Hyviä gynekologeja Porissa?

Rusina*

On niin paljon huonoja kokemuksia tökeröistä gynekologeista, että tulipa mieleen kysäistä täältä jotain mukavia/hyviä yksilöitä =o)
Eli laittakaa tähän mielipiteitänne. Esko Tainaa monet kehuu, mutta menisin mieluummin naislääkärille...

24

6833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sade

      mä olen ainakin tykännyt Merja Varhosta, ottaa vastaan Itäpuiston lääkäriasemalla.On rauhallinen, ja ymmärtäväinen.Tutkii huolella ja kuuntelee.
      Tellervo elostakin on kokemuksia, aika kylmänoloinen nainen, tekee työnsä, ei ikinä kysy mitä kuuluu.Oli ongelma mikä tahansa, käskee laihduttaa, näin ainakin mulla.Esko Taina on tosiaan myös mukava ja osaava.Itse silti mielelläni käytän myös naislääkäriä.Mutta tosiaan Merja Varhoa voin todella suositella.

    • on loistava!

      Raitala on todella sympaattinen, huumorintajuinen, selittää selvästi ja kyselee paljon tutkimuksen/operaation aikana potilaan tuntoja. Ihan ehdoton gyne Porissa. Vastaanotto Yrjönkatu 10 C 40, on myös SatKs:n gyn.osaston ylilääkäri. Sinne, suosittelisin mä! :-)

    • Sinikka Oksa

      Heips!

      Olen muutaman kerran käynyt nyt Sinikka Oksalla Porin Lääkäritalolla ja tiedän, että en koskaan enää menee kenellekkään muulle. Sympaattinen ja hellä ihminen. Ei lainkaan ns.lääkärimainen, joten vastaanotolla on helppo olla ja hänen kanssaan on helppoa asioida. Kivutonta ja asiantuntevaa. Suosittelen oikein lämpimästi!

      • Anonyymi

        Sinikka Oksa,aivan ihana lääkäri.Tutkii ja tekee toimenpiteet rauhallisesti ja varovaisesti potilaan huomioon ottaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinikka Oksa,aivan ihana lääkäri.Tutkii ja tekee toimenpiteet rauhallisesti ja varovaisesti potilaan huomioon ottaen.

        Ohhoh. Pompsahti yhtäkkiä 16 vuotta aikaa viestien väliin. Onko Sinikka Oksa yhä vartiossa?


    • Anonyymi

      Minusta Vasilev Kropeloi on paras. Ottaa vastaan Läärikeskuksessa. Tutkii hellästi ja aina olen saanut orgasmin.

      • Anonyymi

        Oletpa vastenmielinen jutuissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa vastenmielinen jutuissasi.

        Oli ketjun hauskin kommentti, löysäähän hieman tenasi tarraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ketjun hauskin kommentti, löysäähän hieman tenasi tarraa

        Hauskuus on niin sanotusti "katsojan silmissä", oli tavallaan eri sarjassa. Taisi joku Veeti tai Jonne löytää tämän ketjun?


    • Anonyymi

      2005-2024 menneisyydestä mites nykyaika?

    • Anonyymi

      Gynekologi lähti ruokatunnille ja palattuaan tokaisi "Mihin vittuun minä jäin ??"

    • Anonyymi

      Minkä takia naisille on luotu kauniimpi yläpää, kuin miehille. ???
      No kun ihmistä luodessaan naiselle meni alapää vituksi ja täyty tehdä kasvoista nätimmät.

    • Anonyymi

      Kysyin kerran yhdeltä miesgynekologilta, joka on hyvä tuttavani, että mitenkäs vaikuttaa jatkuva naisten sukuelinten kräplääminen omaan seksielämään. Myönsi, että kyllä se vaikuttaa ja varsinkin, jos päivän viimeinen asiakas on vanha huonosti hoidettu haiseva värkki, niin ei tee mieli illalla piehtaroida vaimon kanssa.

      • Anonyymi

        Outo kysymys gyneltä. En ole gynekologi, mutta räplään minäkin naisten alapäitä alvariinsa joten minultakin olisi voinut kysyä miltä tuntuu, tai kaikilta muiltakin miehiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo kysymys gyneltä. En ole gynekologi, mutta räplään minäkin naisten alapäitä alvariinsa joten minultakin olisi voinut kysyä miltä tuntuu, tai kaikilta muiltakin miehiltä.

        Mut ku miegyne räplää about 10-20 eri alapäätä per päivä ja viikossa se tekee jo hurja määrä. Huh huh...kyllä alkaa jo kyllästyttää....


    • Anonyymi

      Minka Kovacs on tosi hyvä kynelooki. Suit sait ja vaakkinaongelmat on ohi hetkessä.

    • Anonyymi

      Naispuolinen looki on taina esko.

      • Anonyymi

        Kumpi on etunimi ja kumpi sukunimi? Onko mies vai nainen, vai extra terrestrial?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi on etunimi ja kumpi sukunimi? Onko mies vai nainen, vai extra terrestrial?

        Mee ajelemaan sillä mopoautollas, vai onko edes sitä vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi on etunimi ja kumpi sukunimi? Onko mies vai nainen, vai extra terrestrial?

        Sukupuoleltaan kuulemma kapellimestari 45% ja kuitenkin 55% kultainen noutaja.


      • Anonyymi

        Molemmat ovat etunimiä ja sukunimi on Metsäläinen


    • Anonyymi

      Kuka syvälle kurkistaa se naarnapin silmäänsä saapi.

      • Anonyymi

        Minä en varmasti ollut kurkistanut edes pinnalle, kun sain Näärännäpyn (hordeolum) toiseen silmääni. Olin nuori poika, 14-15 vuotias enkä millään keksi syytä mistä se silloin tuli ja miksi ei koskaan ole toista tullut. En käynyt lääkärissä, jostakin tiesin jotakin siitä. Elettiin vuosia 1970 -luvun alussa. Ei ainakaan netistä tietoa siitä ja sen hoitoon saanut, parani itsestään kun vaan odotteli.

        Vähän kyllä aluksi ihmettelin ja mietin, että olinko ehkä pieraissut saunassa ja siitäkö olisi tullut, vai mistä ihmeestä.

        Oli kuitenkin "tapaus" sinänsä, koska sen nyt vanhana ukkonakin muistan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en varmasti ollut kurkistanut edes pinnalle, kun sain Näärännäpyn (hordeolum) toiseen silmääni. Olin nuori poika, 14-15 vuotias enkä millään keksi syytä mistä se silloin tuli ja miksi ei koskaan ole toista tullut. En käynyt lääkärissä, jostakin tiesin jotakin siitä. Elettiin vuosia 1970 -luvun alussa. Ei ainakaan netistä tietoa siitä ja sen hoitoon saanut, parani itsestään kun vaan odotteli.

        Vähän kyllä aluksi ihmettelin ja mietin, että olinko ehkä pieraissut saunassa ja siitäkö olisi tullut, vai mistä ihmeestä.

        Oli kuitenkin "tapaus" sinänsä, koska sen nyt vanhana ukkonakin muistan.

        et sää vaan kenenkään ulkohuoneen takana ollut oksanreiästä kurkkimassa ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe