Mitä suomenkielistä sanaa haen takaa? Tämän arvoituksen olen kuullut kauan sitten, en lainkaan itse keksinyt.
Arvoitus: Arnold Schwarzeneggerillä se on iso, Michael Jacksonilla se on pieni, Madonnalla ei ole sitä ollenkaan ja pappi ei käytä sitä. Joten mikä se on?
Vihje: ei ole penis
Mikä sana...?
5
857
Vastaukset
- Nimetön
Aivot? Hauis? Peukalo?
- Nimetön
Mikä hemmetti?
- Helppo
Tavallinen älykkyys-kompa.
- neiti_nallekarhu
on sukunimi.
(Maalauksissa Madonnalla ei ole sukunimeä, pappi puhuttelee "Hyvä veli" ja Arskalla siinä on harvinaisen monta kirjainta, kun taas pedofiilillä vain muutama. Joku taisi sen jo arvatakin, kun ehdotti s-kirjainta... (?)) - ulceration
@Arnold Schwarzeneggerillä se on iso -
Sukunimi ei voi olla iso, vaan pitkä.
2@Arskalla siinä on harvinaisen monta kirjainta,
Schwarzenegger ei ole harvinaisen pitkä sukunimi.
@ Michael Jacksonilla se on pieni, -
Jackson on melko normaalin kokoinen sukunimi. Enkä usko, että Michael Jacksonin sukunimi vaikuttaa millään lailla hänen sukujuureensa.
2@ kun taas pedofiilillä vain muutama.
Michael Jacksonin pedofiiliasta ei ole tarkkaa todistetta, joten et voi kutsua häntä pedofiiliksi vielä. Jackson sukunimi ei ole pitkä, niin kuin jo aiemmin kerroinkin jo.
@ Madonnalla ei ole sitä ollenkaan, -
Käsittääkseni Madonna nimisillä on sukunimi, joten et voi penättää "että ei ollenkaan". Artisti Madonnan oikea nimi on "Louise Veronica Ciccone" (jolla siis on sukunimi) vai arvoistellistatko, että artistien taitelija nimillä ei ole sukunimeä. En kuitenkaan ymmärrä mitä tarkoitat tällä?
2@ Maalauksissa Madonnalla ei ole sukunimeä
Signeerauksista ei puhuttu mitään arvoituksessa.
@ ja pappi ei käytä sitä.
2@ pappi puhuttelee "Hyvä veli"
Papit käyttävät sukunimeäänä.
@ Joten mikä se on?
Arvoituksien on oltava proklamaatisia tai vastaus ei voi täyttää vaatimuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833