näin se menee..

*kyynel*

Anna anteeksi.. et koskaan saa tietää varmaankaan että kirjoitin tänne,luullakseni!! mutta en saa sitä muuten ulos suustani...
Tiedän että annat kaikkesi tähän suhteeseen... mutta en edelleenkään voi pistää itseäni tähän kiinni!! Tiedäthän: on vaikeaa kun toista "rakastaa"..!
Mutta toivon että kaikki kääntyy vielä parhain päin..

5

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Sinun täytyy tehdä mikä on sinulle parasta ja minun täytyy hyväksyä sinun päätöksesi.

• *kyynel*

Niin ehkä.. Ei löydy oikeita sanoja,eikä halua loukata toista! kun syytä ei ole.. Vaikeaa!! Kun ei tiedä kestääkö se toisenkaan kanssa ja onko tulevaisuutta!! En halua kenellekkään pahaa..

• ....
        *kyynel* kirjoitti:

Niin ehkä.. Ei löydy oikeita sanoja,eikä halua loukata toista! kun syytä ei ole.. Vaikeaa!! Kun ei tiedä kestääkö se toisenkaan kanssa ja onko tulevaisuutta!! En halua kenellekkään pahaa..

sinun täytyy. Itse olen juuri pääsemässä jaloilleni vastaavanlaisen kokemuksen jälkeen. Rakastin kahta henkilöä. Valitsin miehen joka on jakanut elämääni jo 20 vuotta.
        Mutta helppoa se ei ollut. Ajattelin jo hetken jättää heidät molemmat kun päätöksen tekeminen oli niin vaikeaa. Se aiheutti masennusta, yöunien menetystä, jatkuvaa itkemistä... ajattelin jo hetken että hulluksi tulen.
        Lopulta kirjoitin tosiasiat paperille. Ei mitään unelmia mitä kuvittelin, ainoastaan faktat.
        Annoin myöskin vapauden tälle toiselle henkilölle aloittaa elämän jonkun toisen kanssa. Voin nyt keskittyä yhteen suhteeseen. Mutta tämä on ollut vaikein kokemus elämässäni.

• *kyynel*
        .... kirjoitti:

sinun täytyy. Itse olen juuri pääsemässä jaloilleni vastaavanlaisen kokemuksen jälkeen. Rakastin kahta henkilöä. Valitsin miehen joka on jakanut elämääni jo 20 vuotta.
        Mutta helppoa se ei ollut. Ajattelin jo hetken jättää heidät molemmat kun päätöksen tekeminen oli niin vaikeaa. Se aiheutti masennusta, yöunien menetystä, jatkuvaa itkemistä... ajattelin jo hetken että hulluksi tulen.
        Lopulta kirjoitin tosiasiat paperille. Ei mitään unelmia mitä kuvittelin, ainoastaan faktat.
        Annoin myöskin vapauden tälle toiselle henkilölle aloittaa elämän jonkun toisen kanssa. Voin nyt keskittyä yhteen suhteeseen. Mutta tämä on ollut vaikein kokemus elämässäni.

kiitos viesteistäsi: ...
        Faktat paperille..ei unelmia..niin se olis paras..
        mutta..aina tulee näitä muttia..
        tätä suhdetta ennen,olin n.8v kestäneessä suhteessa.. joka päättyi oma tahtoisesti eroon.. syynä ei kylläkään ollut toinen!! vaan ainoastaan oma väsyminen asioiden muuttumattomuuteen!
        Ehkä rupesin liian nopeasti uuteen suhteeseen..n.6kk eron jälk...
        Olisi varmaan pitänyt antaa itsellä aikaa...ja selvittää tunteet...kunnolla..
        Niin ehkä en nyt olisi tässä tilanteessa...
        Joten itseäni taidan vaan voida syyttää=)
        Ehkä olisin valinnut toisin..paremman harnnan jälkeen.. ei sillä,tätäkään suhdetta en kadu..mies on mitä ihanin.. mutta taas löydän vian itsestäni...
        Valinan eteen joutuminen "pelottaa"
        se on niin vaikeaa..

• ..........

............

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe