jos liikkeen sulkemisaika on lauantaina klo 14 ja minä ystävällisesti torjun sisääntunkevat asiakkaat klo 14:20 vedoten siihen että olemme jo sulkeneet ja että minulla on sovittua menoa, siitä on aivan turha suuttua. ei ruokakauppaankaan pääse enää sulkemisajan jälkeen. myyjilläkin (jopa erikoisliikkeen) on oma elämä eivätkä he ole velvollisia palvelemaan teitä sulkemisajan jälkeen. etenkään kun asiakkaat tulevat jo, kun liike on kiinni; satuinpahan olemaan vielä paikalla omia asioitani hoitamassa.
sulkemisajat
ärsyyntynyt
2
410
Vastaukset
- myyjä
Just näin!! Turhaan mulkoilette siellä oven takana. Kiinni mikä kiinni.
- Myyjä
Se, että pyrimme palvelemaan asiakkaita aukioloaikojen puitteissa hyvin, EI tarkoita sitä, että meidän pitäisi nuoleskella asiakkaiden perseitä vapaa-ajallakin.
Jos liike menee klo. 14 kiinni, niin silloin se menee kiinni.
Laitatte oven säppiin ja ohjaatte sisällä olevat asiakkaat itse ovesta ulos (koska se ovihan on jo lukossa). Näin näitä mattimyöhäisiä ei pääse enään ovesta sisään ja Te pääsette "ajoissa" kotiin.
Uskokaa tai älkää mutta näitä nuijia on myös isoissa marketeissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591