Alhaalla verrataan Irakin tilanetta Suomen tilanteeseen 1944... Miksi tämä henkilö unohtaa Baltian maat ;-) ?
Hän väittää, että: ”Jos Suomi olisi valloitettu olisi seurauksena ollut samantyyppinen sissisota sekä miheittäjää, että "guislingeja" vastaan kuin nyt on Irakissa käynnissä.”
En usko että niin olisi käynyt ja todisteena väitteelleni voin käyttää eim. Viron tilannetta! Siellä ei ollut terrorismia niin kuin Irakissa... EIKÄ VIROLAISET EDES LÄHTENEET Moskovaan räjäyttämään pommejaan!!!! Vain tsetseenit ovat käyneet ja hekin ovat muslimejä...
Valikoivalla esimerkkillä..
3
251
Vastaukset
- vedettävissä
johtopäätös, että me Suomalaiset ollaan sellaisia ”vellihousuja”, että täällä saa mellastaa kuka vain haluaa. Eikä me tehdä muuta kuin seurataan kiltisti vierestä.
- Vellihousu tai hullu?
Nyt Viro on vapaa ja ihmiset vaurastuu. Kohta heillä on McDonalds ja Kebabpaikat joka nurkassa niin, että ihmiset tulee ylipainoksi niin kuin Suomessa ;-)
Mitä he olisivat voittaneet pomittamalla/tappamalla omia ja vieraita? Mikäli Irakissa terroristit saataisiin pois, maa saataisiin heidän omiin käsiin alle 50 vuodessa (vrt. Viro), mutta kun irakilaisista ei ole siihen :-(
Muslimit kun elävät eri tavalla kuin lännessä. Lännessä löytyy nuorisojengit, jotka yllyttävät toinen toisiaan rikoksiin, mutta kun nämä aikuistuvat nämä jengit hajoavat. Vain moottoripyöräjengit jäävät... Mutta muslimit kun elävät koko elämänsä poika-/miesjengissä!!! Siinä sitten yllytetään rikoksiin ja kunniamurhiin!!!
Käy katsomassa esim. pääkaupunkiseudun uimahalleissa! Siellä on yksittäisiä suomalaisia ihimisiä tai suomalaisia perheitä ja sitten siellä on 5-10 muslimimiestä keskellä allasta höpöttämässä... Harva heistä noudattaa edes uimahallin yleiset käyttäytymissääntöjä; älä ole keskellä kuntorataa, käy suihkussa ennen kun käyt uima-altaassa, älä hypi reunasta (viimeksi oma tytär meinasi jäädä tämmöisen alle)... Ja ei näy musliminaisia eikä tyttöjä missään....
Baltian mailla ja Suomella on täysin erilainen historia ja kulttuuri.
Yhteinen kieli ei tee meitä kulttuurisesti virolaisten kaltaisiksi.
Stalin pakosiirrätti tsetseeit jonnekin hevonjeeraan aikoinaan ja syystä, hän tiesi, että Tsetseniassa olisi noussut vastarinta, jos kansa olisi sinne jätetty.
Stalinilla oli myös samanlainen suunnitelma suomalaisten siirtämiseksi jonnekin kohtaan laajaa Venäjänmaata. Veikkaisin, että syy oli sama...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 64618
- 77608
- 104584
- 26532
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet91457