Mustat on kivoja

anni.

Näin kaupungilla porukan mustia miehiä. Olivat iloisen ja huolettoman tuntuisia veikkoja. Miksei heitä saisi tulla Suomeen livittämään ankeutta.

17

1341

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonsonred

      Surkea provon yritys,
      mutta mitä on livittäminen?

      • pelkää,että vaimoväki karkaa näitten "mustien" miesten syliin.
        Jos kerran tuodaan "mustia"miehiä,niin pitäis vastavuoroisesti "mustia"naisia minun ja muiden iloksi.


      • anni.

        sitä kutsuttiin pettingiksi


    • parantaa

      Vältä hämärän aikana näitä mustia miehiä. Tyttö pieni...

    • kivoja..

      mutta tämä harvojen hupi tulee veronmaksajille kiusallisen kalliiksi.

      • vain,jos ne ovat korkeasti koulutettuja.
        Niin kuin on Reisjärven kunnan eläinlääkäri.


      • kivoja..
        j.jussiW-T kirjoitti:

        vain,jos ne ovat korkeasti koulutettuja.
        Niin kuin on Reisjärven kunnan eläinlääkäri.

        Jatka sinä juho jossitteluasi. Minä katson asioita mieluummin siten kuin ne todellisuudessa ovat.


      • kivoja.. kirjoitti:

        Jatka sinä juho jossitteluasi. Minä katson asioita mieluummin siten kuin ne todellisuudessa ovat.

        katson,joten et voi tietää kaikkea asiaan liittyvää.
        Tuo asia on totta tästä malilaisesta eläinlääkäristä.


      • kiva..
        j.jussiW-T kirjoitti:

        katson,joten et voi tietää kaikkea asiaan liittyvää.
        Tuo asia on totta tästä malilaisesta eläinlääkäristä.

        En minä epäilekkään eläinlääkäriä, onhan hänestä ollut ohjelmakin telkkarissa. Tunnettu ja suosittu mies.

        Tule jussi piipahtamaan steissillä milloin vain. Vaikkapa kahveella elielissä ja sen päälle kierrät steissin muutamaan otteeseen niin uskon, että sitten tiedät mistä minä puhun.


      • kiva.. kirjoitti:

        En minä epäilekkään eläinlääkäriä, onhan hänestä ollut ohjelmakin telkkarissa. Tunnettu ja suosittu mies.

        Tule jussi piipahtamaan steissillä milloin vain. Vaikkapa kahveella elielissä ja sen päälle kierrät steissin muutamaan otteeseen niin uskon, että sitten tiedät mistä minä puhun.

        ne Somali maleksijat tiedän,sillä niistä ei ole
        mihinkään sen minä myönnän.
        Olen käynyt Elielissä viimeksi viime keväänä kahvilla,joten ei se outo paikka minulle ole ja
        tiedän kyllä tämän ongelman.


    • Late lapista

      Eikö olisi Annin edullisempaa muutaa vaikkapa Somaliaan ? kuin rahjata vasikkahaallisia somuskoja tänne .

      • ne pakko olla Somaliasta ja yleensäkin Afrikanmantereelta?Sillä löytyyhän niitä muualtakin.


      • j.jussiW-T kirjoitti:

        ne pakko olla Somaliasta ja yleensäkin Afrikanmantereelta?Sillä löytyyhän niitä muualtakin.

        Late ilmeisesti tarkoitti , että siellä voi halvimmalla toteuttaa toiveitaan .
        Muualla kustannustaso on yleensä korkeampi , vaikka valinnan vara on pienempi.

        Toisaalta tänne tuotuna yksi riittää monille , yleensä useammalle kymmenelle.

        Naisten tuominen , on sensijaan ihmiskauppaa ja heidän kulttuurinsa raiskaamista.
        Nainen saa siis tulla maahan , vain siinä tapauksessa että on perheellinen ja hyväksyy oman kulttuurinsa mukaisesti sen , että hänen miehellään on valta , myös muihin naisiin.


    • -paula22-

      isommat penikset myös :)

      • sopivaa

        Niinhän se on , soveltuu paremmin velttoon lihaan.

        Esimerkiksi thai- ja japanilaisnaiset, ovat kiinteitä myös rakastelulihaksiltaan.


    • Ruskea

      Kyllä Suomeen saa ihan vapaasti tulla niin mustat kuin muunkin väriset miehet ja naiset. Ei täällä ihonväri mitenkään estä maahantuloa jos vain paperit ovat kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe