opetatteko lapsennekin vihaamaan erilaisia ihmisiä, rasistit?
heippa!
13
1029
Vastaukset
- Kurre_Orava
Ainoastaan lapsia naivia ja vaimojaan hakkaavia. Niinkuin vaikka muslimeja.
- monte66
et sillä viisiin
- Rasisti Basisti
monte66 kirjoitti:
et sillä viisiin
Maailma ei tarvitse uusia antirasisteja kun jo entisissäkin on tarpeeksi kestämistä.
- Kurre_Orava
onna kirjoitti:
muslimit ovat sinusta näitä?
Etkö yhtään enempää osaa yleistää?Tutustuppa islamiin hiukan.
Kivitystuomioihin ja naisen asemaan islamin uskossa. Tyttöjen ympärileikkaamisiin ja muuhun rikkaaseen kulttuuriin. - monte66
Rasisti Basisti kirjoitti:
Maailma ei tarvitse uusia antirasisteja kun jo entisissäkin on tarpeeksi kestämistä.
jos on, niin en siis ole hyysäri, toki olen vain ainoastaan siinä tapauksessa väkivaltainen jos kimppuuni hyökätään ;)
- kengännumero
Kurre_Orava kirjoitti:
Tutustuppa islamiin hiukan.
Kivitystuomioihin ja naisen asemaan islamin uskossa. Tyttöjen ympärileikkaamisiin ja muuhun rikkaaseen kulttuuriin.Jos olisit itse tutustunut islamiin, tietäisit, ettei tyttöjen ympärileikkaaminen johdu islamista! Koraanista ei löydy sellaista kohtaa, jossa siihen kehotettaisiin. Käytäntö johtuu ainoastaan miehistä jotka tässä maailmassa ovat määränneet asioista, etenkin aiemmin. Miehet ovat päättäneet asioista niin islamilaisissa kuin kristillisissäkin maissa. Imaamit ja papit etunenässä. Tyttöjen ympärileikkaus on miesten keino hallita vastakkaista sukupuolta. Niin yksinkertaista se on!
Sinun on aivan turha kirjoitella islamista yhtään mitään, koska et selvästikään tiedä siitä yhtään enempää kuin Pihtiputaan mummo! - Kurre_Orava
kengännumero kirjoitti:
Jos olisit itse tutustunut islamiin, tietäisit, ettei tyttöjen ympärileikkaaminen johdu islamista! Koraanista ei löydy sellaista kohtaa, jossa siihen kehotettaisiin. Käytäntö johtuu ainoastaan miehistä jotka tässä maailmassa ovat määränneet asioista, etenkin aiemmin. Miehet ovat päättäneet asioista niin islamilaisissa kuin kristillisissäkin maissa. Imaamit ja papit etunenässä. Tyttöjen ympärileikkaus on miesten keino hallita vastakkaista sukupuolta. Niin yksinkertaista se on!
Sinun on aivan turha kirjoitella islamista yhtään mitään, koska et selvästikään tiedä siitä yhtään enempää kuin Pihtiputaan mummo!Tosiaankin muslimithan eivät tee kivitysteloituksia ja plaa plaa.
Kyllä se naisen asema ja ihmisoikeudet muutenkin aika hukassa noissa islamin arvoissa. Vaikka kuinka koittaisit islamin puolesta propagoida. - duvie-westcott
kengännumero kirjoitti:
Jos olisit itse tutustunut islamiin, tietäisit, ettei tyttöjen ympärileikkaaminen johdu islamista! Koraanista ei löydy sellaista kohtaa, jossa siihen kehotettaisiin. Käytäntö johtuu ainoastaan miehistä jotka tässä maailmassa ovat määränneet asioista, etenkin aiemmin. Miehet ovat päättäneet asioista niin islamilaisissa kuin kristillisissäkin maissa. Imaamit ja papit etunenässä. Tyttöjen ympärileikkaus on miesten keino hallita vastakkaista sukupuolta. Niin yksinkertaista se on!
Sinun on aivan turha kirjoitella islamista yhtään mitään, koska et selvästikään tiedä siitä yhtään enempää kuin Pihtiputaan mummo!Mun Mummo asuu pihtiputaalla O_o o_O
- Elmeri
ei erilaisia vaan rikollisia ja verenimijöitä - yön timoja
- Roosa
Tässäpä sinulle hieman luettevaa: http://www2.amnesty.se/svaw.nsf/0/8be2ca7220d95ba7c1256f70004aa305?OpenDocument
- Folio Mulder
Opetetaanko lapsennekin vihaamaan erillaisia ihmisiä, rasistit....voi helevetti kuinka hyvin tuo asenteesi näkyy tuossa kysymyksessä...rasistit heh heh!
Lapsemme opetetaan työntekoon ja rehelliseen sellaiseen, jotta täyttäisi sen yhden ihmisen yhteiskunnalllisen vastuuosan. Lapsiamme ei opeteta höökimään toisiin maihin suomen tavat mukanaan sekä mollaamaan muiden maiden kansalaisia ja ryöväämään näitä saatikaan raiskaamaan ja vaanimaan jonkun toisen maan naisia heidän miehiltään jne..vaan heidät opeteaan opiskellen ja ajatellen sivistyneiksi ja tidostaviksi oman itsensä kehittäjiksi ja hyödyksi yhteisölleen yhtenä pienenä osana. - kaltenbrunner
ei tartte opettaa, viha nousee kokemusten kautta... valitettavasti!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294