Olin kapakassa ja palasin yöllä naisseurueen kanssa.
Riitelyksi meni kaikki olisivat halunneet paalulle heti. Kysymys kuuluu miten järjestän kisan jossa ratkaistaan asia. Aika-ajo ei kuulosta hyvältä.
Apuva!!
8
272
Vastaukset
ettet ole vaan yhtä monena nähnyt...heh....kokeile kerrosvoileipää.... katsos ei tule riitaa....:)))
- nylkkäri
mutta eikös näkö ole parantunut jos näkee kahtena sen minkä ennen yhtenä. Riitaa minä en halua.
nylkkäri kirjoitti:
mutta eikös näkö ole parantunut jos näkee kahtena sen minkä ennen yhtenä. Riitaa minä en halua.
tyttöjen ei tarvii sun suosiosta tapella....:))) annat jokaiselle jotain....;))
- yksitypy
älä nyt ole huolissas moisesta. Kyllä sinä kokeneena miehenä osaat naisasiat hoitaa.
Ja arvaa kuinka moni muu huuhaamies voi olla sulle aika kateellinen siitä sun haaremista :=)))- nylkkäri
kerrallaan. Nykyisenä Golf-harrastajana minulla on vain 18 naista niin kuin golf radassa 18 reikää
- yksitypy
nylkkäri kirjoitti:
kerrallaan. Nykyisenä Golf-harrastajana minulla on vain 18 naista niin kuin golf radassa 18 reikää
sitten ikäjärjestyksessä. Vanhempia naisia täytyy kunnioittaa sen verran että ne hoidat ekana.
Nuoret kyllä joutaa ja jaksaa odottaa. Jos ne vanhemmat naiset eivät ehdi ihan sun energiaa viedä :=)))) Luulen että osaavat olla vaativampia kuin nuoret :=))) - nylkkäri
yksitypy kirjoitti:
sitten ikäjärjestyksessä. Vanhempia naisia täytyy kunnioittaa sen verran että ne hoidat ekana.
Nuoret kyllä joutaa ja jaksaa odottaa. Jos ne vanhemmat naiset eivät ehdi ihan sun energiaa viedä :=)))) Luulen että osaavat olla vaativampia kuin nuoret :=)))Nainenhan paranee kuin viini vanhetessa.
Ei minulla ole nuoriakaan tyttöjä vastaan mitään,mutta kyllä kokeneenpi kypsä nainen on paras. Kokemusta ei tuo kuin ikä. - yksitypy
nylkkäri kirjoitti:
Nainenhan paranee kuin viini vanhetessa.
Ei minulla ole nuoriakaan tyttöjä vastaan mitään,mutta kyllä kokeneenpi kypsä nainen on paras. Kokemusta ei tuo kuin ikä.Typynkin ihan rintojaan nostaa noista sinun sanoistasi :=)))
Mutta jos totta puhutaan niin myöskin mies paranee iän myötä. Kyllähän sitä, kun on vankka kokemus takana on oppinut jo kaikenlaisia niksejä :=))))
Mutta hyvät yöt sinulle vaan ja pidä hyvää huolta niistä naisista. Yritä kuitenkin vähän aina väliin nukkuakin :=)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861779Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171111Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981086Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79972- 92829
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot150799Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs53745- 53684
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671