Siskoni on noita faneja mesekamuiksi?
Mesekamuja
10
2793
Vastaukset
- ...
Jos tälläinen 13 vuotias käy? vai olenkohan liian nuori... Mikä siun mese ossa on?
- jakke
kelpaanko,oon 18 vuotias poika
- emiliaon
Niin että ei välttämättä mese-osoitettaan kannata täällä ilmottaa, ties mitä hiippareita täällä liikkuu. :)
Eikä kaikki varmana ole 'Siskoni on noita'-faneja.
Tee mitä hlauat, ja voihan sen mese-osoitteen muuttaa, mutta ainakin varoitin...:)- Ainuzka
Niipä..Mutta kyllä minäkin uutta mese kamua kaipaan..c(x
- Hanna
Ainuzka kirjoitti:
Niipä..Mutta kyllä minäkin uutta mese kamua kaipaan..c(x
Haluun mesekamuja jotka ovat 11-13w.
- joku-pallopää
Hanna kirjoitti:
Haluun mesekamuja jotka ovat 11-13w.
mä voisin tulla mikä on sun ossas? ja mot vuotta oot? itse olen 12w
- Mesettäjä13
Juu minä voisin ryhtyä mesekamuks oon 13w.
- Heiduliinivf
moi!...mitähän tähän kirjottas??jatka sä..
- Siskoni on NOITA!
Olen 11vuotias tyttö Jyväskylästä.Täytän syyskuun ensmimmäisenä päivänä 12.Siskoni on noita on erittäin hyvä ohjelma!Mun musamaku vaihtelee.Mutta yleensä kuuntelen hiphoppii tai tanssimusaa...Mulla on ennen ollut koira (labradorinnoutaja) mutta se jäi junan alle:(Nykyään mulla on akvaario (jossa tietenkin kaloja:))Kertoisitko itsestäsi lisää sähköpostiini?Olisi mukava tutustua paremmin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746