Ilmeisesti täällä on ollut aika epäselvää tiettyjen peruskäsitteiden kanssa. Eli mitä tarkoitetaan sanalla: Nainen. Sanan tarkoitus ei ole nalkuttava, ruma, todellisuudesta vieraantunut, katkera hihhuli, joka usein on naaraspuolinen vaan se tarkoittaa kaunista, mukavaa, älykästä ja huumorintajuista aina naaraspuolista yksilöä.
Feministi ei ole nainen
23
753
Vastaukset
- jorojukka-kukka
Kenelle naisen pitää olla mukava?
Pärjääkö mukava nainen elämässä?
Ja onko mukava mies OIKEA mies?- Ratkaisija
Mieluummin kaikille, mutta jos se on vaikeaa, niin feministeillehän voi ärhennellä.
Tottakai pärjää. Ymmärtäisit paremmin, jos olisit mukava nainen tai edes jompikumpi.
Ja onko mukava mies OIKEA mies?
Onhan se. - jorojukka-kukka
Ratkaisija kirjoitti:
Mieluummin kaikille, mutta jos se on vaikeaa, niin feministeillehän voi ärhennellä.
Tottakai pärjää. Ymmärtäisit paremmin, jos olisit mukava nainen tai edes jompikumpi.
Ja onko mukava mies OIKEA mies?
Onhan se.Että muutin provosi asialliseksi keskusteluksi.
Mutta ei tästäkään enempää. - jorojukka-kukka
jorojukka-kukka kirjoitti:
Että muutin provosi asialliseksi keskusteluksi.
Mutta ei tästäkään enempää.Tosin kirjoituksen tasosi on sitä Sohvin määrittelemää ulostuslinjaa. No senhän osaat parhaiten! Hahahahahahhhhaahahahahaaaaaaaaa! :D
- Ratkaisija
Että muutin provosi asialliseksi keskusteluksi.
Mutta ei tästäkään enempää.Mikään viestiketju missä sinä olet mukana ei ole asiallinen. Ei tämäkään. Pelkkää Jörtsäilyä.
- Ratkaisija
Tosin kirjoituksen tasosi on sitä Sohvin määrittelemää ulostuslinjaa. No senhän osaat parhaiten! Hahahahahahhhhaahahahahaaaaaaaaa! :D
Kuinka sinulla ja Sohvilla on mielessä kokoajan nämä ulosteet? Tosin mikään sinuun liittyvä ei enää yllätä.
- cisma
Ratkaisija kirjoitti:
Mikään viestiketju missä sinä olet mukana ei ole asiallinen. Ei tämäkään. Pelkkää Jörtsäilyä.
Hyvä Ratkaisija?
- Ratkaisija
cisma kirjoitti:
Hyvä Ratkaisija?
mikään viestiketju missä olen mukana asiallinen? Ei ole. Ei lähelläkään. Siksi kerään aina mukaani Jörtsyn ja nykyään näköjään myös sinutkin. Jörtsyn nuolijan. Jörtsylle pisteet siitä, että hänellä sentään on oma tahto (vaikkakin vinksahtanut).
- jorojukka-kukka
Ratkaisija kirjoitti:
Mikään viestiketju missä sinä olet mukana ei ole asiallinen. Ei tämäkään. Pelkkää Jörtsäilyä.
Teet aloituksen, joka on täyttä paskaa. Ja sen jälkeen kehtaat syyttää minua asittaomasta keskustelusta. Hoh hoijaa. Itseään ei se provoilija näe tai ei välitä nähdä, koska ei pidä näkemästään.
Kun itsestään oppii pitämään, oppii hyväksymään elämää, eikä tarvitsisi provoilla noin valtavasti. - Ratkaisija
Teet aloituksen, joka on täyttä paskaa. Ja sen jälkeen kehtaat syyttää minua asittaomasta keskustelusta. Hoh hoijaa. Itseään ei se provoilija näe tai ei välitä nähdä, koska ei pidä näkemästään.
