Mikä avuksi..

Ryhmishalu

Mitä pitäisi tehdä kun minä nainen olen niin halukas kimppakivaan ja kokemustakin on aikaisemmin.
Nyt mulla aivan ihana mies kaikin puolin muuten, mutta hän ei siedä ajatusta, että harrastamme kimppaa, saa aina harmaita hiuksia ehdotuksistani, kokeiltu on eikä hän pitänyt, liian mustis minusta ryhmässä. Eli onko mun vaan salaa harrastettava juttua, ei voi mitään kun villi luonto vetää ryhmikseen.

14

6341

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylkyl

      Villi luonto=luonteen heikkous? Tarkoitat siis että et halua itse ratkaista asiaa, vaan vetäydyt vastuusta tuolla mulla on niin "villi luonto" selityksellä. Eipä ihme että ukkosi on mustis eikä ilmeisesti aiheetta.

      • Tuulityttö

        Niin mistä vastuun vetäytymisestä on kysymys, mitä on vastuu ??? Klassinen suhde on moralistien keksimä juttu pitää yhteiskunta aisoissa. Eikö meillä jokaisella ole oma vartalo, josta me itse olemme vain vastuussa. Kukaan ei voi toista omistaa, vain rakastaa.....
        Mustasukkasukkaisuus on sairaaalloinen oire omistushalusta.


      • Tuulityttö
        Tuulityttö kirjoitti:

        Niin mistä vastuun vetäytymisestä on kysymys, mitä on vastuu ??? Klassinen suhde on moralistien keksimä juttu pitää yhteiskunta aisoissa. Eikö meillä jokaisella ole oma vartalo, josta me itse olemme vain vastuussa. Kukaan ei voi toista omistaa, vain rakastaa.....
        Mustasukkasukkaisuus on sairaaalloinen oire omistushalusta.

        Heh, piti olla vastuun vetäytyminen eikä vatuun vetäytyminen, mitä se oliskaan tarkoittanut -:)


    • Riittääkö mikään??

      Niin anna äijälles kenkää kun ei halua mitää ruhmäseksiä. Sillähän siitä pääsee äijjästä jota ei ryhmix kiinosta. Mikset elä sinkkuna. Saat olla vaikka 200 miehen kanssa ryhmixessä. Varmasti tulijoita on. Ilmotus vaan lehteen. Pian on jono oven takana.

      Muutenkaa ketä kiinnostaa jakaa puoliso jonkun kanssa. Aina siitä jotaki riitaa tulee ja mielipahaa.

      • Nimetön

        Anna äijälle fudut ja ota mut


    • Grouppi Douppi

      Kannattaa ehkä jättää miehesi ennen kuin lähdet mihinkään kokeiluihin mukaan. Parempi niin, jos kerran niin kovasti ryhmät vetää puoleensa.

    • tulppaani

      ilmoituksesi kuulosti kiinnostavalta. oletko mistä päin? Ollaan mieheni kanssa kokeiltu 2m 1n ja kokemus oli tosi mahtava! Nyt uusitaan juttu ensi kuussa. Mutta mieheni haluaisi myös toisen naisen mukaan, tosin sellaistapa ei tahdo löytyä millään. Joten olisitko kiinnostunut tulemaan mukaan? Olen 38-v ja mieheni 42-v. Molemmat normaalikokoisia ja ihan mukiinmenevän näköisiä.

    • pari_sjk

      Moikka!
      Meillä taasen on mieliharrastuksena 2n m.
      Mutta bi-henkisen naisen löytäminen tahtoo olla vaikeeta :-(.
      Emme ole vielä kokeilleet parin kanssa kimppaa, mutta ehkäpä sekin koittaa joskus.
      Jos sinua kiinnostaisi ja olisi kenties mahdollista, niin olemme erittäin halukkaita jakamaan kanssasi yhteisen ihanan kokemuksen. Emme sulje pois sitäkään mahdollisuutta, että voisimme tapailla useamminkin kuin kerran ;-).
      Terv: pari_sjk

    • Siispä mukaan aikuiseen ryhmään, jossa mukava sekoitus Uroksia ja Naaraita, tahoillaan varattuja ja samassa tilanteessa kanssasi.
      Tapaamme muutamasti kuussa kivanpidon merkeissä vailla turhia fobioita..
      Jos kiinnostaa, viesti ja jatketaan keskustelua.

      J&Co

      • orijori

        Jos ukkosi ei halua niin eihän sinulla ole kuin kaksi vaihtoehtoa:
        1. Luovut kimppaleikkihaaveistasi ja elät ukkosi kanssa noilla ehdoilla.
        2. Petät ukkoasi ja toteutat halusi.

        Kolmas vaihtoehto ( yhdessä kimppakivaan ) taitaa olla toivoton, jos toinen osapuoli ei halua.
        Voihan sitä tietysti vakavassa suhteessa puhua asioista ja etsiä kumpaakin TYYDYTTÄVÄÄ ratkaisua.


      • halukas

        Onko kimppajuttunne vain varatuille? Tahtoisin osallistua, pk-seudulta olen ja aikuinen nelikymppinen nainen. Vielä vailla kimppakokemusta mutta etsin koko ajan siihen sopivaa seuraa...siispä nyt tässä! Ilmoittele!


      • Ryhmishalu
        orijori kirjoitti:

        Jos ukkosi ei halua niin eihän sinulla ole kuin kaksi vaihtoehtoa:
        1. Luovut kimppaleikkihaaveistasi ja elät ukkosi kanssa noilla ehdoilla.
        2. Petät ukkoasi ja toteutat halusi.

        Kolmas vaihtoehto ( yhdessä kimppakivaan ) taitaa olla toivoton, jos toinen osapuoli ei halua.
        Voihan sitä tietysti vakavassa suhteessa puhua asioista ja etsiä kumpaakin TYYDYTTÄVÄÄ ratkaisua.

        Kiitos orijori fiksusta vastauksesta.

        Itse olen pähkäiltyäni tullut vastaavanlaisiin mietteisiin. Kaikista kivointa olisi ryhmis, oman turvallisen miesystävän kanssa, mutta kun ei hänelle käy niin ei käy. Jättääkään häntä en halua, olen jo kaksi kaveria jättänyt heidän haluttomuutensa takia.

        Eli asia on meillä tällä hetkellä niin, että minä harrastan joskus kimppaa siitä puhumatta ja luulen, että hänellä joskus myös toinen nainen.
        Keskinäinen fyysinen ja henkinen suhteemme kunnossa, pidämme toisistamme ja olemme tällä hetkellä tyytyväisiä tähän tilanteeseen, mutta jokainen päivä on elämässä arvoitus!

        Kaikille keskusteluun osallistuneille oikein ihanaa ja eroottista syksyn alkua......


      • halukas kirjoitti:

        Onko kimppajuttunne vain varatuille? Tahtoisin osallistua, pk-seudulta olen ja aikuinen nelikymppinen nainen. Vielä vailla kimppakokemusta mutta etsin koko ajan siihen sopivaa seuraa...siispä nyt tässä! Ilmoittele!

        Eiköhän, viesti minulle [email protected] ja
        jatketaan aiheesta.

        J


      • Nimetön
        halukas kirjoitti:

        Onko kimppajuttunne vain varatuille? Tahtoisin osallistua, pk-seudulta olen ja aikuinen nelikymppinen nainen. Vielä vailla kimppakokemusta mutta etsin koko ajan siihen sopivaa seuraa...siispä nyt tässä! Ilmoittele!

        Kimppahaluiset naiset voivat kirjoittaa:
        [email protected]
        Olen 32v mies PKS, 187cm, 90kg. Kestävä ja terve.
        Kirjoitelkaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe