ostetaan iguaani, miel. nuorehko, sekä terraario. [email protected]
ostetaan iguaani
10
871
Vastaukset
- iguaani
Eli mistä päin suomea igua etsit? Ja onko ehdoton että lisko on nuori?
Ja saatko ostettua terraa erikseen vai pitääkö olla kaikkineen päivineen?- Wolf
Saisikos sulta yhteystietoja ja minkäs ikäinen igu on? Terve yksilö? Kuinka kova kiire sulla on asian kanssa?
- Susanna
No hei.
Mulla ois kova tarve päästä Iguaanista eroon. Muutan enkä voi sitä ottaa mukaan joten antaisin sen mielellään ilmaiseksi. Se on vähä alle kolmen vuoden ikäinen uros, ei kylläkään enään pieni, mutta täysin terve ja ihmisiin tottunut. Terrariota ei kylläkään oo mutta lämpökiven saisit myös.
Susanna Kalajoelta- Wolf
Moi
Voisitkos pistää mailiosotettasi? :)
Ja kuinka kova kiire sulla on päästä eroon siitä? Ikä täsmäisi loistavasti ja terra on myös. Kun sanoit että ei ole terraa niin kai sillä on kuitenkin semmoinen olemassa mutta ei vain myynnissä ettei sitä vapaana ole vain pidetty? - Nimetön
Wolf kirjoitti:
Moi
Voisitkos pistää mailiosotettasi? :)
Ja kuinka kova kiire sulla on päästä eroon siitä? Ikä täsmäisi loistavasti ja terra on myös. Kun sanoit että ei ole terraa niin kai sillä on kuitenkin semmoinen olemassa mutta ei vain myynnissä ettei sitä vapaana ole vain pidetty?Mulla on aika kova kiire päästä siitä eroon, oon ite muuttanu ja joutunu jättään sen porukoitten riesaksi.. :)
Oon tehny sille kasvihuoneesta kesä terrarion josta se nyt tänä kesänä karkas, aattelin ettei se enään takas osaa ja myin sen terrarion, mutta kyllähän se takasi tuli. Se on ollu nyt kolme viikkoa sellasessa tunteella tehdyssä "pahvilaatikkokyhäelmäterrariossa". Ja sitä en myy :D
Mutta tässä on mun maili: [email protected]
voin laittaa sulle kuvia siitä jos haluat.
Susanna
[email protected]
- helena
Hei,
joko olet iguaanin hankkinut?
Mulla olisi myynnissä tyttö, n. 2-vuotias.
Terraariokin on=akvaario, mutta se on kyllä jäämässä auttamattomasti pieneksi.- piia
Tarvitsisin kipeästi myös terraarion koska minulla ei ole sopivan isoja terraarioita.
Uusimaa - helena
piia kirjoitti:
Tarvitsisin kipeästi myös terraarion koska minulla ei ole sopivan isoja terraarioita.
UusimaaHEi,
tyttö on nyt nyt akvaariossa/ terraariossa, eli kyllä se siinä voi vielä hetken olla, mutta pian sille kyllä täytyisi hankkia isompi. Varmasti vaikuttaisi sen arkuuteenkin positiivisesti kun se pääsisi korkealle "turvaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156