ostetaan iguaani

piia

10

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iguaani

Eli mistä päin suomea igua etsit? Ja onko ehdoton että lisko on nuori?

Ja saatko ostettua terraa erikseen vai pitääkö olla kaikkineen päivineen?

• Wolf

Saisikos sulta yhteystietoja ja minkäs ikäinen igu on? Terve yksilö? Kuinka kova kiire sulla on asian kanssa?

• Susanna

No hei.
      Mulla ois kova tarve päästä Iguaanista eroon. Muutan enkä voi sitä ottaa mukaan joten antaisin sen mielellään ilmaiseksi. Se on vähä alle kolmen vuoden ikäinen uros, ei kylläkään enään pieni, mutta täysin terve ja ihmisiin tottunut. Terrariota ei kylläkään oo mutta lämpökiven saisit myös.

Susanna Kalajoelta

• turku:)

Voisitko lähettää minulle sähköpostia susanna kiinnostaisi kovasta! [email protected]

• Wolf

Moi

Voisitkos pistää mailiosotettasi? :)

Ja kuinka kova kiire sulla on päästä eroon siitä? Ikä täsmäisi loistavasti ja terra on myös. Kun sanoit että ei ole terraa niin kai sillä on kuitenkin semmoinen olemassa mutta ei vain myynnissä ettei sitä vapaana ole vain pidetty?

• Nimetön
        Wolf kirjoitti:

Moi

Voisitkos pistää mailiosotettasi? :)

Ja kuinka kova kiire sulla on päästä eroon siitä? Ikä täsmäisi loistavasti ja terra on myös. Kun sanoit että ei ole terraa niin kai sillä on kuitenkin semmoinen olemassa mutta ei vain myynnissä ettei sitä vapaana ole vain pidetty?

Mulla on aika kova kiire päästä siitä eroon, oon ite muuttanu ja joutunu jättään sen porukoitten riesaksi.. :)
        Oon tehny sille kasvihuoneesta kesä terrarion josta se nyt tänä kesänä karkas, aattelin ettei se enään takas osaa ja myin sen terrarion, mutta kyllähän se takasi tuli. Se on ollu nyt kolme viikkoa sellasessa tunteella tehdyssä "pahvilaatikkokyhäelmäterrariossa". Ja sitä en myy :D

Mutta tässä on mun maili: [email protected]

voin laittaa sulle kuvia siitä jos haluat.

Susanna

[email protected]

• helena

Hei,

joko olet iguaanin hankkinut?
      Mulla olisi myynnissä tyttö, n. 2-vuotias.

Terraariokin on=akvaario, mutta se on kyllä jäämässä auttamattomasti pieneksi.

• piia

Tarvitsisin kipeästi myös terraarion koska minulla ei ole sopivan isoja terraarioita.

Uusimaa

• helena
        piia kirjoitti:

Tarvitsisin kipeästi myös terraarion koska minulla ei ole sopivan isoja terraarioita.

Uusimaa

HEi,

tyttö on nyt nyt akvaariossa/ terraariossa, eli kyllä se siinä voi vielä hetken olla, mutta pian sille kyllä täytyisi hankkia isompi. Varmasti vaikuttaisi sen arkuuteenkin positiivisesti kun se pääsisi korkealle "turvaan".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe