SEKSI PERHEEN KESKEN

Mies48

Löytyykö mistään kuvia tai pätkiä missä olisi ns perheseksiä? aihe kiihttaaa minua äärettömästi kun näen naapurin 20 vuotiasta tyttöä melko usein pihamaalla vähemmissä vaatteissa,

11

13029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

ei o kamaa pistää,mut mä olen samanmielinen.kattellaan.

• midä?

midä sillä naapurin 20 vuotiaalla dydöllä ja perheseksillä on keskenään tekemistä?
      harrastavatko naapurisi perheseksiä vai onko se naapurin 20 vuotia dyddö 20 vuotias sukulaisdyddösi?
      midä kuule sä meinaat kuule?
      midä häh?

• mies48

Ei se perhe niin tee. Mutta nähdessäni aina sen tytön en voi olla kiihoittumatta kun ajattelen että jos kyseessä olisi oma tytär tai vielä parempaa, tytärpuoli. ei oma vaimo tuoolaisen kiinteän namipepun vierellä oikein kmaistu.

• resepti
        mies48 kirjoitti:

Ei se perhe niin tee. Mutta nähdessäni aina sen tytön en voi olla kiihoittumatta kun ajattelen että jos kyseessä olisi oma tytär tai vielä parempaa, tytärpuoli. ei oma vaimo tuoolaisen kiinteän namipepun vierellä oikein kmaistu.

ainakin kirjoituksesi perusteella oot joku afrikkalainen tai jostain läheltä sieltä tai sitten oot sekopää!

• Anonyymi
        mies48 kirjoitti:

Pahempi on tytär kuin tytörpuoli.

• Anonyymi
        mies48 kirjoitti:

Uusioperheen teini-ikäinen tytär vilauttelee minulle paikkojaan ja lemmikkieläinten kanssa leikkiessään lattialla pyllistää sievää peppuaan ja katsoo että näenkö minä. Näkyvän se!

• Esko56

Olen sinuakin vanhempi mies mutta sama juttu kiihottaa. Tai minua yleensäkin kiihottaa nuoret naiset. En ole mikään pedofiili, tarkoitan siis että minua kiihottaa noin /- 20 vuotiaat hyvävartaloiset hoikat tytöt.Erityisesti pidän sellaisista urheilullisen hoikan vartalon ja pienet rinnat omaavista. Vaimoni ei tiedä mieltymyksistäni enkä oikein sitä voikaan kertoa,olisi ikävä aiheuttaa avioero 22 vuoden jälkeen kertomalla että rakastan poikamme ikäisiä tyttöjä. Tiedän että voin vain fantasioida sellaisista nuorista tytöistä, eivät ne katsele tällaista vanhaa ukkoa. Nykyään myös ainut tapa saada erektio, on ajatella ja kuvitella sellainen nuori tyttö eteeni.

• Anonyymi

Teini-ikäisillä on hyviä muotoja, vartalo saanut naisen muotoja jotka ovat freesejä, peput terhakoita ja kun ei kehossa ylimääräistä niin ilo silmälle.

• Anonyymi

just näin t. m45

• Anonyymi

tai siis 17..18.-19v tietysti

• Anonyymi

Seksivideosivustoilla on kategorioita joka lähtöön. Stepmom, stepsister, niistä voit aloittaa. Toisaalta varmasti iso ellei suurin osa pätkistä on näyteltyjä eikä aitoja, mutta kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe