Neiti nallekarhun pitäisi läpsäyttää itseään poskelle. Aina valittaa siitä, kuinka lihaisa on, vaikka on saanut sen itse täysin aikaiseksi! Tänäänkin neiti nallekarhu osti kaupasta KAKSI suklaalevyä ja pisti ne poskeensa (lähestulkoon). Nyt neiti nallukka suree tekemisiään :'(
Mutta mutta.. huomenna on uusi päivä! Ja voi olla, että kun neiti nallekarhu on laihtunut sieväksi, hän laittaakin kuvansa nettiin!! Se olisi aika radikaali teko varovaiselle mesikämmenelle. Neiti nallekarhu kun HÄPEÄÄ ulkonäköänsä.
Sen pituinen se päivä.
ai ai ai...
neiti_nallekarhu
2
307
Vastaukset
- peikko-na
Kilot tarkoittavat elämäniloa; elämäniloa joka kilolle sanovat :)
Itse kannan kiloni ylpeänä - se on oma häpeänsä jos kilojen takia ei välitä tuntea; molen suuri persoonallisuus :D
Ja mitäs sitten jos syö suklaata? Sen voi aina kuluttaa pois vaikka seuraavana päivänä, eikös nii?- neiti_nallekarhu
Onhan se hyvä, että ajattelee muuttavansa tottumuksiaan seuraavana päivänä. Kunhan ei vain käy niin, että joka päivä lykkäisi aikeitaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594