wartec kokemuksia...

käyttäjä =)

elikkäs jakakaa kokemuksianne wartecin käytöstä. ite oon käyttäny sitä sen ekan kolmen pvän kuurin ja se on tehonnu tosi hyvin, mut sitkeimpiin syyliin joudun viel pistään ainakin kerran. Kuin nopeesti se teillä muilla on tehonnu?

5

1877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermot

Olen käyttänyt wartecia jo useamman kuurin, yksi ainoa pieni syylä on eikä siihen auta yhtään. Ensi kuussa gynellä aika ja aion kyllä tosissani vaatia laseria tai jotain.

• sitä..

muistaakseni jouduin käyttämään 4 kertaa sen kolmen päivän kuurin peräjälkeen, eli pidin aina välissä sen neljän (?) päivän tauon ja sit jatkoin taas 3 päivää jne. Syylät lähti lopullisesti vasta siis kuukauden jälkeen ja avomiehellä oli sama juttu syyliensä kanssa että oli tosi sitkeessä ja vaikee saada pois mut sen jälkeen yli vuoteen ei kummallekaan ole tullut näpyn näppyä..

• hätääntynyt 81

Mulla todettiin kondylooma toukokuussa, sain wartec penslausainetta reseptillä. Käytin wartecia alkuun 3pvää 4pvää taukoa kuukauden ajan (eli 4 kertaa). Sitten syylät näyttivät kadonneen. Kului pari viikkoa ja taas oli syylä poikineen. Käytin wartecia 3pvää ja taas sain olla pari viikkoa rauhassa. Sitten tuli jälleen syyliä, penslasin 3 pvää ja sen jälkeen ei ole syyliä näkynyt. Koko hoitojakson ajan olen myös yrittänyt syödä säännöllisesti vitamiineja, osterivinokaskapseleita ja muutenkin terveellistä ravintoa jotta vastustuskyky pysyisi kunnossa muitakin pöpöjä vastaan.

Tsemppiä kaikille joita nämä perkuleen näppyläiset vaivaa, kyllä alkuun meinasi masentua täysin mutta jotenkin sitä saa aina virtaa jaksaa eteenpäin!

• girlie

itselläni todettiin kondy reilu vuosi sitten...
      muistaakseni käyten wartecia kerran sen kuurin (tai kahdesti) ja sen jälkeen ei ole kondy vaivannut, ONNEKSI. nyt täytyy koputtaa puuta :) tsemmpiä "taisteluun".

• hölöpölö

ite olen ekan kuurin käyttänyt ja ne tuli paremmin vain esille. Tiistaina aloitan toisen kuurin. Toivottavasti se siitä lähtee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3192
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2718
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2548
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1495
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82