Nyky-ajan KOMMUNISMI

Otto Ville

Olen pettynyt kyllä nuoriin sillä he kantavat paidassaan Che-vaaran kuvaa. Nämä nuoret eivät teidä että oikea kommunismin kehittäjä on Stalin joka teki Neuvostoliitosta suuren valtion, jota myös Amerikkalaiset joutuivat kumartamaan Facismin kukistajaa.

Eilinen helikopteri onnettomuuskin olisi vältetty jos olisi käytetty Venäläistä luotettavaa kopteria.
Imperialistiset Amerikkalaiset eivät välitä ihmis hengistä joten koptereita ei suunnitella luotettaviksi sillä niin säästetään rahaa.

-Rahan vallasta Kansan valtaan-

12

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunnes huomasin, että kaikki -ismit ja uskonnot ovat pohjimmiltaan pienten ryhmien omaneduntavoittelua. Ko. aatteiden johtohahmojen.

      Ihmiset julistavat olevansa jotakin, koska ovat sen verran hukassa oman itsensä suhteessa maailmaan, että heidän pitää jollain lailla määritellä oma paikkansa tässä maailmassa. Kuulua ryhmään.

      Ihminen on laumaeläin. Itsensä määritteleminen jonkin ryhmän jäseneksi on juuri tuon biologisen tarpeen noudattamista.

      Anarkistiksi itsensä määritteleminen vasta surkuhupaisaa onkin...

      • Otto Ville

        Anarkismi on pikkulapsille oikeat Neuvosto ihmiset oli Partisaaneja. nämä partisaanit metsästivät julmia ja verenhimoisia Suomalaisia "kaukopartio" miehiä jotka keskittyivät tappamaan Neuvostoliitttolaisia siviileitä. Esim: kuuluisa Törni oli verenhimoinen suomalinen facisti joka tappoi armottaa siviileitä näille retkillä, näin ollen on ymmärrettävää että joskun Partisaanien raivo nousi niin paljon että tappoivat vuorostaan Suomalaisia siviilejä, mutta se oli erittäin harvinaista.


      • Otto Ville kirjoitti:

        Anarkismi on pikkulapsille oikeat Neuvosto ihmiset oli Partisaaneja. nämä partisaanit metsästivät julmia ja verenhimoisia Suomalaisia "kaukopartio" miehiä jotka keskittyivät tappamaan Neuvostoliitttolaisia siviileitä. Esim: kuuluisa Törni oli verenhimoinen suomalinen facisti joka tappoi armottaa siviileitä näille retkillä, näin ollen on ymmärrettävää että joskun Partisaanien raivo nousi niin paljon että tappoivat vuorostaan Suomalaisia siviilejä, mutta se oli erittäin harvinaista.

        Sodassa ei ole hyviä eikä pahoja.

        Jokainen aseeseen tarttuva on väkivaltarikollinen, oli syy mikä tahansa.


      • Otto Ville
        dj-marco kirjoitti:

        Sodassa ei ole hyviä eikä pahoja.

        Jokainen aseeseen tarttuva on väkivaltarikollinen, oli syy mikä tahansa.

        Aina kun urhea Kommunisti tarttuu aseeseen on se oikeutettu teko! vallankumouksia ei tehdä sanoilla.


      • Otto Ville kirjoitti:

        Aina kun urhea Kommunisti tarttuu aseeseen on se oikeutettu teko! vallankumouksia ei tehdä sanoilla.

        Ja tartu sinä vain minun puolestani vaikka kolmeen aseeseen.

        Väkivaltarikollinen olet silti.


      • Otto Ville
        dj-marco kirjoitti:

        Ja tartu sinä vain minun puolestani vaikka kolmeen aseeseen.

        Väkivaltarikollinen olet silti.

        Sinä oletkin vain "trendi kommari" kyllä kelpaa patsastella CCCP verkkareissa muuta kun aletaan keskustella kunnolla niin johan tulee itkua.
        ------------------
        Valtaa tulee kiväärin piipusta
        -Mao


      • Otto Ville kirjoitti:

        Sinä oletkin vain "trendi kommari" kyllä kelpaa patsastella CCCP verkkareissa muuta kun aletaan keskustella kunnolla niin johan tulee itkua.
        ------------------
        Valtaa tulee kiväärin piipusta
        -Mao

        Koska minulla ei ole tarvetta määritellä itseäni minkään ryhmän jäseneksi.

        Olen sen verran sinut maailman kanssa, en tosin itseni.


      • Otto Ville
        dj-marco kirjoitti:

        Koska minulla ei ole tarvetta määritellä itseäni minkään ryhmän jäseneksi.

        Olen sen verran sinut maailman kanssa, en tosin itseni.

        Tulihan se sieltä SUNNUNTAI Kommunisti alun alkean.


      • Otto Ville kirjoitti:

        Tulihan se sieltä SUNNUNTAI Kommunisti alun alkean.

        Sunnuntai=auringon päivä

        Miten ihmeessä kommunisti voi käyttää noin uskontolatautunutta päivän nimeä?

        Muistaakseni uskonto on ooopiumia kansalle. Taidat olla pilvessä?


      • Otto Ville
        dj-marco kirjoitti:

        Sunnuntai=auringon päivä

        Miten ihmeessä kommunisti voi käyttää noin uskontolatautunutta päivän nimeä?

        Muistaakseni uskonto on ooopiumia kansalle. Taidat olla pilvessä?

        Se onkin sanonta! mutta tuollainen Anarkisti hippi sellisesta mitään ymmärrä.


      • KenttäSantarmi
        Otto Ville kirjoitti:

        Se onkin sanonta! mutta tuollainen Anarkisti hippi sellisesta mitään ymmärrä.

        .......ja selvittäkää hörhöt harhanne keskenänne!
        Ja kansa taputtaa ilmaisen sirkusilveilyn johdosta.


      • painu kotia
        Otto Ville kirjoitti:

        Anarkismi on pikkulapsille oikeat Neuvosto ihmiset oli Partisaaneja. nämä partisaanit metsästivät julmia ja verenhimoisia Suomalaisia "kaukopartio" miehiä jotka keskittyivät tappamaan Neuvostoliitttolaisia siviileitä. Esim: kuuluisa Törni oli verenhimoinen suomalinen facisti joka tappoi armottaa siviileitä näille retkillä, näin ollen on ymmärrettävää että joskun Partisaanien raivo nousi niin paljon että tappoivat vuorostaan Suomalaisia siviilejä, mutta se oli erittäin harvinaista.

        törni oli marsin miehiä alä sie ala moista moittiin ps lue histoiaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe