Tämä oli aika vanha elokuva ja olen kattonut tämän vissiin joskus 90-luvun puolen välin tietämillä. Muistikuvani on, että joku naispuolinen kidnapataan ja haudataan maahan. Kirstusta, johon nainen on haudattu lähtee maan pinnalle putki josta nainen saa kirstussa happea. Muistaakseni kirstussa oli myös ruokaa ja juomaa.
Hänestä vaaditaan lunnaita ja lopulta hänet löydetään ja kaivetaan takaisin ylös! Tämän enempää en muista!!!! Mikä siis on elokuvan nimi???????
Nainen kidnapataan ja haudataan elävältä
6
851
Vastaukset
- tämä?
http://www.imdb.com/title/tt0108473/
tosin tuossa sille naiselle käy vähän huonommin... - Hölömö
Siis tuon jatko-osa. Joten jos et näillä vinkeillä löydä tota niin...
- Projektori
Jos tarkotit elokuvaa Buried Alive kakkonen niin siinä olet oikeassa että se tuli telkusta mutta eri elokuva vaan. Siinä mitä mä hain niin sitä naista EI haudattu hautausmaalle vaan jonnekki mettään itetehdyssä kirstunrämässä :-D
- se ei
Projektori kirjoitti:
Jos tarkotit elokuvaa Buried Alive kakkonen niin siinä olet oikeassa että se tuli telkusta mutta eri elokuva vaan. Siinä mitä mä hain niin sitä naista EI haudattu hautausmaalle vaan jonnekki mettään itetehdyssä kirstunrämässä :-D
silti ollu tuo mikä tossa ekaks ehdotettiin? siinä se nainen haudattiin jonneen korpeen sekopää-äijän mökin pihalle.
- Hölömö
se ei kirjoitti:
silti ollu tuo mikä tossa ekaks ehdotettiin? siinä se nainen haudattiin jonneen korpeen sekopää-äijän mökin pihalle.
Niin eihän tuo osaa ees lukea.
Mähän tosiaan sanoin että sen elokuvan mitä tuo hakee, niin sen JATKO-OSA tuli just telkkarista.
Eli Buried Alive kakkonen. Ja nyt onkin sitten helevetin vaikee päätellä mikä se Buried Alive kakkosta edeltänyt elokuva olikaan... hmmm... Keksiikös joku?
- soze
Ekan kauden kolmannessa jaksossa (103: Crate 'n Burial) kidnapataan nainen ja haudataan arkussa aavikolle, mutta arkussa ei kylläkään ollut ruokaa. Aviomieheltä vaaditaan lunnaita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083