usa on maailman kaikkien aikojen pahin terroristivaltio!
usa!
9
699
Vastaukset
- on maailman
johtava supervalta, eikä hyökkäile syyttä mihinkään. Ei ole esim Norjaan hyökännyt, vaikka siellä on paljon öljyä.
- olekkaan
eikä Venäjälle,vaikka siellä on paljon enemmin...kaikkea..
- States
Ashole
- Realisti_Miesmann
USA pistää muslimit ja muut terroristit järjestykseen. Hyvä George !!!
Ehkä karvat päässäsi estävät sinua näkemästä asioita selvästi.
USA on terrorismia vastaan taisteleva supervaltio, jota sinäkin saat kiittää siitä, etteivät äärimuslimit jo rieku sinunkin takapihallasi!
Jos oikein tarkasti aletaan hakea kaikkien aikojen pahinta valtiota, löytyy se Suomesta suoraan itään...- sdong
kun usa riekkuu maailmalla, suomeen on tullut muslimeja pakolaisiksi sinne takapihalle, no naapuriin.
- murheet
sdong kirjoitti:
kun usa riekkuu maailmalla, suomeen on tullut muslimeja pakolaisiksi sinne takapihalle, no naapuriin.
Usa.tako ne on paossa?
Minä luulin niiden pakenevan muslimiveljiään.
- tuppix
Miten niin? perustele!!! Jos se Osama setä ois tehny iskun suomeen ja tappanu syyttä 3000 suomalaista, ja sitten kun suomi iskisi takasi, suomikin olisi silloin terroristivaltio sinun logiikkasi mukaan. Mieti vähän mitä puhut. Mietipä myös vähän miksi USA hyökkäsi irakiin. Eipä varmaan olisi kivaa jos sun ikkunasta huomen aamuna tunkis lentokone sisään täysiä, vai oisko?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481