Koira nuolee...

Henna

Oon kuullu monesta suusta et se ku koira nuolee alapäätä on mahtavaa jos miestä ei oo tarjolla.
Onks vaaraa saada kutinaa tai jotain tautia koiran nuolemisesta? Onks jollain kokemusta? Asiallista palautetta, kiitos.

59

25413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr Luv

on tarjolla, koiran kielen bakteerikanta on hieman erillainen kuin alapääsi limakalvojen.
      Lisäksi koira on hommasta hämillään ja voi ymmärtää olevansa ruokakupilla...

Pysy vaan kaksijalkaisissa tai voi olla ettet hommaa juuri eläimiinsekaantumisen jälkeen harrastele.

• Henna

jätetään väliin. kiitos varoituksesta :P

• severi
        Henna kirjoitti:

jätetään väliin. kiitos varoituksesta :P

Kannattaa ottaa huomioon,että toi Dr Luv on täällä jakamassa noita "asiantuntevia" kommenttejaan kaikesta vähänkin poikkeavasta....
        ja aina saman sävyisiä...

Ei kuitenkaan takuulla tiedä näistä asioista enempää,tuskin edes senkään vertaa,kuin sinä tai minä!

• Dr Luv
        severi kirjoitti:

Kannattaa ottaa huomioon,että toi Dr Luv on täällä jakamassa noita "asiantuntevia" kommenttejaan kaikesta vähänkin poikkeavasta....
        ja aina saman sävyisiä...

Ei kuitenkaan takuulla tiedä näistä asioista enempää,tuskin edes senkään vertaa,kuin sinä tai minä!

Nuoleta koiralla ihan vapaasti, omatpahan ovat kirvelysi ;) ja muista ruokkia koira ensin...

• tri kari

Kyllä yleisestikin tiedossa on, että monet yksinäiset naiset käyttävät koiraa seksuaalisesti hyväkseen. Sitä ei myöskään tietysti kukaan voi tai pysty kontrolloimaan, koska omassa asunnossaan/omissa tiloissaan ihmiset voivat harjoittaa sellaista seksuaalista käyttäytymistä, kuin haluavat. Olen useiltakin tahoilta kuullut, että koiria käytetään seksissä nuolemiseen ja monet käyttävät myös yhdyntään asti. Sinänsä koiran kanssa yhdyntänaiselle on mahdollista, hoitoon on tosin tullut kynsien jälkien seurauksena naisia, eli koiran terävät kynnet aiheuttavat helposti rajujakin jälkiä. Bakteerikannasta olen eri mieltä tämän aiemman kirjoittajan kanssa. Koiran suun bakteerikanta ei aiheuta ihmiselle mitään ongelmia, edes sukupuolielinten alueella. Normaaliahan on, että koirat nuolevat lapsia käsistä, jaloista, kasvoista ja jopa "pussaavat" lapsia suulle. Ei koiran bakteerikanta, jossa sen suu on erityisen puhdas, aiheuta ongelmia ihmiselle, millään alueella koiran kieleen liittyen. Se, että onko oikein harrastaa seksiä koiran kanssa, jää täysin jokaisen lukijan ja sinun omaksi asiaksesi. Tiedossa on, että Suomessakin harrastetaan, mutta ei tuo nyt tietysti hirveän yleistä silti ole.
      Suosittelen mieluummin seksiliikkeistä apuvälineiden hankintaa, hieromasauvoja yms löytyy niistä ja muuta mielikuvituksen tueksi, mutta kuten sanoin, lääketieteellisesti koiran kanssa seksi ei ole vaarallista, ei suuseksi, eikä edes yhdyntäkään. Ainakaan tällaisia potilaita ei ole tullut hoitoon eikä alan kirjallisuus tai opetus Suomessa tunne tapauksia, joissa esim. koira ja nainen olisivat yhdynnässä jääneet "nalkkiin" toisiinsa tms.

