai kaikki menny jo nukkumaan !?? Ollikolli ?
ei vetoa. mielikuva sellaisesta on enemmänkin negatiivinen: ylipainoinen lyhyttukkainen hoivavietin omaava takertujatyyppi.
ja niin, stereotypioilla ja mielikuvillahan tässä pelataan muutenkin...- nessu
Mun mielestä lentäjät on aivan sulosii.Miettikää ny, hyvännäkösii, hyvin tienaavii ja hyvännäköset univormut...Sotilaslentäjät on parempiii kuin siviilit.Kokeilkaa!!
tuon mä unohdin!!!!juhannuksena olin katsomassa ihania lentäjiä.kyllä ne tosiaankin on namia....
- Animus
Mä olen (kiihko)isänmaallinen ja päiväunelmiin kuuluu pitkä ja roteva upseeri tai joku sen tyyppinen armeijapomo. Kersantti ei riitä. Ne vermeet vois sitten ottaa mukaan makuuhuoneen puolelle ;))
NAM!- Animus
mii-su kirjoitti:
toi oli kyllä hyvä!!!:)))))
...tietynlainen valta ja vastuu kulminoituu armeijaporukkaan. Sitten sellanen jenkkisiili, ehkä vähän sänkeä, tatuointi Golanilta, taustalla jotain hyvää heviä, upseeri tanssii sun edessä ja alkaa sitten vähentää vaatteita.... ;)))
Animus kirjoitti:
...tietynlainen valta ja vastuu kulminoituu armeijaporukkaan. Sitten sellanen jenkkisiili, ehkä vähän sänkeä, tatuointi Golanilta, taustalla jotain hyvää heviä, upseeri tanssii sun edessä ja alkaa sitten vähentää vaatteita.... ;)))
lopeta...mä en kestä..mikä unelma! :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382