Poliisi ei saanut seksiä johti tutkimuksiin

Yhtäläistä Humppaa

13

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkittu juttu

      oli jo kaikkien tiedossa, pil...takia on tapettu ja tapetaan vieläpaljon ihmisiä suomessa, viinaa vielä sopivasti niin ruumiita tulee...yleisin syy tappoihin ja murhiin on viina ja pil...

    • on aina

      PILLU mielessä?

    • Pohdiskelija

      Jos syyttäjän pääargumentti on että syytetty tappoi kolme ihmistä ja vielä parhaat kaverinsa syystä että ei saanut seksiä niin aika huteralta tuntuu. Ja miksi ihmeessä sitä seksiä olisi pitänyt saada siellä ulkona muitten nähdessä. Kai se Gustavsson olisi saanut parempaa seksiä myöhemmin kahden kesken?

      Ei kuullosta ihan uskottavalta!

      • huomioitsija

        Taidat olla nainen, kun et ymmärrä miehen tarpeita


      • huomioitsija

        jos Gustafsson on syyllinen, niin miksi muuten hän olisi tappanut ystävänsä?


      • Pohdiskelija
        huomioitsija kirjoitti:

        Taidat olla nainen, kun et ymmärrä miehen tarpeita

        Olen mies ja hyvin viriilinen vielä, mutta en silti harrasta seksiä naisystäväni kesken niin että ystävät saa katsella.


      • huomioitsija

        et varmaan ole koskaan humalassa harrastanut seksiä kavereitesi nähden?


      • Pohdiskelija kirjoitti:

        Olen mies ja hyvin viriilinen vielä, mutta en silti harrasta seksiä naisystäväni kesken niin että ystävät saa katsella.

        ...tiukkapipo.

        Gustafsson ja kaverinsa taisivat olla silloin 17 ja tytöt 15. Tai jotain tuohon suuntaan.
        Sen ikäisenä ei varsinkaan odoteta, että jos vaikka joskus myöhemmin sitten saisi kahden kesken parempaa seksiä.
        Tuon ikäinenhän on käytänössä kahden kesken, jos o päässyt tyttöystävänsä kanssa yleensäkin pois vanhempien valvovien silmien alta.


      • Hirnauskis
        dj-marco kirjoitti:

        ...tiukkapipo.

        Gustafsson ja kaverinsa taisivat olla silloin 17 ja tytöt 15. Tai jotain tuohon suuntaan.
        Sen ikäisenä ei varsinkaan odoteta, että jos vaikka joskus myöhemmin sitten saisi kahden kesken parempaa seksiä.
        Tuon ikäinenhän on käytänössä kahden kesken, jos o päässyt tyttöystävänsä kanssa yleensäkin pois vanhempien valvovien silmien alta.

        ja vielä kimppakivan ystävä :-)))))


      • Hirnauskis kirjoitti:

        ja vielä kimppakivan ystävä :-)))))

        Mutta ko. lyhenteen voi ottaa jostain hiukan mielikuvituksekkaammastakin kuin disc-jockey:sta...

        Mietipä keitä DJ:tä Marcosta on historian aikana tullut...


      • Veikkaisin
        dj-marco kirjoitti:

        Mutta ko. lyhenteen voi ottaa jostain hiukan mielikuvituksekkaammastakin kuin disc-jockey:sta...

        Mietipä keitä DJ:tä Marcosta on historian aikana tullut...

        Hutiko?


      • Veikkaisin kirjoitti:

        Hutiko?

        Mutta meni kuitenkin.


      • enkä harrasta
        huomioitsija kirjoitti:

        et varmaan ole koskaan humalassa harrastanut seksiä kavereitesi nähden?

        ja eipä tulisi edes mieleenkään ja ikää alkaa olla liki 50 v...ja jos olisin niin kännissä niin ei hommasta tulisi mitään....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe