heippa!

opetatteko lapsennekin vihaamaan erilaisia ihmisiä, rasistit?

13

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurre_Orava

Ainoastaan lapsia naivia ja vaimojaan hakkaavia. Niinkuin vaikka muslimeja.

• monte66

et sillä viisiin

• Rasisti Basisti
        monte66 kirjoitti:

et sillä viisiin

Maailma ei tarvitse uusia antirasisteja kun jo entisissäkin on tarpeeksi kestämistä.

• muslimit ovat sinusta näitä?
        Etkö yhtään enempää osaa yleistää?

• Kurre_Orava
        onna kirjoitti:

muslimit ovat sinusta näitä?
        Etkö yhtään enempää osaa yleistää?

Tutustuppa islamiin hiukan.

Kivitystuomioihin ja naisen asemaan islamin uskossa. Tyttöjen ympärileikkaamisiin ja muuhun rikkaaseen kulttuuriin.

• monte66
        Rasisti Basisti kirjoitti:

Maailma ei tarvitse uusia antirasisteja kun jo entisissäkin on tarpeeksi kestämistä.

jos on, niin en siis ole hyysäri, toki olen vain ainoastaan siinä tapauksessa väkivaltainen jos kimppuuni hyökätään ;)

• kengännumero
        Kurre_Orava kirjoitti:

Tutustuppa islamiin hiukan.

Kivitystuomioihin ja naisen asemaan islamin uskossa. Tyttöjen ympärileikkaamisiin ja muuhun rikkaaseen kulttuuriin.

Jos olisit itse tutustunut islamiin, tietäisit, ettei tyttöjen ympärileikkaaminen johdu islamista! Koraanista ei löydy sellaista kohtaa, jossa siihen kehotettaisiin. Käytäntö johtuu ainoastaan miehistä jotka tässä maailmassa ovat määränneet asioista, etenkin aiemmin. Miehet ovat päättäneet asioista niin islamilaisissa kuin kristillisissäkin maissa. Imaamit ja papit etunenässä. Tyttöjen ympärileikkaus on miesten keino hallita vastakkaista sukupuolta. Niin yksinkertaista se on!

Sinun on aivan turha kirjoitella islamista yhtään mitään, koska et selvästikään tiedä siitä yhtään enempää kuin Pihtiputaan mummo!

• Kurre_Orava
        kengännumero kirjoitti:

Jos olisit itse tutustunut islamiin, tietäisit, ettei tyttöjen ympärileikkaaminen johdu islamista! Koraanista ei löydy sellaista kohtaa, jossa siihen kehotettaisiin. Käytäntö johtuu ainoastaan miehistä jotka tässä maailmassa ovat määränneet asioista, etenkin aiemmin. Miehet ovat päättäneet asioista niin islamilaisissa kuin kristillisissäkin maissa. Imaamit ja papit etunenässä. Tyttöjen ympärileikkaus on miesten keino hallita vastakkaista sukupuolta. Niin yksinkertaista se on!

Sinun on aivan turha kirjoitella islamista yhtään mitään, koska et selvästikään tiedä siitä yhtään enempää kuin Pihtiputaan mummo!

Tosiaankin muslimithan eivät tee kivitysteloituksia ja plaa plaa.

Kyllä se naisen asema ja ihmisoikeudet muutenkin aika hukassa noissa islamin arvoissa. Vaikka kuinka koittaisit islamin puolesta propagoida.

• duvie-westcott
        kengännumero kirjoitti:

Mun Mummo asuu pihtiputaalla O_o o_O

• Elmeri

ei erilaisia vaan rikollisia ja verenimijöitä - yön timoja

• Roosa
    • Folio Mulder

Opetetaanko lapsennekin vihaamaan erillaisia ihmisiä, rasistit....voi helevetti kuinka hyvin tuo asenteesi näkyy tuossa kysymyksessä...rasistit heh heh!

Lapsemme opetetaan työntekoon ja rehelliseen sellaiseen, jotta täyttäisi sen yhden ihmisen yhteiskunnalllisen vastuuosan. Lapsiamme ei opeteta höökimään toisiin maihin suomen tavat mukanaan sekä mollaamaan muiden maiden kansalaisia ja ryöväämään näitä saatikaan raiskaamaan ja vaanimaan jonkun toisen maan naisia heidän miehiltään jne..vaan heidät opeteaan opiskellen ja ajatellen sivistyneiksi ja tidostaviksi oman itsensä kehittäjiksi ja hyödyksi yhteisölleen yhtenä pienenä osana.

• kaltenbrunner

ei tartte opettaa, viha nousee kokemusten kautta... valitettavasti!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7853
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3607
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2605
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe