huumeita! Siltikin täällä joku helvetin Karvapää vaatii (huom. vaatii, kuten islamistit aina) Turkkia EU:n jäseneksi. Voi perkele sanon minä!
Turkkilainen rekka
9
617
Vastaukset
- joooo
On totta, ettei Turkki ole vielä EU-kunnossa, mutta älä silti yleistä. :)
- mutta
kun on kyse musuista, niin yleistäminen on sallittua ja jopa suotavaa.
- ne yleistää
mutta kirjoitti:
kun on kyse musuista, niin yleistäminen on sallittua ja jopa suotavaa.
myös, voivat leikata keneltä tahansa länsimaiselta ”rakilta” kurkun auki. Kunhan vain ko ”rakki” sattuu olemaan sopivasti viipaloitavana…
- hyvin sopii
Ei ole Turkki EU kunnossa ei, (eikä tule ennenkuin lopettavat islamin:).
Ja Halosen puhe oli, niinkuin se itsekin,, erittäin syvältä:)..- menoa
EU on kohta siinä kunnossa, että tänne kelpaa Turkin lisäksi Somalia ja Etiopia jos vai EU kelpaa niille…
suomen ihan ensimmäinen huumelasti. ei ole näillä kunnailla ennen huumeita näkyny...
- Huumeita??
Hitto jos puoliperävaunullinen yhdistelmä on täynnä huumeita ni on se enemmi ku 50 kiloa(48tn kokonaispaino)...pilkkua tässä vaa nusasin ku muuta ei just nyt saanu.
- greg
Ai miksikö?
No kun Turkki on NATO-maa.
USA:ta on syytetty EU:n sisäisiin asioihin puuttumisesta. - sipe
Amirikka haluaa Turkin EU.hun.
Amerikalla on joukkoja Turkissa.
Ettekö pöljät sitä tienny.
Mistä v*****sta näitä pöljiä aina sikiää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930