ostetaan iguaani, miel. nuorehko, sekä terraario. [email protected]
ostetaan iguaani
10
910
Vastaukset
- iguaani
Eli mistä päin suomea igua etsit? Ja onko ehdoton että lisko on nuori?
Ja saatko ostettua terraa erikseen vai pitääkö olla kaikkineen päivineen?- Wolf
Saisikos sulta yhteystietoja ja minkäs ikäinen igu on? Terve yksilö? Kuinka kova kiire sulla on asian kanssa?
- Susanna
No hei.
Mulla ois kova tarve päästä Iguaanista eroon. Muutan enkä voi sitä ottaa mukaan joten antaisin sen mielellään ilmaiseksi. Se on vähä alle kolmen vuoden ikäinen uros, ei kylläkään enään pieni, mutta täysin terve ja ihmisiin tottunut. Terrariota ei kylläkään oo mutta lämpökiven saisit myös.
Susanna Kalajoelta- Wolf
Moi
Voisitkos pistää mailiosotettasi? :)
Ja kuinka kova kiire sulla on päästä eroon siitä? Ikä täsmäisi loistavasti ja terra on myös. Kun sanoit että ei ole terraa niin kai sillä on kuitenkin semmoinen olemassa mutta ei vain myynnissä ettei sitä vapaana ole vain pidetty? - Nimetön
Wolf kirjoitti:
Moi
Voisitkos pistää mailiosotettasi? :)
Ja kuinka kova kiire sulla on päästä eroon siitä? Ikä täsmäisi loistavasti ja terra on myös. Kun sanoit että ei ole terraa niin kai sillä on kuitenkin semmoinen olemassa mutta ei vain myynnissä ettei sitä vapaana ole vain pidetty?Mulla on aika kova kiire päästä siitä eroon, oon ite muuttanu ja joutunu jättään sen porukoitten riesaksi.. :)
Oon tehny sille kasvihuoneesta kesä terrarion josta se nyt tänä kesänä karkas, aattelin ettei se enään takas osaa ja myin sen terrarion, mutta kyllähän se takasi tuli. Se on ollu nyt kolme viikkoa sellasessa tunteella tehdyssä "pahvilaatikkokyhäelmäterrariossa". Ja sitä en myy :D
Mutta tässä on mun maili: [email protected]
voin laittaa sulle kuvia siitä jos haluat.
Susanna
[email protected]
- helena
Hei,
joko olet iguaanin hankkinut?
Mulla olisi myynnissä tyttö, n. 2-vuotias.
Terraariokin on=akvaario, mutta se on kyllä jäämässä auttamattomasti pieneksi.- piia
Tarvitsisin kipeästi myös terraarion koska minulla ei ole sopivan isoja terraarioita.
Uusimaa - helena
piia kirjoitti:
Tarvitsisin kipeästi myös terraarion koska minulla ei ole sopivan isoja terraarioita.
UusimaaHEi,
tyttö on nyt nyt akvaariossa/ terraariossa, eli kyllä se siinä voi vielä hetken olla, mutta pian sille kyllä täytyisi hankkia isompi. Varmasti vaikuttaisi sen arkuuteenkin positiivisesti kun se pääsisi korkealle "turvaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483