kirppikseltä taulun jonka on maalannut R. Masalin jos oikein luin nimen. Onko kukaan kuullut tästä taiteilijasta mitään ?
ostin
6
2522
Vastaukset
- raami
Minulla on Masaliineja kuinka paljon.Taisi olla sieltä Lounais -Hämeestä ja -80 luvulla maalasi ainakin paljon kukkia ja maisemia.Pienehköjä maalauksia.Muistelen tässä ja kirjoitan lisää kun saan palautettua mieleeni Reijo Masaliinin paremmin.
- Mimmi
jo tästäkin tiedosta, lisäkin kelpaa jos muistat jotain. Taulu on tosiaankin pienikokoinen maisema, pari latoa järven rannalla, kovin tunnelmallinen taulu. Värit tuntuvat jotenkin muuttuvan vuorokauden ajan mukaan. Maksoin vain muutaman kympin, mahdoinko tehdä hyvän kaupan ?
- nylkkäri
Mimmi kirjoitti:
jo tästäkin tiedosta, lisäkin kelpaa jos muistat jotain. Taulu on tosiaankin pienikokoinen maisema, pari latoa järven rannalla, kovin tunnelmallinen taulu. Värit tuntuvat jotenkin muuttuvan vuorokauden ajan mukaan. Maksoin vain muutaman kympin, mahdoinko tehdä hyvän kaupan ?
Jos taulu on mieleisesi ja hinta halpa niin kauppa on silloin hyvä. Minä ostan eräältä taiteilijalta taulun aina silloin tällöin.
Taulut ovat seinällä ja niistä on joistakin tarjottu jo enemmän kuin maksoin.
- Anonyymi
Minulla on 2 taulua, edesmenneeltä isältäni, sittemmin äidille olen vienyt ne. Hänkin menehtyi joulukuussa. Taulujen takana s.120433 Viitasaari. Pienet taulutn. 15x18 cm, talvinen, pilvinen maisema. Mäenrinnettä, koivikkoja, aitaa, peltoa. Samat maisemat ikään kuin, toisessa puut pitempiä ja aita poistunut.
- Anonyymi
Ja edellä kuvatut taulut maalattu 1992, on taulujen takana.
- Anonyymi
Minulla on kolmen pienen maisemataulun sarja, tekijä Reijo Masalin, 1991. Sain ne äidiltäni lahjaksi v. samana vuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820