YLÖS SÄNKYPERUNAT!

Aikainen lintu madon löytää. Illan virkku, aamun torkku, se tapa..jne. Onko tuttua? Jaa, että on. No mikäs siinä on, että ei sitten noudateta? Mitä häh? Minä kun olen tehoyhteiskunnan tuote, niin en nuku 5-6 tuntia enempää, vaikka mikä olisi.
Silloin, kun olin nuori ja komea, koisasin yhtä soittoa 12-15 tuntia mennen tullen. Nyt kun olen enää nuorekas ja vielä komeampi, niin pehkuissa tulee oltua joskus vain 4 tuntia. Kyllähän sitä mieli tekisi pitempäänkin, mutta kun ei edes väkisin onnistu.
Liekö yhteiskunnan odotukset menneet minulla läpi liiankin hyvin? Täytyypä alkaa kapinoimaan vastaan, ja kuten lupailin, lauantaina otan Nykäsen etunojat ettei vanha taito ruostu, ja takuuvarmasti makoilen pitempään. Se täytyy myöntää, että on aika turhauttavaa tässä leikkiä jotain Väinö Linnaa, kun huuhaa-kansa vielä samaan aikaan katselee silmäluomien läpi itse tuottamiaan ihmeellisiä filmejä. Mutta tietoisuus siitä, että kyllä Te joskus heräätte, kannustaa aina vain uljaampiin suorituksiin tässä elämän taistossa, jospa saisi edes joskus kehuja, ettei alvariinsa tarvitse itse kehua itseään.

7

419

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähän

viestiin

• Interaktio

Tutkimuksieni mukaan 99,7% suomalaisista viettää elämänsä heräämättä kertaakaan.

Ja mitä muuhun tulee, sormesi osuvat näppäimistöön järjestyksessä, joka on saanut vasemman suupieleni jo useammankin kerran suuntautumaan kohti vasenta silmää.

• IitaLinta

ettei tuu kramppia silmääs, saattais haittaa tähtäilyä

• jakahvi

Kyllä täälä hereillä ollaan on vaan sitä muutakin tekemistä kun leikkiä VäinöLinnaa ruutun ääress. Kavinjapuuron lisäksi on tehtävä eväät. Katsottava perään että kaikki on oikein ja että lähtötapahtuu ajallaan.

• yksitypy

olis saanut... vielä nukkua.
      Mitä se Kankkunen täällä aamuyöstä jo melkein romaanin jaksanut kirjoittaa......
      En minäkään nukkunut sen enempää, kun kolmelta heräsin ja aloin lukemaan kirjaa. Sitten pari tuntia nukahdin näin aamupuoleen.
      Vaikka Kyllä aimo meidän varhaisessa keski-iässäkin olleidenkin pitäis nukkua n.6-7 tuntia yössä että jaksaa painaa...pitkää päivää :=))))

• welhotar53

valvella klo 6.00.

• Sydän.Ystävä

semmoinen sänkyperuna on ;DDDDD
      en minä ainakaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      327
      1588
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1299
    3. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      503
      1211
    4. 63
      995
    5. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      73
      962
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      53
      746
    7. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      110
      733
    8. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      75
      722
    9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      468
      657
    10. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      38
      638
    Aihe