• perwert

oiskohan se mahdollista naida koiraa..siis kumin kanssa tietysti mutta että ettei koiraa vahingoitettaisi? on aina kiihottanu naida koiraa,lehmää tai hevosta..mutta jääkö tämä vaan haaveeksi?

• mä ja sä
      • Med.Doc.

Terveen koiran nuolenta ei ole ihmisille pahasta. Poistaa esim. hyönteispuremien tulehdukset hyvin tehokkaasti.
        Bakteereita on ja ne ovat meille elintärkeitä.
        Koira ei negatiivisiä bakteereita ihmiseen tartuta, ei ainakaan sukuelinten kautta.
        Nuhaiselta koiralta voi saada influenssan ja kapiselta kirppuja. Niin voi, ja hiireltä lavantaudin.

• höpö
        Med.Doc. kirjoitti:

Terveen koiran nuolenta ei ole ihmisille pahasta. Poistaa esim. hyönteispuremien tulehdukset hyvin tehokkaasti.
        Bakteereita on ja ne ovat meille elintärkeitä.
        Koira ei negatiivisiä bakteereita ihmiseen tartuta, ei ainakaan sukuelinten kautta.
        Nuhaiselta koiralta voi saada influenssan ja kapiselta kirppuja. Niin voi, ja hiireltä lavantaudin.

Eläimiinsekaantuja siinä tekeytyy "tohtoriksi" ja puhuu läpiä päähänsä.

"negativiset" bakteerit ei tartu... joopa joo.
        Olisit edes biologian tunnilla ollut hereillä...

• Riikka

onko tämä "koira nuolee alapäätä" sinun fantasiasi? minun se on ainakin ollut niin kauan kuin jaksan muistaa. en ole koskaan uskaltanut kokeilla kun olen ajatellut olevani hullu jos sen teen... koira on ja sen onkin iso, vois vaikka kokeilla tana iltana kun mies lähtee töihin! :)

• wuh

kokeile ihan rohkeasti vaan,olen antanu koiran nuolla mua munista ja se oli valtaisa kokemus........
        minkä rotunen koira sulla on??
        isolla koiralla on iso hieno kieli ja se menee liukkaasti joka paikkaan.
        näitä "juttuja" tehdään aika paljon vaan niistä ei uskalleta puhua.

• Riikka
        wuh kirjoitti:

kokeile ihan rohkeasti vaan,olen antanu koiran nuolla mua munista ja se oli valtaisa kokemus........
        minkä rotunen koira sulla on??
        isolla koiralla on iso hieno kieli ja se menee liukkaasti joka paikkaan.
        näitä "juttuja" tehdään aika paljon vaan niistä ei uskalleta puhua.

tämän koiran rotu on "great dane". en tiedä sitä suomeksi... mutta kiitos kannanotostasi!

• wuh
        Riikka kirjoitti:

tämän koiran rotu on "great dane". en tiedä sitä suomeksi... mutta kiitos kannanotostasi!

se on aivan loistava koira siihen tarkoitukseen,anna mennä vaan.
        Tulet nauttimaan siitä täysillä.
        Onks sulla maili osoitetta?? kirjoitellaan kokemuksia.

• wuh
        wuh kirjoitti:

se on aivan loistava koira siihen tarkoitukseen,anna mennä vaan.
        Tulet nauttimaan siitä täysillä.
        Onks sulla maili osoitetta?? kirjoitellaan kokemuksia.

tai jos et uskalla antaa osoitetta tässä niin sovitaan joku chat linja ja kellonaika niin jutellaan privana.
        sex bar on melkein aina täynnä eli se ei ole kovin hyvä paikka,joku muu(ehdota jotain)

• Koirafani
        wuh kirjoitti:

tai jos et uskalla antaa osoitetta tässä niin sovitaan joku chat linja ja kellonaika niin jutellaan privana.
        sex bar on melkein aina täynnä eli se ei ole kovin hyvä paikka,joku muu(ehdota jotain)

Toi on myös mun fantasia ollu aika kauan kun luin sen joskus jostain!! Mut eipä voi kokeilla ku ei oo koiraa. Jos sais poikakoiran joskus hoitoon ni vois vaikka kokeilla. Mee muuten ihan sängyn reunalle [jos iso koira] jalat levälleen, anna koiran eka nuolla. Jos se on poika, sen pitäs omatoimisesti survasta kalusa sun pilluun. En oo kokiellu mut haaveena on. Jos joku on kokeillu, pistäkää kokemuksia!! Lainaiskohan joku koiraa..? :)

• server
        Koirafani kirjoitti:

Toi on myös mun fantasia ollu aika kauan kun luin sen joskus jostain!! Mut eipä voi kokeilla ku ei oo koiraa. Jos sais poikakoiran joskus hoitoon ni vois vaikka kokeilla. Mee muuten ihan sängyn reunalle [jos iso koira] jalat levälleen, anna koiran eka nuolla. Jos se on poika, sen pitäs omatoimisesti survasta kalusa sun pilluun. En oo kokiellu mut haaveena on. Jos joku on kokeillu, pistäkää kokemuksia!! Lainaiskohan joku koiraa..? :)

no jokasella on omat huvinsa, kuulin tuossa joskus jutun että joku oli antanut lehmän nuolla itseään sieltä. luulenpa että se pitää paikkaansakin, kun oli vähän sellainen kertoja joka ei valehtelis.

mutta jos seureustelet , niin eikö se ole pettämäistä? siis jos koiran kanssa "hommaile"?
        koirahan voi vellä kertoa kumppanillesi ;)

• uusia haastajia...?
        server kirjoitti:

no jokasella on omat huvinsa, kuulin tuossa joskus jutun että joku oli antanut lehmän nuolla itseään sieltä. luulenpa että se pitää paikkaansakin, kun oli vähän sellainen kertoja joka ei valehtelis.

mutta jos seureustelet , niin eikö se ole pettämäistä? siis jos koiran kanssa "hommaile"?
        koirahan voi vellä kertoa kumppanillesi ;)

Joo olis se aika noloa,jos muija lemppais pihalle siks et koira antaa paremmat kyydit...:-)

• Jammuu
        uusia haastajia...? kirjoitti:

Joo olis se aika noloa,jos muija lemppais pihalle siks et koira antaa paremmat kyydit...:-)

muija, suku, ystävät ja naapurit, jos eläimiinsekaantujaksi paljastut. Ei auta kuin muuttaa fifin kanssa susirajalle lempimään...

• voude
        Riikka kirjoitti:

Jos sulla olisi "great dane", tai mikä tahansa koira, sä kyllä tietäisit rodun suomenkielisenkin nimen...eli menee noin päiväunien puolelle;)
        Mut luulisin, että koiralla voit kyllä tavaraas nuolettaa, se saattaa olla ihan kiinnostunutkin sun tuoksuistas, oli sit uros tai narttu.
        Mut älä anna koiran naida sua, tai se rupee pomottaan sua muutenkin - ja se ei oo kivaa, ei sulle eikä kyllä koirallekaan.

• Riikka
        voude kirjoitti:

Jos sulla olisi "great dane", tai mikä tahansa koira, sä kyllä tietäisit rodun suomenkielisenkin nimen...eli menee noin päiväunien puolelle;)
        Mut luulisin, että koiralla voit kyllä tavaraas nuolettaa, se saattaa olla ihan kiinnostunutkin sun tuoksuistas, oli sit uros tai narttu.
        Mut älä anna koiran naida sua, tai se rupee pomottaan sua muutenkin - ja se ei oo kivaa, ei sulle eikä kyllä koirallekaan.

"Jos sulla olisi "great dane", tai mikä tahansa koira, sä kyllä tietäisit rodun suomenkielisenkin nimen...eli menee noin päiväunien puolelle;)"

-kun en tieda sitä "great dane"a suomeksi niin en tiedä! en asu suomessa! olen sen koiran täällä ulkomailla hankkinut.
        enkä muuten vois koskaan koiraan nussia! sehän on ihan sairasta!

• seli
        Riikka kirjoitti:

"Jos sulla olisi "great dane", tai mikä tahansa koira, sä kyllä tietäisit rodun suomenkielisenkin nimen...eli menee noin päiväunien puolelle;)"

-kun en tieda sitä "great dane"a suomeksi niin en tiedä! en asu suomessa! olen sen koiran täällä ulkomailla hankkinut.

jos jää valheesta kiinni niin piruako siinä enää selittelemään

• Riikka
        seli kirjoitti:

jos jää valheesta kiinni niin piruako siinä enää selittelemään

tajua nyt mihin pyrit...

"jos jää valheesta kiinni niin piruako siinä enää selittelemään"

en oo jaanyt mistaan valheesta kiinni. en voi, koska en oo valehdellut. ja ei mua kuule kiinnosta paskan veraa uskotko mua vai et. en oo taalla yrittamassa todistaa sulle etta asun ulkomailla, tai mika se ongelmasi onkaan!
        So Long Sucker!!!

• :)
        Riikka kirjoitti:

tajua nyt mihin pyrit...

"jos jää valheesta kiinni niin piruako siinä enää selittelemään"

en oo jaanyt mistaan valheesta kiinni. en voi, koska en oo valehdellut. ja ei mua kuule kiinnosta paskan veraa uskotko mua vai et. en oo taalla yrittamassa todistaa sulle etta asun ulkomailla, tai mika se ongelmasi onkaan!
        So Long Sucker!!!

sitten selität jos ei kerran kiinnosta?

Muuten, menee vähän hassusti logiikka noissa sun ää ja öö kirjaimissa, harjoittele vielä vähän sitä "ulkomailla" olemista...

• Ei tiukkapipo
        Koirafani kirjoitti:

Löytyis oikeen lempeä ja suht iso poika koira kaveriksi sinulle jos tahdot.
        Nuoruuden intoa riittää ikä n.3v ja aina yrittämässä lempiä.
        Näin lähellä olis jos uskallusta riittää.

JA TEILLE IKI VALTTAJAT OLIKO PAKKO LUKEE JA VATKAA HANDUUN!!!!!!!!!!!

• tytsy
        Ei tiukkapipo kirjoitti:

Löytyis oikeen lempeä ja suht iso poika koira kaveriksi sinulle jos tahdot.
        Nuoruuden intoa riittää ikä n.3v ja aina yrittämässä lempiä.
        Näin lähellä olis jos uskallusta riittää.

JA TEILLE IKI VALTTAJAT OLIKO PAKKO LUKEE JA VATKAA HANDUUN!!!!!!!!!!!

..kokeilla! Mistäpäin olette ja sun meiliosoite?

• Ei tiukkapipo
        tytsy kirjoitti:

..kokeilla! Mistäpäin olette ja sun meiliosoite?

..sisäpuolella.
        Laita mailii tulemaan niin katsellaan mahdollisuuksia.
        Toivottavasti et ole mikään pikku lökäpöksy nettirunkkari jota täälläkin tuntuu riittävän.

• Riikka
        :) kirjoitti:

sitten selität jos ei kerran kiinnosta?

Muuten, menee vähän hassusti logiikka noissa sun ää ja öö kirjaimissa, harjoittele vielä vähän sitä "ulkomailla" olemista...

"miksi sitten selität jos ei kerran kiinnosta?"

en ole selittanyt, en viela, enka aio. tein sen vain selvaksi.

"Muuten, menee vähän hassusti logiikka noissa sun ää ja öö kirjaimissa"

minulla ei satu olemaan suomalaista tietokonetta, ja tassa nappaimistossa ei ole "ää ja öö " kirjaimia. (nuo sain kopioimalla. kyllahan sekin toimii, jos sinua hairitsee kun en kayta noita, mutta se hidastaa kirjoittamista)...

"harjoittele vielä vähän sitä "ulkomailla" olemista... "

ei taida tarvita harjoitella. olen tassa maassa ollut yli vuoden... muussakin maassa olen asunut, siis suomen lisaksi.
        taidat olla vahan kateellinen...? ;)

• Häkkiin siitä!
        Ei tiukkapipo kirjoitti:

..sisäpuolella.
        Toivottavasti et ole mikään pikku lökäpöksy nettirunkkari jota täälläkin tuntuu riittävän.

Läskiplösöt tunnevammaiset eläimiinsekaantujat löytäneet näköjään tämänkin foorumin... Tehkää treffit vaikka Korkeasaaressa, sehän on teistä niin eroottinen paikka että...

• tytsy
        Ei tiukkapipo kirjoitti:

..sisäpuolella.

...sitä postia laittaisi, vaan minnehhän osoitteeseen??? Enkä ole mikään teinipelle, vaan ihan tosissani asialla.

• Ei tiukkapipo
        tytsy kirjoitti:

...sitä postia laittaisi, vaan minnehhän osoitteeseen??? Enkä ole mikään teinipelle, vaan ihan tosissani asialla.

[email protected]

Riikka kirjoitti:

"miksi sitten selität jos ei kerran kiinnosta?"

en ole selittanyt, en viela, enka aio. tein sen vain selvaksi.

"Muuten, menee vähän hassusti logiikka noissa sun ää ja öö kirjaimissa"

minulla ei satu olemaan suomalaista tietokonetta, ja tassa nappaimistossa ei ole "ää ja öö " kirjaimia. (nuo sain kopioimalla. kyllahan sekin toimii, jos sinua hairitsee kun en kayta noita, mutta se hidastaa kirjoittamista)...

"harjoittele vielä vähän sitä "ulkomailla" olemista... "

ei taida tarvita harjoitella. olen tassa maassa ollut yli vuoden... muussakin maassa olen asunut, siis suomen lisaksi.
        taidat olla vahan kateellinen...? ;)

ei ole kateellinen naurismaan aitakaan...

On jumankauta tyhmä likka! Selittää selittämästä päästyään eikä ymmärrä lopettaa vaikka jää valheesta kerta toisen jälkeen kiinni :) Ja keksii koko ajan lisää... Vastaa nyt vielä tähänkin?

• Riikka
        :) kirjoitti:

ei ole kateellinen naurismaan aitakaan...

On jumankauta tyhmä likka! Selittää selittämästä päästyään eikä ymmärrä lopettaa vaikka jää valheesta kerta toisen jälkeen kiinni :) Ja keksii koko ajan lisää... Vastaa nyt vielä tähänkin?

nyt oikein innostun. aluksi saatoin sanoa, etten tasta asiasta puhu, mutta tyhmyytesi sai minussa taman valtavan innostuksen aikaan! kiitos sinulle! ;)
        ja muuten, en ole likka.

• Heko heko
        Riikka kirjoitti:

nyt oikein innostun. aluksi saatoin sanoa, etten tasta asiasta puhu, mutta tyhmyytesi sai minussa taman valtavan innostuksen aikaan! kiitos sinulle! ;)
        ja muuten, en ole likka.

" hei!
        Kirjoittanut: Riikka, 8.6.2002 klo 04.14

onko tämä "koira nuolee alapäätä" sinun fantasiasi? minun se on ainakin ollut niin kauan kuin jaksan muistaa. en ole koskaan uskaltanut kokeilla kun olen ajatellut olevani hullu jos sen teen... koira on ja sen onkin iso, vois vaikka kokeilla tana iltana kun mies lähtee töihin! :)"

Kirjoittanut: Riikka, 13.6.2002 klo 19.17
        "ja muuten, en ole likka. "

Siis homoparin parempi puolisko joka haaveilee saavansa pariskunnan tanskandogin peräänsä!!!?
        Kaikkea niitä on! Eihän tuolle voi kun nauraa!!!

• Riikka
        Heko heko kirjoitti:

" hei!
        Kirjoittanut: Riikka, 8.6.2002 klo 04.14

onko tämä "koira nuolee alapäätä" sinun fantasiasi? minun se on ainakin ollut niin kauan kuin jaksan muistaa. en ole koskaan uskaltanut kokeilla kun olen ajatellut olevani hullu jos sen teen... koira on ja sen onkin iso, vois vaikka kokeilla tana iltana kun mies lähtee töihin! :)"

Kirjoittanut: Riikka, 13.6.2002 klo 19.17
        "ja muuten, en ole likka. "

Siis homoparin parempi puolisko joka haaveilee saavansa pariskunnan tanskandogin peräänsä!!!?
        Kaikkea niitä on! Eihän tuolle voi kun nauraa!!!

sanoin etta en ole likka, tarkoitin etta olen NAINEN", en likka!

• Anonyymi
        Riikka kirjoitti:

Se on tanskan doggi nyttenhän tiiät!

• koiramies

minä olen myös halunnut jo pitkään naida koiraa. tuo että antaisi koiran nuolla omaa kaluani ei taida olla myöskään huono idea.
      minuakin on vain mietityttänyt tuo kutiaminen ja taudit.
      pitäisikö tosiaan kokeilla

• severi

Henk.koht. olen kyllä sitä mieltä,että se on ihan ok jos nainen haluaa harrastaa seksiä eläimen kanssa,koska siinä puuhassa täytyy myös eläimen olla halulla mukana.

Kokonaan toinen juttu on kyllä mielestäni se,että mies on vaikka koiran kanssa.Siinä kun ei taida sen koiran halulla tai haluttomuudella olla paljon merkitystä asioiden etenemiseen...
        Eli lähinnä raiskaukseen verrattava juttu.
        Näin päin en siis voi kyllä tätä juttua hyväksyä.

Toi kalun nuolettaminen on tietysti eri juttu.

• koiramies
        severi kirjoitti:

Henk.koht. olen kyllä sitä mieltä,että se on ihan ok jos nainen haluaa harrastaa seksiä eläimen kanssa,koska siinä puuhassa täytyy myös eläimen olla halulla mukana.

Kokonaan toinen juttu on kyllä mielestäni se,että mies on vaikka koiran kanssa.Siinä kun ei taida sen koiran halulla tai haluttomuudella olla paljon merkitystä asioiden etenemiseen...
        Eli lähinnä raiskaukseen verrattava juttu.
        Näin päin en siis voi kyllä tätä juttua hyväksyä.

Toi kalun nuolettaminen on tietysti eri juttu.

tämä asia on kyllä totta.
        jätetään väliin

• Rekku

Itsekin olen katsonut naapurin piskiä jo pitkään sillä silmällä...

• ...

Ei voi kun sääliä näitä tunnevammaisia jotka näkevät märkiä unia KOTIELÄIMISTÄ!
      Eläinparat...

Äitinne on varmaan ylpeä siitä mitä teistä tuli?

Todella ressukoiden A-ryhmää!

• superwanker

MEE HOITOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Henna

Täs kiimasena istun ja mietin et pitäskö mennä alakertaan ja hakea koira makkarin puolelle...
        Mulla on kans aika iso koira rodultaan englannin setteri. Mun koira oli joskus aikaa sitte mun äidin kanssa ulkona ja koira nuoli äitiäni käsistä. Seuraavana päivänä käsiin tuli joku ihottuman tapainen ja kutinaa... ja mä en kestä jos näin tapahtuu mun alapäälle. Oon jo kerran yrittäny selvitä hiivasienestä pelkällä odottamisella et kyl se menee ohi... mut kerranha sitä vaa eletää. Kaikkee kokeillaan...

• tytsy
        Henna kirjoitti:

Täs kiimasena istun ja mietin et pitäskö mennä alakertaan ja hakea koira makkarin puolelle...
        Mulla on kans aika iso koira rodultaan englannin setteri. Mun koira oli joskus aikaa sitte mun äidin kanssa ulkona ja koira nuoli äitiäni käsistä. Seuraavana päivänä käsiin tuli joku ihottuman tapainen ja kutinaa... ja mä en kestä jos näin tapahtuu mun alapäälle. Oon jo kerran yrittäny selvitä hiivasienestä pelkällä odottamisella et kyl se menee ohi... mut kerranha sitä vaa eletää. Kaikkee kokeillaan...