Kun itsestään oppii pitämään, oppii hyväksymään elämää, eikä tarvitsisi provoilla noin valtavasti.Provoilen niin kauan kuin vastaat. Eli melkoisen pitkään.
- cisma
Ratkaisija kirjoitti:
mikään viestiketju missä olen mukana asiallinen? Ei ole. Ei lähelläkään. Siksi kerään aina mukaani Jörtsyn ja nykyään näköjään myös sinutkin. Jörtsyn nuolijan. Jörtsylle pisteet siitä, että hänellä sentään on oma tahto (vaikkakin vinksahtanut).
Ei ole edelleenkään tarvista nuoleskeluun.
Mikäs pelle se sinä oikein olet? - Ratkaisija
cisma kirjoitti:
Ei ole edelleenkään tarvista nuoleskeluun.
Mikäs pelle se sinä oikein olet?jolle sinä vastailet kokoajan. No huvinsa kullakin.
- cisma
Ratkaisija kirjoitti:
jolle sinä vastailet kokoajan. No huvinsa kullakin.
Saa sitä pelleillekin vastata. Nimenomaan hupia se onkin, ei muuta.
- Ratkaisija
cisma kirjoitti:
Saa sitä pelleillekin vastata. Nimenomaan hupia se onkin, ei muuta.
Kuin hupia. Paitsi Jörtsy tietysti on tosissaan.
Ratkaisija kirjoitti:
Provoilen niin kauan kuin vastaat. Eli melkoisen pitkään.
1. Mitä etua/iloa/kunniaa saat provoilustasi?
2. Kenelle provoilet, itsellesi vai muille?
- cisma
Nainen ei ole nalkuttava, ruma, todellisuudesta vieraantunut, katkera hihhuli
- Eli tälläinen onkin mies.- Ratkaisija
Nainen ei ole sellainen. Sellainen on siis feministi tai mies.
Feministi on monessa asiassa lähellä miestä. Mm. rumuus ja haluavat kumppanikseen naisen. Aloituksen tekeminen aiheesta onkin jo sinänsä todiste katkeruudesta, todellisuudesta vieraantumisesta ja alttiudesta nalkuttamiseen. Rumuus jää toistaiseksi arvoitukseksi.
- Ratkaisija
Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:
Aloituksen tekeminen aiheesta onkin jo sinänsä todiste katkeruudesta, todellisuudesta vieraantumisesta ja alttiudesta nalkuttamiseen. Rumuus jää toistaiseksi arvoitukseksi.
Pakkohan minun on olla ruma. Tällä palstalla eivät kirjoita kuin rumat ja susirumat.
- cisma
Ratkaisija kirjoitti:
Nainen ei ole sellainen. Sellainen on siis feministi tai mies.
Feministi on monessa asiassa lähellä miestä. Mm. rumuus ja haluavat kumppanikseen naisen.Ole siis aivan vapaasti nalkuttava, ruma, todellisuudesta vieraantunut, katkera hihhuli.
Se on sinun määritelmäsi. Kohta varmaankin keksit, että itseasiassa oletkin nainen, jotta et tälläinen olisi, eikös vaan? - Ratkaisija
cisma kirjoitti:
Ole siis aivan vapaasti nalkuttava, ruma, todellisuudesta vieraantunut, katkera hihhuli.
Se on sinun määritelmäsi. Kohta varmaankin keksit, että itseasiassa oletkin nainen, jotta et tälläinen olisi, eikös vaan?Olen siis aivan vapaasti nalkuttava, ruma, todellisuudesta vieraantunut, katkera hihhuli.
En ole nainen. Etkä taida olla sinäkään... - cisma
Ratkaisija kirjoitti:
Olen siis aivan vapaasti nalkuttava, ruma, todellisuudesta vieraantunut, katkera hihhuli.
En ole nainen. Etkä taida olla sinäkään...Minäkin olen kuulemma jätkä, ja vielä hyvä semmoinen.
Noh, ethän poikasein ota liian vakavasti palstajargoneita.
- Uljas MIES
Ne eivät ole naisia.
Todennäköisesti ne eivät ole edes ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981673- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4361070- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83720
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661