sain kondyloomaan (vaivainen yksi melkein olematon näppy ja toinen sitä vähän isompi näppy vieressä)reseptin aldara-voidetta. se maksoi melkein 100 euroa! vaikka kelalta siitä sai jotain jäin noin huima summa! olen käyttänyt sitä jo viikkoja eikä mitään muutosta näy. kutinaa kyllä esiintyy.
onko kellään tämä aldara auttanut? on todellä älytöntä maksaa noin paljon lääkkeestä, joka ei edes toimi! kun tässä ollaan kuitenkin köyhiä opiskelijoita.
auttoiko aldara voide?
3
877
Vastaukset
- kallista
eipä juuri auttanut!
- potilas_
Auttoihan se. Terskan juuressa olleet näpyt pienentyt, ei kuitenkaan poistunut kokonaan ja esinahassa olleet hävis kokonaan. Tosin palasivat kyllä takaisin. Kyseisestä lääkkeestä vaan tuli niin pahat sivuvaikutukset (nahka kuoriutui terskasta, esinahka tuntui ahtaalta, jopa kivekset verillä, ilmeisesti voide kosketti niitäkin) etten mieluusti käyttäis enää.
Nyt oon käyttänt wartecia, joka ei aiheuta sivuvaikutuksia, mutta ei oo vielä tehonnutkaan niin hyvin. äh.- kipeäksi itsensä maksanut
kokeile helokkiöljy kapseleita! niistä ei ainakaan pitäisi sivuvaikutuksia tulla. eikä niistä ainakaan haittaa ole! joskus saattavat auttaa. lääkärille mainitsin asiasta ja totesi juuri, että ne saattavat auttaa. esim. miehelleni auttoivat! minulle eivät :(
joo, kyllä on sellasita kirvelyä mutta mulla ei näy yhtään apuakaan.
sitten meidän tulisi hoitaa itseämme eikä stressata. kun stressissä elimistön vastustuskyky ei ole vahvimmillaan. joskushan tuo paranee ihan itsestään kun elimistötuottaa vasta-aineita.. kyllä se sitten joskus lähtee elimistöstä pois! tietysti ikävämpää on jos ei ole vakituisessa suhteessa niin on ehkä hankalampaa etsiä itselleen kumppania kun on tämä päällä.
jaksamista sinulle! toivottavasti lääke auttaa tai helokit jos päätät niitä kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984