jos liikkeen sulkemisaika on lauantaina klo 14 ja minä ystävällisesti torjun sisääntunkevat asiakkaat klo 14:20 vedoten siihen että olemme jo sulkeneet ja että minulla on sovittua menoa, siitä on aivan turha suuttua. ei ruokakauppaankaan pääse enää sulkemisajan jälkeen. myyjilläkin (jopa erikoisliikkeen) on oma elämä eivätkä he ole velvollisia palvelemaan teitä sulkemisajan jälkeen. etenkään kun asiakkaat tulevat jo, kun liike on kiinni; satuinpahan olemaan vielä paikalla omia asioitani hoitamassa.
sulkemisajat
ärsyyntynyt
2
493
Vastaukset
- myyjä
Just näin!! Turhaan mulkoilette siellä oven takana. Kiinni mikä kiinni.
- Myyjä
Se, että pyrimme palvelemaan asiakkaita aukioloaikojen puitteissa hyvin, EI tarkoita sitä, että meidän pitäisi nuoleskella asiakkaiden perseitä vapaa-ajallakin.
Jos liike menee klo. 14 kiinni, niin silloin se menee kiinni.
Laitatte oven säppiin ja ohjaatte sisällä olevat asiakkaat itse ovesta ulos (koska se ovihan on jo lukossa). Näin näitä mattimyöhäisiä ei pääse enään ovesta sisään ja Te pääsette "ajoissa" kotiin.
Uskokaa tai älkää mutta näitä nuijia on myös isoissa marketeissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625