Hyviä gynekologeja Porissa?

Rusina*

On niin paljon huonoja kokemuksia tökeröistä gynekologeista, että tulipa mieleen kysäistä täältä jotain mukavia/hyviä yksilöitä =o)
Eli laittakaa tähän mielipiteitänne. Esko Tainaa monet kehuu, mutta menisin mieluummin naislääkärille...

25

7511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sade

mä olen ainakin tykännyt Merja Varhosta, ottaa vastaan Itäpuiston lääkäriasemalla.On rauhallinen, ja ymmärtäväinen.Tutkii huolella ja kuuntelee.
      Tellervo elostakin on kokemuksia, aika kylmänoloinen nainen, tekee työnsä, ei ikinä kysy mitä kuuluu.Oli ongelma mikä tahansa, käskee laihduttaa, näin ainakin mulla.Esko Taina on tosiaan myös mukava ja osaava.Itse silti mielelläni käytän myös naislääkäriä.Mutta tosiaan Merja Varhoa voin todella suositella.

• on loistava!

Raitala on todella sympaattinen, huumorintajuinen, selittää selvästi ja kyselee paljon tutkimuksen/operaation aikana potilaan tuntoja. Ihan ehdoton gyne Porissa. Vastaanotto Yrjönkatu 10 C 40, on myös SatKs:n gyn.osaston ylilääkäri. Sinne, suosittelisin mä! :-)

• Sinikka Oksa

Heips!

Olen muutaman kerran käynyt nyt Sinikka Oksalla Porin Lääkäritalolla ja tiedän, että en koskaan enää menee kenellekkään muulle. Sympaattinen ja hellä ihminen. Ei lainkaan ns.lääkärimainen, joten vastaanotolla on helppo olla ja hänen kanssaan on helppoa asioida. Kivutonta ja asiantuntevaa. Suosittelen oikein lämpimästi!

• Anonyymi

Sinikka Oksa,aivan ihana lääkäri.Tutkii ja tekee toimenpiteet rauhallisesti ja varovaisesti potilaan huomioon ottaen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinikka Oksa,aivan ihana lääkäri.Tutkii ja tekee toimenpiteet rauhallisesti ja varovaisesti potilaan huomioon ottaen.

Ohhoh. Pompsahti yhtäkkiä 16 vuotta aikaa viestien väliin. Onko Sinikka Oksa yhä vartiossa?

• Anonyymi

Minusta Vasilev Kropeloi on paras. Ottaa vastaan Läärikeskuksessa. Tutkii hellästi ja aina olen saanut orgasmin.

• Anonyymi

Oletpa vastenmielinen jutuissasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa vastenmielinen jutuissasi.

Oli ketjun hauskin kommentti, löysäähän hieman tenasi tarraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ketjun hauskin kommentti, löysäähän hieman tenasi tarraa

Hauskuus on niin sanotusti "katsojan silmissä", oli tavallaan eri sarjassa. Taisi joku Veeti tai Jonne löytää tämän ketjun?

• Anonyymi

2005-2024 menneisyydestä mites nykyaika?

• Anonyymi

Gynekologi lähti ruokatunnille ja palattuaan tokaisi "Mihin vittuun minä jäin ??"

• Anonyymi

Minkä takia naisille on luotu kauniimpi yläpää, kuin miehille. ???
      No kun ihmistä luodessaan naiselle meni alapää vituksi ja täyty tehdä kasvoista nätimmät.

• Anonyymi

Kysyin kerran yhdeltä miesgynekologilta, joka on hyvä tuttavani, että mitenkäs vaikuttaa jatkuva naisten sukuelinten kräplääminen omaan seksielämään. Myönsi, että kyllä se vaikuttaa ja varsinkin, jos päivän viimeinen asiakas on vanha huonosti hoidettu haiseva värkki, niin ei tee mieli illalla piehtaroida vaimon kanssa.

• Anonyymi

Outo kysymys gyneltä. En ole gynekologi, mutta räplään minäkin naisten alapäitä alvariinsa joten minultakin olisi voinut kysyä miltä tuntuu, tai kaikilta muiltakin miehiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outo kysymys gyneltä. En ole gynekologi, mutta räplään minäkin naisten alapäitä alvariinsa joten minultakin olisi voinut kysyä miltä tuntuu, tai kaikilta muiltakin miehiltä.

Mut ku miegyne räplää about 10-20 eri alapäätä per päivä ja viikossa se tekee jo hurja määrä. Huh huh...kyllä alkaa jo kyllästyttää....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut ku miegyne räplää about 10-20 eri alapäätä per päivä ja viikossa se tekee jo hurja määrä. Huh huh...kyllä alkaa jo kyllästyttää....

Työtä se on.. Kyllästyttääkö suakin tehdä duuniasi?

• Anonyymi

Minka Kovacs on tosi hyvä kynelooki. Suit sait ja vaakkinaongelmat on ohi hetkessä.

• Anonyymi

Naispuolinen looki on taina esko.

• Anonyymi

Kumpi on etunimi ja kumpi sukunimi? Onko mies vai nainen, vai extra terrestrial?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi on etunimi ja kumpi sukunimi? Onko mies vai nainen, vai extra terrestrial?

Mee ajelemaan sillä mopoautollas, vai onko edes sitä vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sukupuoleltaan kuulemma kapellimestari 45% ja kuitenkin 55% kultainen noutaja.

• Anonyymi

Molemmat ovat etunimiä ja sukunimi on Metsäläinen

• Anonyymi

Kuka syvälle kurkistaa se naarnapin silmäänsä saapi.

• Anonyymi

Minä en varmasti ollut kurkistanut edes pinnalle, kun sain Näärännäpyn (hordeolum) toiseen silmääni. Olin nuori poika, 14-15 vuotias enkä millään keksi syytä mistä se silloin tuli ja miksi ei koskaan ole toista tullut. En käynyt lääkärissä, jostakin tiesin jotakin siitä. Elettiin vuosia 1970 -luvun alussa. Ei ainakaan netistä tietoa siitä ja sen hoitoon saanut, parani itsestään kun vaan odotteli.

Vähän kyllä aluksi ihmettelin ja mietin, että olinko ehkä pieraissut saunassa ja siitäkö olisi tullut, vai mistä ihmeestä.

Oli kuitenkin "tapaus" sinänsä, koska sen nyt vanhana ukkonakin muistan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en varmasti ollut kurkistanut edes pinnalle, kun sain Näärännäpyn (hordeolum) toiseen silmääni. Olin nuori poika, 14-15 vuotias enkä millään keksi syytä mistä se silloin tuli ja miksi ei koskaan ole toista tullut. En käynyt lääkärissä, jostakin tiesin jotakin siitä. Elettiin vuosia 1970 -luvun alussa. Ei ainakaan netistä tietoa siitä ja sen hoitoon saanut, parani itsestään kun vaan odotteli.

Vähän kyllä aluksi ihmettelin ja mietin, että olinko ehkä pieraissut saunassa ja siitäkö olisi tullut, vai mistä ihmeestä.

Oli kuitenkin "tapaus" sinänsä, koska sen nyt vanhana ukkonakin muistan.

et sää vaan kenenkään ulkohuoneen takana ollut oksanreiästä kurkkimassa ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1175
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      20
      1041
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1020
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      300
      915
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72