ostetaan iguaani

piia

10

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iguaani

      Eli mistä päin suomea igua etsit? Ja onko ehdoton että lisko on nuori?

      Ja saatko ostettua terraa erikseen vai pitääkö olla kaikkineen päivineen?

      • Wolf

        Saisikos sulta yhteystietoja ja minkäs ikäinen igu on? Terve yksilö? Kuinka kova kiire sulla on asian kanssa?


    • Susanna

      No hei.
      Mulla ois kova tarve päästä Iguaanista eroon. Muutan enkä voi sitä ottaa mukaan joten antaisin sen mielellään ilmaiseksi. Se on vähä alle kolmen vuoden ikäinen uros, ei kylläkään enään pieni, mutta täysin terve ja ihmisiin tottunut. Terrariota ei kylläkään oo mutta lämpökiven saisit myös.

      Susanna Kalajoelta

      • turku:)

        Voisitko lähettää minulle sähköpostia susanna kiinnostaisi kovasta! [email protected]


      • Wolf

        Moi

        Voisitkos pistää mailiosotettasi? :)

        Ja kuinka kova kiire sulla on päästä eroon siitä? Ikä täsmäisi loistavasti ja terra on myös. Kun sanoit että ei ole terraa niin kai sillä on kuitenkin semmoinen olemassa mutta ei vain myynnissä ettei sitä vapaana ole vain pidetty?


      • Nimetön
        Wolf kirjoitti:

        Moi

        Voisitkos pistää mailiosotettasi? :)

        Ja kuinka kova kiire sulla on päästä eroon siitä? Ikä täsmäisi loistavasti ja terra on myös. Kun sanoit että ei ole terraa niin kai sillä on kuitenkin semmoinen olemassa mutta ei vain myynnissä ettei sitä vapaana ole vain pidetty?

        Mulla on aika kova kiire päästä siitä eroon, oon ite muuttanu ja joutunu jättään sen porukoitten riesaksi.. :)
        Oon tehny sille kasvihuoneesta kesä terrarion josta se nyt tänä kesänä karkas, aattelin ettei se enään takas osaa ja myin sen terrarion, mutta kyllähän se takasi tuli. Se on ollu nyt kolme viikkoa sellasessa tunteella tehdyssä "pahvilaatikkokyhäelmäterrariossa". Ja sitä en myy :D

        Mutta tässä on mun maili: [email protected]

        voin laittaa sulle kuvia siitä jos haluat.

        Susanna




        [email protected]


    • helena

      Hei,

      joko olet iguaanin hankkinut?
      Mulla olisi myynnissä tyttö, n. 2-vuotias.

      Terraariokin on=akvaario, mutta se on kyllä jäämässä auttamattomasti pieneksi.

      • piia

        Tarvitsisin kipeästi myös terraarion koska minulla ei ole sopivan isoja terraarioita.

        Uusimaa


      • helena
        piia kirjoitti:

        Tarvitsisin kipeästi myös terraarion koska minulla ei ole sopivan isoja terraarioita.

        Uusimaa

        HEi,

        tyttö on nyt nyt akvaariossa/ terraariossa, eli kyllä se siinä voi vielä hetken olla, mutta pian sille kyllä täytyisi hankkia isompi. Varmasti vaikuttaisi sen arkuuteenkin positiivisesti kun se pääsisi korkealle "turvaan".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe