Anna anteeksi.. et koskaan saa tietää varmaankaan että kirjoitin tänne,luullakseni!! mutta en saa sitä muuten ulos suustani...
Tiedän että annat kaikkesi tähän suhteeseen... mutta en edelleenkään voi pistää itseäni tähän kiinni!! Tiedäthän: on vaikeaa kun toista "rakastaa"..!
Mutta toivon että kaikki kääntyy vielä parhain päin..
näin se menee..
5
651
Vastaukset
- ....
Sinun täytyy tehdä mikä on sinulle parasta ja minun täytyy hyväksyä sinun päätöksesi.
- *kyynel*
Niin ehkä.. Ei löydy oikeita sanoja,eikä halua loukata toista! kun syytä ei ole.. Vaikeaa!! Kun ei tiedä kestääkö se toisenkaan kanssa ja onko tulevaisuutta!! En halua kenellekkään pahaa..
- ....
*kyynel* kirjoitti:
Niin ehkä.. Ei löydy oikeita sanoja,eikä halua loukata toista! kun syytä ei ole.. Vaikeaa!! Kun ei tiedä kestääkö se toisenkaan kanssa ja onko tulevaisuutta!! En halua kenellekkään pahaa..
sinun täytyy. Itse olen juuri pääsemässä jaloilleni vastaavanlaisen kokemuksen jälkeen. Rakastin kahta henkilöä. Valitsin miehen joka on jakanut elämääni jo 20 vuotta.
Mutta helppoa se ei ollut. Ajattelin jo hetken jättää heidät molemmat kun päätöksen tekeminen oli niin vaikeaa. Se aiheutti masennusta, yöunien menetystä, jatkuvaa itkemistä... ajattelin jo hetken että hulluksi tulen.
Lopulta kirjoitin tosiasiat paperille. Ei mitään unelmia mitä kuvittelin, ainoastaan faktat.
Annoin myöskin vapauden tälle toiselle henkilölle aloittaa elämän jonkun toisen kanssa. Voin nyt keskittyä yhteen suhteeseen. Mutta tämä on ollut vaikein kokemus elämässäni. - *kyynel*
.... kirjoitti:
sinun täytyy. Itse olen juuri pääsemässä jaloilleni vastaavanlaisen kokemuksen jälkeen. Rakastin kahta henkilöä. Valitsin miehen joka on jakanut elämääni jo 20 vuotta.
Mutta helppoa se ei ollut. Ajattelin jo hetken jättää heidät molemmat kun päätöksen tekeminen oli niin vaikeaa. Se aiheutti masennusta, yöunien menetystä, jatkuvaa itkemistä... ajattelin jo hetken että hulluksi tulen.
Lopulta kirjoitin tosiasiat paperille. Ei mitään unelmia mitä kuvittelin, ainoastaan faktat.
Annoin myöskin vapauden tälle toiselle henkilölle aloittaa elämän jonkun toisen kanssa. Voin nyt keskittyä yhteen suhteeseen. Mutta tämä on ollut vaikein kokemus elämässäni.kiitos viesteistäsi: ...
Faktat paperille..ei unelmia..niin se olis paras..
mutta..aina tulee näitä muttia..
tätä suhdetta ennen,olin n.8v kestäneessä suhteessa.. joka päättyi oma tahtoisesti eroon.. syynä ei kylläkään ollut toinen!! vaan ainoastaan oma väsyminen asioiden muuttumattomuuteen!
Ehkä rupesin liian nopeasti uuteen suhteeseen..n.6kk eron jälk...
Olisi varmaan pitänyt antaa itsellä aikaa...ja selvittää tunteet...kunnolla..
Niin ehkä en nyt olisi tässä tilanteessa...
Joten itseäni taidan vaan voida syyttää=)
Ehkä olisin valinnut toisin..paremman harnnan jälkeen.. ei sillä,tätäkään suhdetta en kadu..mies on mitä ihanin.. mutta taas löydän vian itsestäni...
Valinan eteen joutuminen "pelottaa"
se on niin vaikeaa..
- ..........
............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst26014453Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1503950PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1293775Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1681641En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351609Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3921597Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491306Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81091Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok47977Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais106976