Mietin eroa ja eniten huolestuttaa lapseni uusi koulu ja miten hän siihen suhtautuu. Hän on nykyään peinessä kyläkoulussa ja aloitti ekanluokan. Siirto tapahtuisi monen sadan oppilaan suureen kouluun ja vilkaana lapsena mietin hänen pärjäämistään isossa ryhmässä. Plussaa olisi lyhyemmät koulumatkat ja harrastusmahdollisuudet lähellä.Kerro kokemuksistasi uuteen kouluun vaihtamisesta tai miten lapsesi ovat suhtautuneet siihen.
Uusi koulu
3
281
Vastaukset
- uusi ympyrä
Lapseni vaihtoi toisinpäin. Suureta koulusta
kyläkouluun. Yllättävän hyvin mennyt. Uskon
että lapsesi selviytyy. Lapset ovat sitkeitä
sissejä (ihania sellaisia) Mukulat osaa sopeutua olemaan vaikka kirveen silmässä. Vaikka koulu on isompi, niin oman luokkalaisten kanssa sitä kuitenkin välitunnilla loikitaan, juostaan, ja mölytään kuten pienessäkin koulussa. Itse olin naapurin sällin kanssa koulun pienimpiä. Naapurin poika oli hiljainen hissukka kuin mikä, ja sitä kyllä kiusasivat, mutta meikäläinen oli kuin elohopea, ja koskaan ei ollut isoistakaan mitään harmia. Vilkkaksi sanot omaasi, ei vilkkaita kiusata, kunhan ei ala kiusaamaan muita.
- raikas
Koulun vaihto pienestä suureen kävi hienosti! Vaikka lapsilla olikin muutenkin elämänmuutosta tuolloin, niin mitään ongelmia meillä ei lapsilla ollut. Toinen meni ekalle uuteen kouluun (eriin missä oli eskarin) ja toinen kolmannelle luokalle. Molemmilla vaihto sujui hienosti. Meillä tuohon liittyi myös muutto toiseen kaupunkiin ja isi jäi toiselle paikkakunnalle. Parin vuoden päästä muutettiin takaisin pienempään ja silloinkin kaikki sujui ihan kivasti. Itse jännitin kyllä lasten puolesta aivan turhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512202
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9775- 67713
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35711Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27620Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap81514- 44510
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479