Onnea sinulle toivottaa
typy täältä tundran laidalta.
Siis laitanpas sun kunniakses soimaan
Esa Pulliaisen taituroiman
kanssa Jorma Kääriäisen laulun voiman.
Onnenlantin
Siinä sitä on jotakin
jonka myötä toivotankin
sinulle syntymäpäivää mukavaa
onhan se kiva kun vanheta saa :=)))
Eikös se nuoruus ollutkin vaan lahja
ja vanheneminen taidetta :=))
Noo..kyllähän ne kengänpohjat vähän kuluu,
mutta elämäntanssi sen kun jatkuu :=))))
Onnea Man of Mystery
15
738
Vastaukset
- varatartsan
Onko MM mennyt naimisiin, saanut perheenlisäystä vai onko kenties synttärit?
Joka tapauksessa onnea täältäkin latvustosta. Taidanpa kajauttaa tapauksen kunniaksi MM:lle kuuluisan huutoni näin aamutuimaan: Oooooaaaaaaooooo....Irtostan se :o|Poikamies olen, jälkikasvua ei ole - (tietääkseni, hehheh!), mutta tuo "merkkipäivä" osuu kyllä tälle päivämäärälle - kertyneitä vuosia en ole laskenut, enkä laske jatkossakaan.
Kiitän - mutta pidä silti liaanista kiinni, vai majailetko pysyvästi siellä korkealla?
T. MM.
yksi päivähän vaan muiden joukossa on tämäkin - mutta kait jo taidetta.........
Siitä olen tuonne yläkertaan ison kiitoksen velkaa, että olen saanut tämän suuren lahjan - elämän, jota olen jälleen yhden vuoden saanut kutakuinkin terveenä viettää. Ajatelkaapa muutkin näin - pysähtykää hetkeksi funtsimaan asiaa joskus tältäkin kantilta. Terveyden merkityksen huomaa vasta sitten, kun/jos se alkaa reistailemaan..........
Muuten: älä pahastu, kun tarkennan (paha tapani!), mutta tuo "Onnenlantti" on Jorkan soololevy, jolla Esa ei soita - ihan letkeästi rullaava kappale se silti on, purkitettu mahdollisimman vähillä otoilla, siinä lienee syy ko. levyn rentoon meininkiin.
Esan kitara laulaa pian taas keikoilla...........
Tällaista tuli mieleen - jatkukoon tämä taiteenteko (kiitos Junnulle, sanataiteilijalle hienosta oivalluksesta), eli vanheneminen...........!
Kiittäen, MM.- yksitypy
korjasit :=)))
Vähän kyllä ajattelinkin, että soittaakohan hän siinä kappaleessa. Minä kun en niin hyvin erota kuka on hyvä kitaristi ja kuka huippuhyvä.
Terveyshän se on lahjoista suurin. Kyllä ihminen voi selvitä kaikista muista asioista jotenkin, mutta jos vakava sairaus yllättää, niin siinäpä et voi muuta kun olla positiivisella mielellä ja elellä eteenpäin toivossa että vuosia olis vielä kuitenkin edessäpäin useita.
Ihminen on taistelijaluonne. Ei se anna kovin helpolla periks. Itsestäni ainakin olen sen huomannut. Mutta olisko se Leijonan luonne se? :=))) - welhotar53
yksitypy kirjoitti:
korjasit :=)))
Vähän kyllä ajattelinkin, että soittaakohan hän siinä kappaleessa. Minä kun en niin hyvin erota kuka on hyvä kitaristi ja kuka huippuhyvä.
Terveyshän se on lahjoista suurin. Kyllä ihminen voi selvitä kaikista muista asioista jotenkin, mutta jos vakava sairaus yllättää, niin siinäpä et voi muuta kun olla positiivisella mielellä ja elellä eteenpäin toivossa että vuosia olis vielä kuitenkin edessäpäin useita.
Ihminen on taistelijaluonne. Ei se anna kovin helpolla periks. Itsestäni ainakin olen sen huomannut. Mutta olisko se Leijonan luonne se? :=)))sinulle soitan!
