Tää on semmoinen....

hyvän huomenen toivotus...Pirteää aamua vaan huuhaa.....=:)))))))

26

1104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nylkkäri

olen noussut viideltä ja kahvia on mennyt.
      Lahden tästä fysikaaliseen.Täällä paistaa aurinko ja toivon että sielläkin. Hyvää päivän jatkoa.

• aurinko missä lie... Mut mukavaa päivänjatkoa sinulle myös....:))))

• nylkkäri
        BBrunetti kirjoitti:

aurinko missä lie... Mut mukavaa päivänjatkoa sinulle myös....:))))

1-2 kertaa viikossa fysikaalisessa. Kerron joskus lisää nyt pitää mennä.

• nylkkäri kirjoitti:

1-2 kertaa viikossa fysikaalisessa. Kerron joskus lisää nyt pitää mennä.

fysikaalinen on ihan loistavaa hoitoa.....:))) Jepulis.... heips...:)

• kippari1

tässä toivoo pirteetä aamua vaikka aika pirtee nyt onneksi nyt on;=)Eli hyvät huomenet vaan sinulle ja kaikille huuhaa porukalle:=)

• kippari.... juuh pirtä tässä väkisin ku tuli niin vahvat kahvit keitettyä että hiukset ihan pystyyn nous...=:))

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

kippari.... juuh pirtä tässä väkisin ku tuli niin vahvat kahvit keitettyä että hiukset ihan pystyyn nous...=:))

tässä itsekin juon vaikka tässä kohtaa olis paras olla ilman kahvia,mut pitää elämässä jotain nautinto ainetta olla vaikka ei nyt hyväksi vatsalle;=)))

• kippari1 kirjoitti:

tässä itsekin juon vaikka tässä kohtaa olis paras olla ilman kahvia,mut pitää elämässä jotain nautinto ainetta olla vaikka ei nyt hyväksi vatsalle;=)))

kahvista luovu....Ei se juu mahalle hyvää... Mut tulee niitä pahoja vieroitusoireita jos kahvin pois jättäis....:))))juuh en jätä...=:)))

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

kahvista luovu....Ei se juu mahalle hyvää... Mut tulee niitä pahoja vieroitusoireita jos kahvin pois jättäis....:))))juuh en jätä...=:)))

sitä osaa olla ilman sitä kahvia vaikka mulla nyt olis parempi olla ilman sitä,mut kun sitä on niin kaheli ettei usko et se pahentaa vaan tilannetta;=)

• Brune..ejk
        kippari1 kirjoitti:

sitä osaa olla ilman sitä kahvia vaikka mulla nyt olis parempi olla ilman sitä,mut kun sitä on niin kaheli ettei usko et se pahentaa vaan tilannetta;=)

Onkos siitä sulle jotain haittaa... jos ny oikein olen käsittänyt oot vähän kipiä ollu.. No jos sie vähennät sitä kahvia...;)))mie räpätin... huomasitko...:)))

• Sydän.Ystävä

kipparillekkin ja aurinko paistaa :))
        Minä en ole pirtee oikeen,vaan jospa sitä kohta piristyy :)

• nylkkäri
        kippari1 kirjoitti:

toisilleen.Ei minun päivä lähde käyntiin ilman kahvia mutta en juo muuta kuin aamulla. Kahvista en luovu.Olen siinä iässä,että ainoa toiminnot jotka lisääntyvät ovat kusireissut ja hautajaiskutsut

• yksitypy

Täällä tundran laidalla aurinko paistaa :=)))
      Yöllä satoi varmaan rakeita, kun peltikattoon kumisi että yöllä heräsin :=)))

• ne hyvät ilmat....täällä on pilvistä ja on se näköjään sadellutkin... mut syksy on...:))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

ne hyvät ilmat....täällä on pilvistä ja on se näköjään sadellutkin... mut syksy on...:))

ilmassa. Ei voi mittää. Nyt kun katson taivasta, niin pilviä alkaa tännekin kasaantumaan :=(((
        Mutta palaillaan. Lähden tästä jotain välillä hommastelemaan :=))))

• yksitypy kirjoitti:

ilmassa. Ei voi mittää. Nyt kun katson taivasta, niin pilviä alkaa tännekin kasaantumaan :=(((
        Mutta palaillaan. Lähden tästä jotain välillä hommastelemaan :=))))

heips...:))

• kun autolla olette liikenteessä.... Pikkuiset koululaiset ovat kanssa.....:)))))eli varovaisuus valttia... niih...:)))

• Sydän.Ystävä

vaan huuhailijoille ja sulle bbrunetti :)

• Brune..ejk..

sinullekin....:))

• Sydän.Ystävä
        Brune..ejk.. kirjoitti:

sinullekin....:))

ohjelmassa?
        Täällä paistaa aurinko,mutta viileetä on :)

• Sydän.Ystävä kirjoitti:

ohjelmassa?
        Täällä paistaa aurinko,mutta viileetä on :)

tunnin sisään lähteä kauppaan.. mutku flunssan on iskenyt päälle on jotenki veto pois...Mut kyllä se tästä iloks viel...:))

• Sydän.Ystävä
        BBrunetti kirjoitti:

tunnin sisään lähteä kauppaan.. mutku flunssan on iskenyt päälle on jotenki veto pois...Mut kyllä se tästä iloks viel...:))

juoda nyt mustaaviinimarja mehuu,sillä pöpöt lähtee ;))
        taitaa olle yleinen viirus se "vetopois" ;)))

juoda nyt mustaaviinimarja mehuu,sillä pöpöt lähtee ;))
        taitaa olle yleinen viirus se "vetopois" ;)))

ilmakin varmaan tekee..... kyl mie sinne kauppaan lähen.... uhmaan itseäni....;))

• Sydän.Ystävä
        BBrunetti kirjoitti:

ilmakin varmaan tekee..... kyl mie sinne kauppaan lähen.... uhmaan itseäni....;))

kaupas ja osta jotakin piristävää...vaikka suklaata ;)))

kaupas ja osta jotakin piristävää...vaikka suklaata ;)))

tehdä... päivänjatkeet.....:)))))

• Doe-01

Kyllä mä sinut Varissuolla olen tavannut.Ehkä sitten Annikas:)

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      261
      14306
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      65
      7261
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      207
      7058
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      43
      5078
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      112
      4846
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      75
      4704
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      89
      4454
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      20
      4401
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      76
      4154
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3938
    Aihe