Niin, laittaako kukaan teehen kermaa? Itse laitan silloin tällöin, musta se sopii tosi hyvin! Siis tilkka kermaa sekä vähän maitoa, ei pelkkää kermaa. Ja vielä vihreää teetä, ei mustaa. Parempaa ei olekaan!
Teehen kermaa?
7
5061
Vastaukset
- Kaffeman
Pitäisiköhän perustaa uusi palsta nimeltä teekeskustelut? Kannatan.
- Mitsu
Tossa ylhäällä sanotaan, et tällä palstalla saa puhua ihan mistä vaan, myös teestä.
- Anonyymi
Kyllä mä käytän teessä kermaa. Ihan pelkästään...
Yleensä olen käyttänyt pelkkää maitoa, tai sitten vettä jos tee on liiankin kuuma.
- Anonyymi
En tykkää kermasta. Käytän tee tai kahvi maitoa.
- Anonyymi
Itsekin juon vihreä tee. Mutta sihen minun makuun sopii kevytmaito .
- Anonyymi
Hyvää alkanuttta vuotta kaikille.On 4.1.23. Kyllä teehen voi laitta kermaa! Itse en pidä kerman mausta. Joten saatan laitaa teehen kuin kahviinikin :Valion Oddly Good Barista kaurajuomaa. Mutta usein laitan vihreään teeheni kylmää vettä,jotta suuni ei pala,Kun tee vesi kumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402