Onko kukaan hakenut säästöpankista joustoluottoa? osaattekoa sanoa kuinka kauan suunnilleen meni päätöksissä ja että rahat tuli tilille? Itse menen tänään allekirjoittamaan laput.
Säästöpankki + joustoluotto
5
2531
Vastaukset
Joustoluotto on Nordean tuote.
- myös
Kyllä Osuuspankilla on myös joustoluotto,ja tietääkseni rahat saa tilille heti.Taisi maksimi olla 8500€ jos en aivan väärin muista.
- eikä oo
myös kirjoitti:
Kyllä Osuuspankilla on myös joustoluotto,ja tietääkseni rahat saa tilille heti.Taisi maksimi olla 8500€ jos en aivan väärin muista.
Siis taidat pistää jauhot ja muusit sekaisin. Joustoluotto on Nordean kulutusluotto, ja Osuuspankilla kulutusluottona on Kultaluotto jossa tosiaan on tuo 8500 euron katto. Älä sekoile tai et saa latin latia.
- Just eilen pankissa
eikä oo kirjoitti:
Siis taidat pistää jauhot ja muusit sekaisin. Joustoluotto on Nordean kulutusluotto, ja Osuuspankilla kulutusluottona on Kultaluotto jossa tosiaan on tuo 8500 euron katto. Älä sekoile tai et saa latin latia.
saa tosiaan myös Osuuspankista, käypä sieltä kysymästä, jos et muuten usko. Ja summa on max. 8500, päätös heti tiskillä. Kultakorttiluottosyteemi taas on kuulemma pikkuhiljaa häipymässä, liittävät sen visaan.
- ...
Heti luottopäätöksen jälkeen napsahtaa hillot tilille.
Ja yleensä sen päätöksenkin saa heti! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574