Nälkä yllättää näin yöllä, olispa paistettuja silakoita tai muikkuja....
¸.·´¯`·.¸>
13
600
Vastaukset
- voisi
olla perunoita.Kevyt yöpala.
- LonesomeMan
Unohdin kai siks kun perunaa onkin, pitänee kai paistaa kananmunia siihen, onneks niitä löytyy!
- LonesomeMan
Juuh! Perunoita olikin, ei tarvinnut kun paistaa ja lisätä muutama kananmuna niin pärjää aamukahviin asti =)
- kippari1
tiedä mitä tässä pitäs olla et saisi nukuttua yönsä kunolla ei ole kivaa makaa tähän aikaan sänkyssä läppäri sylissä:=(
- LonesomeMan
Niinpä. Hiljaista on että minäkin näin kolme varttia myöhemmin huomasin tulla moikkaamaan. Että huomenta sullekin! Viime yö meni valvoessa ja niin taitaa mennä tämäkin.
- LonesomeMan
unohdin, mites sun vointis? Sen verran mitä oon seurannu niin sulla on ollu joku leikkaus, tai jotain häikkää... vointeja sulle!!!
- kippari1
LonesomeMan kirjoitti:
unohdin, mites sun vointis? Sen verran mitä oon seurannu niin sulla on ollu joku leikkaus, tai jotain häikkää... vointeja sulle!!!
toi vatsa tempuilee ja se ei anna enää edes nukkua kun muutaman tunnin ja siksi sitä keikuu yötkin jo hereillä.No kohta pääsen taas tutkimuksiin jos saisivat selville missä se vika on ja saisi äijän kuntoon onhan tässä kesä mennyt jo ketuille sen takia;=)
- rahtari1
kippari1 kirjoitti:
toi vatsa tempuilee ja se ei anna enää edes nukkua kun muutaman tunnin ja siksi sitä keikuu yötkin jo hereillä.No kohta pääsen taas tutkimuksiin jos saisivat selville missä se vika on ja saisi äijän kuntoon onhan tässä kesä mennyt jo ketuille sen takia;=)
eiks olo oo yhtään kohentunu?mä putosin eilen perävaunusta puugenkät jalassa imatralla ja kävin sitoo nilkan ja nyt viikko sairaslomaa
- kippari1
rahtari1 kirjoitti:
eiks olo oo yhtään kohentunu?mä putosin eilen perävaunusta puugenkät jalassa imatralla ja kävin sitoo nilkan ja nyt viikko sairaslomaa
rahtari;=)
No ei ole oikien kondis parempi oikeistaan huonompi,mut kohta pääsen malmille tutkimuksiin ja toivon et nyt lopulta löytyy vika joka aiheuttaa nää perkuleen kovat kivut vatsassa ja selässä.Aijaa sä putosit kärrystä alas huhuh no hyvä ettei pahemmin käynnyt ja ne puukengät on aika vaaralliset kun joutuu kiipeilee lavalla ja kuormien päälle;=)
Onko tullut liikaa luettua omega-rasvahapoista ja kolesterolista, kun suomalaisen miehen perusvihannes, makkarankyrsä ei kelpaa? Kaloissahan on raskasmetalleja, ja niitä kun syö, etenkin pubin jälkeen, niin olo on lyijynraskas, että ei meinaa pystyyn päästä.
- LonesomeMan
makkaraa. Täydennystä jääkaappiin haettava kaupasta tänään niin kaippa sitä makkarankyrsäkin sieltä eksyy ostoskoriin!!
- valkoinen-sulka
Ootteko yöt päivät koneella?
- BelleN
persikoita, luumuja, ananasta :D
sellaista vois esim. rasvattoman jogurtin kanssa
yöllä nam n@m n@m
mustikoita, vadelmia jne.jne. :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514