EI HÄN MEIJÄN NYT TARVITSE SEMMOISIA HARRASTELLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oletko masturboinut koskaan???????
8
862
Vastaukset
- Neito
...14-vuotiaana. Sen jälkeen en ole, kun ei ole haluttanut. Nyt olen 21v.
- sHsHsH
Oon vaikka kuinka monta kertaa! Se sama ku tupakan poltto, jos sen alottaa ni siihen jää kiinni. Lopultta siitä tulee vaan tapa. Eli sitä ei kannata ees alottaa!
- Neito
sHsHsH kirjoitti:
Oon vaikka kuinka monta kertaa! Se sama ku tupakan poltto, jos sen alottaa ni siihen jää kiinni. Lopultta siitä tulee vaan tapa. Eli sitä ei kannata ees alottaa!
Miksei kannata aloittaa? Se on hyvä tapa tutustua oman kehon toimintaan!
- Miksikäs ei ...
Neito kirjoitti:
Miksei kannata aloittaa? Se on hyvä tapa tutustua oman kehon toimintaan!
Masturboiminen on jokapojan päivä puuha...toiset tekee sitä kerran päivässä ja toiset vaikka neljä kertaa päivässä...oon muuten samaa mieltä että siitä tulee tapa...mut ei mikään huono tapa...=)
- Jorma Jormallinen
Miksikäs ei ... kirjoitti:
Masturboiminen on jokapojan päivä puuha...toiset tekee sitä kerran päivässä ja toiset vaikka neljä kertaa päivässä...oon muuten samaa mieltä että siitä tulee tapa...mut ei mikään huono tapa...=)
aika kun käy pitkäksi aamuin illoin ja käteen vdän silloin!!!
- Junde
Jorma Jormallinen kirjoitti:
aika kun käy pitkäksi aamuin illoin ja käteen vdän silloin!!!
Tottakai, sehän on aivan luonnollista ja terveellistä vaikka olenkin parisuhteessa niin mielikuvituksella on mukava leikkiä.
- superwanker
mutta valitettavasti sitä ei voi lopettaa koska se tuntuu niin hyvältä!!!!
- madame Mariam
Herran ziizus!
Tottakai masturboin ja toivottavasti sinäkin!!!
tää on niin huvittava kysymys jo että ei kykene edes kertomaan. ;)
Naiset, sormi pilluun vaan, taattu tyydytys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019