näin se menee..

*kyynel*

Anna anteeksi.. et koskaan saa tietää varmaankaan että kirjoitin tänne,luullakseni!! mutta en saa sitä muuten ulos suustani...
Tiedän että annat kaikkesi tähän suhteeseen... mutta en edelleenkään voi pistää itseäni tähän kiinni!! Tiedäthän: on vaikeaa kun toista "rakastaa"..!
Mutta toivon että kaikki kääntyy vielä parhain päin..

5

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Sinun täytyy tehdä mikä on sinulle parasta ja minun täytyy hyväksyä sinun päätöksesi.

      • *kyynel*

        Niin ehkä.. Ei löydy oikeita sanoja,eikä halua loukata toista! kun syytä ei ole.. Vaikeaa!! Kun ei tiedä kestääkö se toisenkaan kanssa ja onko tulevaisuutta!! En halua kenellekkään pahaa..


      • ....
        *kyynel* kirjoitti:

        Niin ehkä.. Ei löydy oikeita sanoja,eikä halua loukata toista! kun syytä ei ole.. Vaikeaa!! Kun ei tiedä kestääkö se toisenkaan kanssa ja onko tulevaisuutta!! En halua kenellekkään pahaa..

        sinun täytyy. Itse olen juuri pääsemässä jaloilleni vastaavanlaisen kokemuksen jälkeen. Rakastin kahta henkilöä. Valitsin miehen joka on jakanut elämääni jo 20 vuotta.
        Mutta helppoa se ei ollut. Ajattelin jo hetken jättää heidät molemmat kun päätöksen tekeminen oli niin vaikeaa. Se aiheutti masennusta, yöunien menetystä, jatkuvaa itkemistä... ajattelin jo hetken että hulluksi tulen.
        Lopulta kirjoitin tosiasiat paperille. Ei mitään unelmia mitä kuvittelin, ainoastaan faktat.
        Annoin myöskin vapauden tälle toiselle henkilölle aloittaa elämän jonkun toisen kanssa. Voin nyt keskittyä yhteen suhteeseen. Mutta tämä on ollut vaikein kokemus elämässäni.


      • *kyynel*
        .... kirjoitti:

        sinun täytyy. Itse olen juuri pääsemässä jaloilleni vastaavanlaisen kokemuksen jälkeen. Rakastin kahta henkilöä. Valitsin miehen joka on jakanut elämääni jo 20 vuotta.
        Mutta helppoa se ei ollut. Ajattelin jo hetken jättää heidät molemmat kun päätöksen tekeminen oli niin vaikeaa. Se aiheutti masennusta, yöunien menetystä, jatkuvaa itkemistä... ajattelin jo hetken että hulluksi tulen.
        Lopulta kirjoitin tosiasiat paperille. Ei mitään unelmia mitä kuvittelin, ainoastaan faktat.
        Annoin myöskin vapauden tälle toiselle henkilölle aloittaa elämän jonkun toisen kanssa. Voin nyt keskittyä yhteen suhteeseen. Mutta tämä on ollut vaikein kokemus elämässäni.

        kiitos viesteistäsi: ...
        Faktat paperille..ei unelmia..niin se olis paras..
        mutta..aina tulee näitä muttia..
        tätä suhdetta ennen,olin n.8v kestäneessä suhteessa.. joka päättyi oma tahtoisesti eroon.. syynä ei kylläkään ollut toinen!! vaan ainoastaan oma väsyminen asioiden muuttumattomuuteen!
        Ehkä rupesin liian nopeasti uuteen suhteeseen..n.6kk eron jälk...
        Olisi varmaan pitänyt antaa itsellä aikaa...ja selvittää tunteet...kunnolla..
        Niin ehkä en nyt olisi tässä tilanteessa...
        Joten itseäni taidan vaan voida syyttää=)
        Ehkä olisin valinnut toisin..paremman harnnan jälkeen.. ei sillä,tätäkään suhdetta en kadu..mies on mitä ihanin.. mutta taas löydän vian itsestäni...
        Valinan eteen joutuminen "pelottaa"
        se on niin vaikeaa..


    • ..........

      ............

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe