Sailas patistaa marjaan !

Late lapista

Sihteeri Sailas patistaa Suomalaisia marjastamaan ! itse osaan kyllä marjastella ilman sihteerin kehoituksiakin !

Tulee vain mieleen kun katselee Sailaksen roikkuvia poskia, jotta tuskinpa noita on ihan marjastamalla ja marjoja syömällä rakennettu.

Epäilen jotta noihin on uhrattu pihvi poikineen, ja tietenkin veronmaksajien piikkiin !

Joten Sailaskin voisi potkia itseään persuuksille ja kehoittaa kroppaansa marjametsään, siellä uurastaessa voisi posketkin palautua normaali kokoon !

3

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkko

Naulan kantaan. siltä on päässy suusta aina tämmöisiä möhlöjä kun yrittää kiinittää kansan huomion pois Budjetti ja tosi asioista kuvittelee olevansa kovinki välkky.

• ..............

huumolia:

"Valtiosihteeri Raimo Sailas vieraili mielisairaalassa. Potilaat seisoivat pitkinä riveinä niiden käytävien varrella, joita myöten valtiosihteeri kulki. Sailaksen ohittaessa potilasta tämä aina kumarsi ja sanoi:
        - Hyvää päivää! Kiitos hyvistä talousideoista, herra valtiosihteeri!
        Ulko-oven vieressä rivin viimeisenä seisova mies kuitenkin vain nyökkäsi ja sanoi:
        - Hyvää päivää.
        Sailas pysähtyi miehen eteen ja kysyi:
        - Miksi sinä ainoana koko joukosta et kiittänyt hyvistä talousideoista?
        Mies siirteli hieman epävarmasti jalkojaan ja vastasi:
        - Minä en ole hullu. Minä olen hoitaja."

http://netti.nic.fi/~myllma/sailas.htm

• Sailas on oikeassa.

Marjametsällä tienaisi joka ainut sosiaalipummi hyvät rahat sillä, että viitsisi poimia.

Naapurini osti yhden kesän hilloilla uuden mönkijän, 10 000 e (silloin 60 000 mk).

Tosin poimimassa oli koko perhe, eli 2 aikuista ja kolme lasta, 5 henkeä.

12 000 mk per nuppi. Puhtaana käteen. Noin kahden viikon työpäivistä, eli 80 tuntia per lärvi. Marjastuksen tuottoa kun ei veroteta, en muista lakipykälää, mutta tämä on tosi.

Laskekaapa laiskiaiset siitä, että kuinka väärässä herra Sailas on?

Tuntipalkka 25,23 e. Noin... Per naama... Miettikääpä todella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2313
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1795
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1271
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe