Miten monipuolista seksiä ekalla kerralla?

Neiti Q

eli kysymys oli siinä,haluisin vastauksia,oma eka kerta on hyvin lähellä olen 15.vuotias neitonen. ja haluisin tietää mitä teitte..tai mitä kaikkea teitte.kyllä minä perusjutut tiedän ja iedän kyllä ne vaikeammatkin:)!?!
vastauksia,kiiiiitos!!:)

9

4085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikuus meni 32v sitten

Mitäs sitte kyselet, kun tunnut kaiken tietävän.

• Poju

aluks halailtiin ja suudeltiin ja hierottiin toistemme jalkoväliä suutelun lomassa silleen housujen päältä vaan. No himot siinä alko tieteski hyrrää entistä kovemmin. Aukastiin housun napit ja tiputettiin pöksyt nilkkoihi (oltiin muute jossain tienvarren ladossa). Suutelu jatku ja tunnelma oli huumaava. Tunsin pikkareiden läpi miten tyttöni oli aivan märkä. Itsellä seiso niin että kipeää teki. Jossain vaiheessa aukasin neitoni paidan ja hyväilin nuoren naisen nupullaan olevia rintoja. Sitten Sari teki aloitteen ja pyysi nähdä "tämän" kouraisten samalla pullottavaa etumustani. Kumpikaan ei sanonut mitään vaan ikäänkuin pidätteli hengitystään samalla kun kaluni vapautui bermudojen syleilystä. Ooh miten iso se on! Toi ei kyllä mulle mahdu; tuli kommenttia. Vaik mieli tekis kyllä koittaa. Koitetaan ihan varovasti; mä laitan kortsun eka sanoin. Rullasin Suki Sukin kullin päälle ja asettelin takkini ladon lattialle alustaksi. Tulin tyttöni päälle ja varovasti tunnustelin terskalla häpyä. Hups se sojljahti yllättäen sisään. Liekö kiihkolla ja kosteudella osansa. Kokeilimme myös takaapäin. Hyväilin rintoja samalla kun työnsin kalua sisään. Minulta meinasi tulla, mutta vedin kalun ulos ja annoin sen rauhottua hetken. Se sykki tummanpunaisena kumin sisällä valmiina sylkäseen laavat. Vaihdoimme puolta ja koitimme seisaaltaan edestäpäin. Se ei oikein tahtonut onnistua. Olimmekohan niin eripituisia? Menimme takaisin lattialle. Tyttöni levitti jalkansa ja tämä asento tuntuikin kaikkein ihanimmalta. Ei kestänyt enää kauan kun kumpikin saimme ekat orkkumme yhdessä. Kun minulta alkoi purkautua siemenet tyttöni orgasmi lähti liikkeelle ja hänen nuoren neidon kaunis vaalea vartalo alkoi nytkähdellä tuon ihanan tuntemuksen kourissa. Myöhemmin olemme kokeilleet vaikka mitä... mutta tämä oli ekakerta neitsyyshehkussaan.

• Onse hyväku jollain on haaveita =)

• Onanis
        kirjoitti:

Onse hyväku jollain on haaveita =)

naimisissa tän tytön kans... et sellasia haaveita.

• seppo

Tyttö se ei tainnut olla enään mikään neitsyt vai??Yleensä tytöt on paskanjäykkiä mistään vitun märkyydest ei oo tietookaan..Vai oliks tää sun päiväunes ekasta kerrasta häh??

• teppo
        seppo kirjoitti:

Tyttö se ei tainnut olla enään mikään neitsyt vai??Yleensä tytöt on paskanjäykkiä mistään vitun märkyydest ei oo tietookaan..Vai oliks tää sun päiväunes ekasta kerrasta häh??

sitten se on sinussa vika =D

• *Isabella*

Mä menetin eilen neitsyyteni,olen kyllä ollu ihan tod. nopeassa yhdynnässä 15 vuotiaana,mutta pidän eilistä vasta virallisena ekana kertanani:)No asiaan..tää mies on mua n. parikyt vuotta vanhempi,(itse olen 18)mä oon aina tykänny vanhemista miehistä,ja tää mies on ollu pitkään mun hyvä ystävä(satun tulee hyvin toimeen hieman vanhempien kanssa..)ja eilen se eka otti mult suihin autossa ja sen jälkeen se nai mua auton konepellillä edestäpäin, sitten takaapäin, sivuttain,tuulilasia vasten, kontallaan myös ja perseeseenkin nussi mua, ratsastin..ym.en osannut kyllä odottaa noin monipuolista "ekalla kerralla"..mut hyvin se meni,mua ei edes sattunu yhtään tms.tänään kyllä hieman aristaa paikkoja..mut kivaa oli :)Välttämättä kaikille ei sovi noin monipuolinen ekalle kerralle, mut mä olen kaikenlaista muuta kivaa harrastanu vaikka en yhdynnässä olisikaan niin monesti ollu..joten mulle toi sopi vallan maniosti!

• Anni

Tota..mistä aloittaisin..miten se mies otti SULTA suihin?!?!?!?!Se varmaankin nuoli sun alapäätä tai jotain sellaista?!SUN olis pitänyt ottaa SILTÄ SUIHIN. En ole ennen kuullut että naiselta otetaan suihin..
        Voin keskustelun aloittajaa valaista sen verran, että verta on monella tullut yhdynnän aikana ja viikko sen jälkeenkin. Joten aina se eka kerta ei ole noin "nautinnollista" kuin Isabellalla. Jokainen voi sepustaa kuitenkin omat tarinansa.
        Älä pety, jos ekalla kerralla et pääse kokeilemaan eri asentoja, vaan usko mua: sä kyllä pääset niistä nauttimaan seuraavilla kerroilla=)!

• Rege

lyhyesti:
      kaikkeia kaikkialla kaikin tavoin
      tarkennus:
      suuseksiä kaikintavoin, kaikkii mahollisii asentoi, anaaliseksii kaikin tavoin. ja kaikissa paikoissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe