"Syyttäjä: Gustafsson murhasi koska jäi ilman seksiä"
http://www.iltasanomat.fi/
Poliisi ei saanut seksiä johti tutkimuksiin
13
1059
Vastaukset
- tutkittu juttu
oli jo kaikkien tiedossa, pil...takia on tapettu ja tapetaan vieläpaljon ihmisiä suomessa, viinaa vielä sopivasti niin ruumiita tulee...yleisin syy tappoihin ja murhiin on viina ja pil...
- on aina
PILLU mielessä?
- Pohdiskelija
Jos syyttäjän pääargumentti on että syytetty tappoi kolme ihmistä ja vielä parhaat kaverinsa syystä että ei saanut seksiä niin aika huteralta tuntuu. Ja miksi ihmeessä sitä seksiä olisi pitänyt saada siellä ulkona muitten nähdessä. Kai se Gustavsson olisi saanut parempaa seksiä myöhemmin kahden kesken?
Ei kuullosta ihan uskottavalta!- huomioitsija
Taidat olla nainen, kun et ymmärrä miehen tarpeita
- huomioitsija
jos Gustafsson on syyllinen, niin miksi muuten hän olisi tappanut ystävänsä?
- Pohdiskelija
huomioitsija kirjoitti:
Taidat olla nainen, kun et ymmärrä miehen tarpeita
Olen mies ja hyvin viriilinen vielä, mutta en silti harrasta seksiä naisystäväni kesken niin että ystävät saa katsella.
- huomioitsija
et varmaan ole koskaan humalassa harrastanut seksiä kavereitesi nähden?
Pohdiskelija kirjoitti:
Olen mies ja hyvin viriilinen vielä, mutta en silti harrasta seksiä naisystäväni kesken niin että ystävät saa katsella.
...tiukkapipo.
Gustafsson ja kaverinsa taisivat olla silloin 17 ja tytöt 15. Tai jotain tuohon suuntaan.
Sen ikäisenä ei varsinkaan odoteta, että jos vaikka joskus myöhemmin sitten saisi kahden kesken parempaa seksiä.
Tuon ikäinenhän on käytänössä kahden kesken, jos o päässyt tyttöystävänsä kanssa yleensäkin pois vanhempien valvovien silmien alta.- Hirnauskis
dj-marco kirjoitti:
...tiukkapipo.
Gustafsson ja kaverinsa taisivat olla silloin 17 ja tytöt 15. Tai jotain tuohon suuntaan.
Sen ikäisenä ei varsinkaan odoteta, että jos vaikka joskus myöhemmin sitten saisi kahden kesken parempaa seksiä.
Tuon ikäinenhän on käytänössä kahden kesken, jos o päässyt tyttöystävänsä kanssa yleensäkin pois vanhempien valvovien silmien alta.ja vielä kimppakivan ystävä :-)))))
Hirnauskis kirjoitti:
ja vielä kimppakivan ystävä :-)))))
Mutta ko. lyhenteen voi ottaa jostain hiukan mielikuvituksekkaammastakin kuin disc-jockey:sta...
Mietipä keitä DJ:tä Marcosta on historian aikana tullut...- Veikkaisin
dj-marco kirjoitti:
Mutta ko. lyhenteen voi ottaa jostain hiukan mielikuvituksekkaammastakin kuin disc-jockey:sta...
Mietipä keitä DJ:tä Marcosta on historian aikana tullut...Hutiko?
- enkä harrasta
huomioitsija kirjoitti:
et varmaan ole koskaan humalassa harrastanut seksiä kavereitesi nähden?
ja eipä tulisi edes mieleenkään ja ikää alkaa olla liki 50 v...ja jos olisin niin kännissä niin ei hommasta tulisi mitään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453