Mikä avuksi..

Ryhmishalu

Mitä pitäisi tehdä kun minä nainen olen niin halukas kimppakivaan ja kokemustakin on aikaisemmin.
Nyt mulla aivan ihana mies kaikin puolin muuten, mutta hän ei siedä ajatusta, että harrastamme kimppaa, saa aina harmaita hiuksia ehdotuksistani, kokeiltu on eikä hän pitänyt, liian mustis minusta ryhmässä. Eli onko mun vaan salaa harrastettava juttua, ei voi mitään kun villi luonto vetää ryhmikseen.

14

6262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylkyl

Villi luonto=luonteen heikkous? Tarkoitat siis että et halua itse ratkaista asiaa, vaan vetäydyt vastuusta tuolla mulla on niin "villi luonto" selityksellä. Eipä ihme että ukkosi on mustis eikä ilmeisesti aiheetta.

• Tuulityttö

Niin mistä vastuun vetäytymisestä on kysymys, mitä on vastuu ??? Klassinen suhde on moralistien keksimä juttu pitää yhteiskunta aisoissa. Eikö meillä jokaisella ole oma vartalo, josta me itse olemme vain vastuussa. Kukaan ei voi toista omistaa, vain rakastaa.....
        Mustasukkasukkaisuus on sairaaalloinen oire omistushalusta.

• Tuulityttö
        Tuulityttö kirjoitti:

Niin mistä vastuun vetäytymisestä on kysymys, mitä on vastuu ??? Klassinen suhde on moralistien keksimä juttu pitää yhteiskunta aisoissa. Eikö meillä jokaisella ole oma vartalo, josta me itse olemme vain vastuussa. Kukaan ei voi toista omistaa, vain rakastaa.....
        Mustasukkasukkaisuus on sairaaalloinen oire omistushalusta.

Heh, piti olla vastuun vetäytyminen eikä vatuun vetäytyminen, mitä se oliskaan tarkoittanut -:)

• Riittääkö mikään??

Niin anna äijälles kenkää kun ei halua mitää ruhmäseksiä. Sillähän siitä pääsee äijjästä jota ei ryhmix kiinosta. Mikset elä sinkkuna. Saat olla vaikka 200 miehen kanssa ryhmixessä. Varmasti tulijoita on. Ilmotus vaan lehteen. Pian on jono oven takana.

Muutenkaa ketä kiinnostaa jakaa puoliso jonkun kanssa. Aina siitä jotaki riitaa tulee ja mielipahaa.

• Nimetön

Anna äijälle fudut ja ota mut

• Grouppi Douppi

Kannattaa ehkä jättää miehesi ennen kuin lähdet mihinkään kokeiluihin mukaan. Parempi niin, jos kerran niin kovasti ryhmät vetää puoleensa.

• tulppaani

ilmoituksesi kuulosti kiinnostavalta. oletko mistä päin? Ollaan mieheni kanssa kokeiltu 2m 1n ja kokemus oli tosi mahtava! Nyt uusitaan juttu ensi kuussa. Mutta mieheni haluaisi myös toisen naisen mukaan, tosin sellaistapa ei tahdo löytyä millään. Joten olisitko kiinnostunut tulemaan mukaan? Olen 38-v ja mieheni 42-v. Molemmat normaalikokoisia ja ihan mukiinmenevän näköisiä.

• pari_sjk

Moikka!
      Meillä taasen on mieliharrastuksena 2n m.
      Mutta bi-henkisen naisen löytäminen tahtoo olla vaikeeta :-(.
      Emme ole vielä kokeilleet parin kanssa kimppaa, mutta ehkäpä sekin koittaa joskus.
      Jos sinua kiinnostaisi ja olisi kenties mahdollista, niin olemme erittäin halukkaita jakamaan kanssasi yhteisen ihanan kokemuksen. Emme sulje pois sitäkään mahdollisuutta, että voisimme tapailla useamminkin kuin kerran ;-).
      Terv: pari_sjk

• Siispä mukaan aikuiseen ryhmään, jossa mukava sekoitus Uroksia ja Naaraita, tahoillaan varattuja ja samassa tilanteessa kanssasi.
      Tapaamme muutamasti kuussa kivanpidon merkeissä vailla turhia fobioita..
      Jos kiinnostaa, viesti ja jatketaan keskustelua.

J&Co

• orijori

Jos ukkosi ei halua niin eihän sinulla ole kuin kaksi vaihtoehtoa:
        1. Luovut kimppaleikkihaaveistasi ja elät ukkosi kanssa noilla ehdoilla.
        2. Petät ukkoasi ja toteutat halusi.

Kolmas vaihtoehto ( yhdessä kimppakivaan ) taitaa olla toivoton, jos toinen osapuoli ei halua.
        Voihan sitä tietysti vakavassa suhteessa puhua asioista ja etsiä kumpaakin TYYDYTTÄVÄÄ ratkaisua.

• halukas

Onko kimppajuttunne vain varatuille? Tahtoisin osallistua, pk-seudulta olen ja aikuinen nelikymppinen nainen. Vielä vailla kimppakokemusta mutta etsin koko ajan siihen sopivaa seuraa...siispä nyt tässä! Ilmoittele!

• Ryhmishalu
        orijori kirjoitti:

Jos ukkosi ei halua niin eihän sinulla ole kuin kaksi vaihtoehtoa:
        1. Luovut kimppaleikkihaaveistasi ja elät ukkosi kanssa noilla ehdoilla.
        2. Petät ukkoasi ja toteutat halusi.

Kolmas vaihtoehto ( yhdessä kimppakivaan ) taitaa olla toivoton, jos toinen osapuoli ei halua.
        Voihan sitä tietysti vakavassa suhteessa puhua asioista ja etsiä kumpaakin TYYDYTTÄVÄÄ ratkaisua.

Kiitos orijori fiksusta vastauksesta.

Itse olen pähkäiltyäni tullut vastaavanlaisiin mietteisiin. Kaikista kivointa olisi ryhmis, oman turvallisen miesystävän kanssa, mutta kun ei hänelle käy niin ei käy. Jättääkään häntä en halua, olen jo kaksi kaveria jättänyt heidän haluttomuutensa takia.

Eli asia on meillä tällä hetkellä niin, että minä harrastan joskus kimppaa siitä puhumatta ja luulen, että hänellä joskus myös toinen nainen.
        Keskinäinen fyysinen ja henkinen suhteemme kunnossa, pidämme toisistamme ja olemme tällä hetkellä tyytyväisiä tähän tilanteeseen, mutta jokainen päivä on elämässä arvoitus!

Kaikille keskusteluun osallistuneille oikein ihanaa ja eroottista syksyn alkua......

• halukas kirjoitti:

Onko kimppajuttunne vain varatuille? Tahtoisin osallistua, pk-seudulta olen ja aikuinen nelikymppinen nainen. Vielä vailla kimppakokemusta mutta etsin koko ajan siihen sopivaa seuraa...siispä nyt tässä! Ilmoittele!

Eiköhän, viesti minulle [email protected] ja
        jatketaan aiheesta.

J

• Nimetön
        halukas kirjoitti:

Kimppahaluiset naiset voivat kirjoittaa:
        [email protected]
        Olen 32v mies PKS, 187cm, 90kg. Kestävä ja terve.
        Kirjoitelkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      79
      6095
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      289
      5420
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4111
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2880
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      26
      2722
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      119
      2060
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2020
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1747
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1291
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      159
      1141
    Aihe