heippa!

opetatteko lapsennekin vihaamaan erilaisia ihmisiä, rasistit?

13

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurre_Orava

Ainoastaan lapsia naivia ja vaimojaan hakkaavia. Niinkuin vaikka muslimeja.

• monte66

et sillä viisiin

• Rasisti Basisti
        monte66 kirjoitti:

et sillä viisiin

Maailma ei tarvitse uusia antirasisteja kun jo entisissäkin on tarpeeksi kestämistä.

• muslimit ovat sinusta näitä?
        Etkö yhtään enempää osaa yleistää?

• Kurre_Orava
        onna kirjoitti:

muslimit ovat sinusta näitä?
        Etkö yhtään enempää osaa yleistää?

Tutustuppa islamiin hiukan.

Kivitystuomioihin ja naisen asemaan islamin uskossa. Tyttöjen ympärileikkaamisiin ja muuhun rikkaaseen kulttuuriin.

• monte66
        Rasisti Basisti kirjoitti:

Maailma ei tarvitse uusia antirasisteja kun jo entisissäkin on tarpeeksi kestämistä.

jos on, niin en siis ole hyysäri, toki olen vain ainoastaan siinä tapauksessa väkivaltainen jos kimppuuni hyökätään ;)

• kengännumero
        Kurre_Orava kirjoitti:

Tutustuppa islamiin hiukan.

Kivitystuomioihin ja naisen asemaan islamin uskossa. Tyttöjen ympärileikkaamisiin ja muuhun rikkaaseen kulttuuriin.

Jos olisit itse tutustunut islamiin, tietäisit, ettei tyttöjen ympärileikkaaminen johdu islamista! Koraanista ei löydy sellaista kohtaa, jossa siihen kehotettaisiin. Käytäntö johtuu ainoastaan miehistä jotka tässä maailmassa ovat määränneet asioista, etenkin aiemmin. Miehet ovat päättäneet asioista niin islamilaisissa kuin kristillisissäkin maissa. Imaamit ja papit etunenässä. Tyttöjen ympärileikkaus on miesten keino hallita vastakkaista sukupuolta. Niin yksinkertaista se on!

Sinun on aivan turha kirjoitella islamista yhtään mitään, koska et selvästikään tiedä siitä yhtään enempää kuin Pihtiputaan mummo!

• Kurre_Orava
        kengännumero kirjoitti:

Jos olisit itse tutustunut islamiin, tietäisit, ettei tyttöjen ympärileikkaaminen johdu islamista! Koraanista ei löydy sellaista kohtaa, jossa siihen kehotettaisiin. Käytäntö johtuu ainoastaan miehistä jotka tässä maailmassa ovat määränneet asioista, etenkin aiemmin. Miehet ovat päättäneet asioista niin islamilaisissa kuin kristillisissäkin maissa. Imaamit ja papit etunenässä. Tyttöjen ympärileikkaus on miesten keino hallita vastakkaista sukupuolta. Niin yksinkertaista se on!

Sinun on aivan turha kirjoitella islamista yhtään mitään, koska et selvästikään tiedä siitä yhtään enempää kuin Pihtiputaan mummo!

Tosiaankin muslimithan eivät tee kivitysteloituksia ja plaa plaa.

Kyllä se naisen asema ja ihmisoikeudet muutenkin aika hukassa noissa islamin arvoissa. Vaikka kuinka koittaisit islamin puolesta propagoida.

• duvie-westcott
        kengännumero kirjoitti:

Mun Mummo asuu pihtiputaalla O_o o_O

• Elmeri

ei erilaisia vaan rikollisia ja verenimijöitä - yön timoja

• Roosa
    • Folio Mulder

Opetetaanko lapsennekin vihaamaan erillaisia ihmisiä, rasistit....voi helevetti kuinka hyvin tuo asenteesi näkyy tuossa kysymyksessä...rasistit heh heh!

Lapsemme opetetaan työntekoon ja rehelliseen sellaiseen, jotta täyttäisi sen yhden ihmisen yhteiskunnalllisen vastuuosan. Lapsiamme ei opeteta höökimään toisiin maihin suomen tavat mukanaan sekä mollaamaan muiden maiden kansalaisia ja ryöväämään näitä saatikaan raiskaamaan ja vaanimaan jonkun toisen maan naisia heidän miehiltään jne..vaan heidät opeteaan opiskellen ja ajatellen sivistyneiksi ja tidostaviksi oman itsensä kehittäjiksi ja hyödyksi yhteisölleen yhtenä pienenä osana.

• kaltenbrunner

ei tartte opettaa, viha nousee kokemusten kautta... valitettavasti!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5117
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3332
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3099
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2428
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1817
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1550
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1494
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      119
      1159
    9. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      30
      1129
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1119
    Aihe