- LonesomeMan
Ja jääköön vuosiluvut omaan arvoonsa, mystiseksi arvoitukseksi. =)
- perskuti
Kaikista muista on jotain käsitystä, esimerkiksi murteesta,... tai sanojen painotuksesta,..Sinä olet todella,... Man of Mystery!
Hauskaa syntymä päivää Sinulle!tuo oli hyvä pointti - ilmeisesti nimimerkkivalintani on osunut oikeaan.
En tiedä, moniko on huomannut, että en käytä hymiöitä lainkaan - syy on yksinkertaisesti se, että en ymmärrä niistä siis yhtikäs mitään - vaikka niillä ilmaistaankin sanoja, lauseita jne. - minä naputtelen rakkaalla suomenkielellämme sen, mitä milloinkin on asiaa. Ainoa välimerkki, jota usein käytän viesteissäni, on ajatusviiva, joita tästäkin tekstistä löytyy - siis juuri tuollainen. Ja onhan niitä toki muitakin: kaksois- ja puolipisteet (: ja;).
Kaipa sitten olen kuin Esa Pulliaisen määritelmä omasta Agents-yhtyeestään vuosien takaa:...."niin p-------n vanhoillinen........"
Ehkä tästä sait jotain selvää - tai sitten et......!!!
Terveisin, MM.- perskuti
Man-of-Mystery kirjoitti:
tuo oli hyvä pointti - ilmeisesti nimimerkkivalintani on osunut oikeaan.
En tiedä, moniko on huomannut, että en käytä hymiöitä lainkaan - syy on yksinkertaisesti se, että en ymmärrä niistä siis yhtikäs mitään - vaikka niillä ilmaistaankin sanoja, lauseita jne. - minä naputtelen rakkaalla suomenkielellämme sen, mitä milloinkin on asiaa. Ainoa välimerkki, jota usein käytän viesteissäni, on ajatusviiva, joita tästäkin tekstistä löytyy - siis juuri tuollainen. Ja onhan niitä toki muitakin: kaksois- ja puolipisteet (: ja;).
Kaipa sitten olen kuin Esa Pulliaisen määritelmä omasta Agents-yhtyeestään vuosien takaa:...."niin p-------n vanhoillinen........"
Terveisin, MM.Vain yksi tuli mieleen,...Nooo!
- NYLKKÄRI
Man-of-Mystery kirjoitti:
tuo oli hyvä pointti - ilmeisesti nimimerkkivalintani on osunut oikeaan.
Terveisin, MM.EMMEHÄN VANHENE VAIKKA IKÄÄ TULEE LISÄÄ.
MUSIIKKIMAKUSI ON TODELLA HYVÄ.
RAUTALANKA MUSIIKKI ON PE...LEEN ISÄNMAALLISTA
SANOO PULLIAINEN
HUUHAA ON TAAS TAIVAALLISTA SEN TAKAA MEILLE SERIFFIMME NÄIN SANOO NYLKYNEN SIIS ONNEA VIELÄ KERRAN - perskuti
NYLKKÄRI kirjoitti:
EMMEHÄN VANHENE VAIKKA IKÄÄ TULEE LISÄÄ.
MUSIIKKIMAKUSI ON TODELLA HYVÄ.
RAUTALANKA MUSIIKKI ON PE...LEEN ISÄNMAALLISTA
SANOO PULLIAINEN
HUUHAA ON TAAS TAIVAALLISTA SEN TAKAA MEILLE SERIFFIMME NÄIN SANOO NYLKYNEN SIIS ONNEA VIELÄ KERRANOlisit siihen loppuun lisännyt, rautalankamusiikista....Shadows!?.
- nylkkäri
perskuti kirjoitti:
Olisit siihen loppuun lisännyt, rautalankamusiikista....Shadows!?.
hyvä huomautus.
täydeltä onnea minunkin puolesta...:))
- XNeitiX
Täällä sitä vaan juhlitaan jotain..
Paljon onnea vaaaaan, paljon onnea vaaaaaaaannn..
paljon onnea Man of Mystery... (meinaa tulla kiire lausua tuo nimi täs biisis)..
paljon onneaaa vaaaaan! =) - Doe-01
minunkin puolestani täältä Aurajoen oikealta puolelta:))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752