Löytyykö mistään kuvia tai pätkiä missä olisi ns perheseksiä? aihe kiihttaaa minua äärettömästi kun näen naapurin 20 vuotiasta tyttöä melko usein pihamaalla vähemmissä vaatteissa,
SEKSI PERHEEN KESKEN
11
13029
Vastaukset
- AROSUSI-09
ei o kamaa pistää,mut mä olen samanmielinen.kattellaan.
- midä?
midä sillä naapurin 20 vuotiaalla dydöllä ja perheseksillä on keskenään tekemistä?
harrastavatko naapurisi perheseksiä vai onko se naapurin 20 vuotia dyddö 20 vuotias sukulaisdyddösi?
midä kuule sä meinaat kuule?
midä häh?- mies48
Ei se perhe niin tee. Mutta nähdessäni aina sen tytön en voi olla kiihoittumatta kun ajattelen että jos kyseessä olisi oma tytär tai vielä parempaa, tytärpuoli. ei oma vaimo tuoolaisen kiinteän namipepun vierellä oikein kmaistu.
- resepti
mies48 kirjoitti:
Ei se perhe niin tee. Mutta nähdessäni aina sen tytön en voi olla kiihoittumatta kun ajattelen että jos kyseessä olisi oma tytär tai vielä parempaa, tytärpuoli. ei oma vaimo tuoolaisen kiinteän namipepun vierellä oikein kmaistu.
ainakin kirjoituksesi perusteella oot joku afrikkalainen tai jostain läheltä sieltä tai sitten oot sekopää!
- Anonyymi
mies48 kirjoitti:
Pahempi on tytär kuin tytörpuoli.
- Anonyymi
mies48 kirjoitti:
Uusioperheen teini-ikäinen tytär vilauttelee minulle paikkojaan ja lemmikkieläinten kanssa leikkiessään lattialla pyllistää sievää peppuaan ja katsoo että näenkö minä. Näkyvän se!
- Esko56
Olen sinuakin vanhempi mies mutta sama juttu kiihottaa. Tai minua yleensäkin kiihottaa nuoret naiset. En ole mikään pedofiili, tarkoitan siis että minua kiihottaa noin /- 20 vuotiaat hyvävartaloiset hoikat tytöt.Erityisesti pidän sellaisista urheilullisen hoikan vartalon ja pienet rinnat omaavista. Vaimoni ei tiedä mieltymyksistäni enkä oikein sitä voikaan kertoa,olisi ikävä aiheuttaa avioero 22 vuoden jälkeen kertomalla että rakastan poikamme ikäisiä tyttöjä. Tiedän että voin vain fantasioida sellaisista nuorista tytöistä, eivät ne katsele tällaista vanhaa ukkoa. Nykyään myös ainut tapa saada erektio, on ajatella ja kuvitella sellainen nuori tyttö eteeni.
- Anonyymi
Teini-ikäisillä on hyviä muotoja, vartalo saanut naisen muotoja jotka ovat freesejä, peput terhakoita ja kun ei kehossa ylimääräistä niin ilo silmälle.
- Anonyymi
just näin t. m45
- Anonyymi
tai siis 17..18.-19v tietysti
- Anonyymi
Seksivideosivustoilla on kategorioita joka lähtöön. Stepmom, stepsister, niistä voit aloittaa. Toisaalta varmasti iso ellei suurin osa pätkistä on näyteltyjä eikä aitoja, mutta kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756