Mulle ei ainakaan koskaan tullu minkäänlaista kutinaa tai ihottumaa kun annoin koirani nuolla itteäni. Ja tuli harrasteltua aika monen vuoden ajan. Harmi ettei enään ole omaa koiraa, keltähän sais lainaksi tai jonkun kans kimppaan harrastaan...

• Hemppa
        tytsy kirjoitti:

Mulle ei ainakaan koskaan tullu minkäänlaista kutinaa tai ihottumaa kun annoin koirani nuolla itteäni. Ja tuli harrasteltua aika monen vuoden ajan. Harmi ettei enään ole omaa koiraa, keltähän sais lainaksi tai jonkun kans kimppaan harrastaan...

Nyt alkaa valjeta miksi kaikilla vastenmielisen näköisillä ylipainoisilla plösö-muijilla on koira! Kun ei miestä saa...

• tytsy
        Hemppa kirjoitti:

Nyt alkaa valjeta miksi kaikilla vastenmielisen näköisillä ylipainoisilla plösö-muijilla on koira! Kun ei miestä saa...

..tuottaa sulle pettymys, mut olen sopusuhtainen tosi kaunis brunetti, eikä miehistä ole ollut pulaa, päinvastoin!

• Roger
        tytsy kirjoitti:

..tuottaa sulle pettymys, mut olen sopusuhtainen tosi kaunis brunetti, eikä miehistä ole ollut pulaa, päinvastoin!

Helppohan täällä on sanoa itsestään mitä vaan kun kukaan ei sua näe. Sä et TODELLAKAAN ole "sopusuhtainen" saati sitten kaunis. Tästä voin lyödä vaikka vasemman pallini vetoa, ja 10.000 euroa päälle. Olet LIHAVA, tai ainakin leveäperseinen jenkkakahvat omaava korkeintaan keskinkertaisen näköinen lumppu, joka ei normaalioloissa kunnollista miestä saa.

Mutta musti auttaa! WUH!

• MOT
        Roger kirjoitti:

Helppohan täällä on sanoa itsestään mitä vaan kun kukaan ei sua näe. Sä et TODELLAKAAN ole "sopusuhtainen" saati sitten kaunis. Tästä voin lyödä vaikka vasemman pallini vetoa, ja 10.000 euroa päälle. Olet LIHAVA, tai ainakin leveäperseinen jenkkakahvat omaava korkeintaan keskinkertaisen näköinen lumppu, joka ei normaalioloissa kunnollista miestä saa.

Mutta musti auttaa! WUH!

Siis eihän kukaan terve ja ennenkaikkea terveen mielen omistava edes haaveile eläimistä. Nämä on niitä lapsena ilman rakkautta kasvaneita, pahimmillaan hyväksikäytön uhriksi itse joutuneita, tai vanhempana ulkonäkönsä tai muun olemuksensa takia hyljeksittyjä kun on arvomaailma noin tyhjä. Viattomia luontokappaleita saa muka käyttää hyväkseen hyvällä omallatunnolla omaksi huvikseen... hyi saatana! Hoitoonhan nämä joutuvat kun kiinni jäävät, se on fakta.

• wom

koira haluaa aina selvittää intiimien hajujen perusteella ihmisestä jotain, nuuhkien ja nuollen.
      uroksekset havaitessaan naisen mirrin hajun,
      vaistomaisesti alkavat toimia pukille päästäkseen, jos "mirri" on paljaana, tai saavutettavissa, kylpytakin liepeen, tai pyyheliinan reunan alla, utelias, kiimaistuva kuono hakeutuu täsmällisesti kohteeseensa.
      lämmin kieli löytää hetkessä pisteet joihin kuuluu keskittyä.
      nuoleminen jatkuu, joskus haukku asettuu tosissaan makuulle, pelkästää nuolemaan, mutta useimmiten kiihko lisääntyy, siitin tulee esiin tupestaan, ja haukku alkaa pyrkiä sisään.
      aktihan on toteutuessaan huimaavan tempoinen, alkaa usein kylmän horkan väristyksillä, vapina muuttuu vatsan nytkähtelyiksi, vartalo kouristelee, tajunta hämärtyy, lopulta orgasmi hävittää kaiken ulkoisen.
      tajunnan palatessa havaitsen kummppanini voipuneena nuolevan onnellisena kyljellään paikkojaan.
      usein valmiina uuteen koitokseen!
      huh!

