jos liikkeen sulkemisaika on lauantaina klo 14 ja minä ystävällisesti torjun sisääntunkevat asiakkaat klo 14:20 vedoten siihen että olemme jo sulkeneet ja että minulla on sovittua menoa, siitä on aivan turha suuttua. ei ruokakauppaankaan pääse enää sulkemisajan jälkeen. myyjilläkin (jopa erikoisliikkeen) on oma elämä eivätkä he ole velvollisia palvelemaan teitä sulkemisajan jälkeen. etenkään kun asiakkaat tulevat jo, kun liike on kiinni; satuinpahan olemaan vielä paikalla omia asioitani hoitamassa.
sulkemisajat
ärsyyntynyt
2
435
Vastaukset
- myyjä
Just näin!! Turhaan mulkoilette siellä oven takana. Kiinni mikä kiinni.
- Myyjä
Se, että pyrimme palvelemaan asiakkaita aukioloaikojen puitteissa hyvin, EI tarkoita sitä, että meidän pitäisi nuoleskella asiakkaiden perseitä vapaa-ajallakin.
Jos liike menee klo. 14 kiinni, niin silloin se menee kiinni.
Laitatte oven säppiin ja ohjaatte sisällä olevat asiakkaat itse ovesta ulos (koska se ovihan on jo lukossa). Näin näitä mattimyöhäisiä ei pääse enään ovesta sisään ja Te pääsette "ajoissa" kotiin.
Uskokaa tai älkää mutta näitä nuijia on myös isoissa marketeissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.617119Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652773Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191892- 1471884
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181848Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361771Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291552- 1021467
- 381241
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206