EI HÄN MEIJÄN NYT TARVITSE SEMMOISIA HARRASTELLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oletko masturboinut koskaan???????
8
873
Vastaukset
- Neito
...14-vuotiaana. Sen jälkeen en ole, kun ei ole haluttanut. Nyt olen 21v.
- sHsHsH
Oon vaikka kuinka monta kertaa! Se sama ku tupakan poltto, jos sen alottaa ni siihen jää kiinni. Lopultta siitä tulee vaan tapa. Eli sitä ei kannata ees alottaa!
- Neito
sHsHsH kirjoitti:
Oon vaikka kuinka monta kertaa! Se sama ku tupakan poltto, jos sen alottaa ni siihen jää kiinni. Lopultta siitä tulee vaan tapa. Eli sitä ei kannata ees alottaa!
Miksei kannata aloittaa? Se on hyvä tapa tutustua oman kehon toimintaan!
- Miksikäs ei ...
Neito kirjoitti:
Miksei kannata aloittaa? Se on hyvä tapa tutustua oman kehon toimintaan!
Masturboiminen on jokapojan päivä puuha...toiset tekee sitä kerran päivässä ja toiset vaikka neljä kertaa päivässä...oon muuten samaa mieltä että siitä tulee tapa...mut ei mikään huono tapa...=)
- Jorma Jormallinen
Miksikäs ei ... kirjoitti:
Masturboiminen on jokapojan päivä puuha...toiset tekee sitä kerran päivässä ja toiset vaikka neljä kertaa päivässä...oon muuten samaa mieltä että siitä tulee tapa...mut ei mikään huono tapa...=)
aika kun käy pitkäksi aamuin illoin ja käteen vdän silloin!!!
- Junde
Jorma Jormallinen kirjoitti:
aika kun käy pitkäksi aamuin illoin ja käteen vdän silloin!!!
Tottakai, sehän on aivan luonnollista ja terveellistä vaikka olenkin parisuhteessa niin mielikuvituksella on mukava leikkiä.
- superwanker
mutta valitettavasti sitä ei voi lopettaa koska se tuntuu niin hyvältä!!!!
- madame Mariam
Herran ziizus!
Tottakai masturboin ja toivottavasti sinäkin!!!
tää on niin huvittava kysymys jo että ei kykene edes kertomaan. ;)
Naiset, sormi pilluun vaan, taattu tyydytys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305657
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123388- 1932291
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631713Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan761575Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351437Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741315- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2211177