• Anonyymi

täsmälleen. näin. mun koirani haistaa mun mirrin ja tykkää tulla lähelle joskus ohjaan pois, joskus en. koiran kieli löytää sijansa ja osaa.

min pitää siitä os pyyhin takapuoleni vähän huolimattomasti. luonnon hajut o sille sexy....kemikaaleja vieroksuu.

no, parhaissa parfyymeissä käytetään pytipytivähän kakkaa

• Anonyymi

Menin naapuriin ja leski oli lattialla kontallaan ja pystykorma nain kuin hädässä avasin oven emäntä ei pässyt mihinkään pakoon sanoin anna naida Salme huokali kun koira pani kuin konekivääri ja hyppäsi pois meni lesken taakse ja panin sisään liukasta oli lSalme kääntyi seljälleen työnnyi kokonaan sisään Salme huokaili kun ei ole kyrpää jotain pitä saada halasi ja sanoi käythän naimassa minua annan ain pillua jos haluat ... voi hullua voi hullua ja alkoi kirkumaan työnsi voimalla huusi että tuleeeeh laukesin sisään Salme suukotteli olet sinä panomies joko olet kaksikymmentä vuotta.
      Kun ajelin autolla Salmen luo antoi mielellään ja halukkaasti pillua kertoi että kun kuulee auton äänen alkaa pillu kostua, usein myös haluaa imeä kalua, kerran imi kontallaan sievästi kalua ja koira pani takaa vimmatusti Salme imi vaan rauhallisesti loppuun asti.

• Anonyymi

Hmm... kivan leskirouvan oletkin sitten löytänyt ;)

• Anonyymi

Tää on tämä sama kiimapertti joka kirjoittaa näitä lääh puuh kommentteja ilman pilkkuja tai pisteitä tai mitään rakennetta kun kaikki tulee lääh puuh kiimapäissään konekiivaarin suusta ja sitten etumus onkin aivan tahmainen taas ja sitten voikin lisätä tekstiin että pirjo otti pari napsua ja sitten lääh puuh pillua ja sitten muutama paukku päälle oink oink lääh puuh pirjo konttasi perse pystyssä napsuja paukkuja koira oink oink tilt tilt tilt tilt tilt…..

• Anonyymi

Vitun sairasta ees miettiä tällästä

• Anonyymi

Ainakin jos on iho rikki niin voi saada vaarallisenkin bakteerin. En muista bakteerin nimeä, mutta ei kovin kauaa aikaa sitten luin jutun jossa joku nainen oli kuollut saatuaan bakteerin koiran nuolemisesta. Ja tässä tapauksessa ei "sieltä" vaan jostain muualta kehoa...

• Anonyymi

Vaimoni kanssa nuoresta lähtien nuoletettu ja panetettu.
      Mitää kirvelyä ei ole ollut vaan kivaa ollut☺️

• Anonyymi

Ite just saanut terieristä itselleni mukavan nuolijan. Tuntuu huikealta, kun se pitkällä kielellään lipoo mun kalua. Innostuu ihan pirusti, kun alkaa kullista spermaa tulemaan. selvästi sekin nautii niin pidän tätä winwin tilanteena.

• Anonyymi

wau ois kiimasta nähdä

• Anonyymi

Moikka! Mä oon parikin kertaan antanu mun koiran nuolla,eikä ole tullut mitään. iloisia nuolemisia

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe