itsekullekin säädylle..... Tänään ollukin pitkästä aikaa sellainen mukava ilma....:)))
Tää näköjään todellakin tavanomainen aloitus... dääm...... Kuis muilla R....eiku huiskii...
Leppoisaa iltaa....
17
861
Vastaukset
- Doe-01
Aurinkoinen päivä takana,eikä ole niin synkkiä ajatuksia,kuin eilenillalla..
eikä ole pahemmin tänään ruis..eiku huiskinut:))- Doe-01
BBrunetti kirjoitti:
synkkyyksiä tänään....:))) Ja huomen jo perjantai.... jiihuu....:)
Loppuviikossa ollaan taas.Ja tulee mullekin kolmas ei-tippaakaan-väkeviä viikonloppu..
Kuntopolku ja uimahalli kutsuvat:)) Doe-01 kirjoitti:
Loppuviikossa ollaan taas.Ja tulee mullekin kolmas ei-tippaakaan-väkeviä viikonloppu..
Kuntopolku ja uimahalli kutsuvat:))Ajattelin taas ton alkomahoolin syrjäyttää.....:))
- Doe01 evk
BBrunetti kirjoitti:
Ajattelin taas ton alkomahoolin syrjäyttää.....:))
alussa olis tarkoitus ottaa..pienet viinipikarit hyvässä seurassa;))
Doe01 evk kirjoitti:
alussa olis tarkoitus ottaa..pienet viinipikarit hyvässä seurassa;))
seurassa mukava ottaa.. kuhan muistaa että kohtuus kaikessa... mä kyl välil sen kohtuuden unohdan....:)))
- Doe01 evk
BBrunetti kirjoitti:
seurassa mukava ottaa.. kuhan muistaa että kohtuus kaikessa... mä kyl välil sen kohtuuden unohdan....:)))
ja juuri sentakia minäkin olen tullut vähän varovaisemmaksi ryypiskelyn kanssa..moni asia on tullut opittua ns.kantapään kautta:))
Doe01 evk kirjoitti:
ja juuri sentakia minäkin olen tullut vähän varovaisemmaksi ryypiskelyn kanssa..moni asia on tullut opittua ns.kantapään kautta:))
on joo... mut niistä oppii...:)))
- Doe01evk
BBrunetti kirjoitti:
on joo... mut niistä oppii...:)))
kun vaan pysyisi loppuiän mielessä..
Öitä:)! - Brune..ejk..
Doe01evk kirjoitti:
kun vaan pysyisi loppuiän mielessä..
Öitä:)!unia...:)
mä klikkaan tota niin mitä mun silmien eteen tulee.... iih huono noita linkkejä mie vähän katseleen....:))
- Nylkkäri
Olo on kuin olis taikinaa varastanut
mutta ei tiedä missä sen paistaa.
Elämä on ihan mallillaan tein tänään
vähän kauppoja .
Lauantaina haen Hollolasta
itselleni menopelin josta
olen haaveillut jo pitkään.naapurissa käymään siis....:))) Jos saan kysellä että mikäs menopeli se on.... Uus auto vai..... :))
- nylkkäri
BBrunetti kirjoitti:
naapurissa käymään siis....:))) Jos saan kysellä että mikäs menopeli se on.... Uus auto vai..... :))
hevosen.En ymmärä niistä mitään
minut on kuitenkin saatu mukaan
porukkaan. nylkkäri kirjoitti:
hevosen.En ymmärä niistä mitään
minut on kuitenkin saatu mukaan
porukkaan.hevosen..... No mie en hevosten päälle mitään ymmärrä.....:))) no sehän mukava sit....:)
- kippari
vaan aika leppoinen olo onkin juuri tänään ollut ja vielläkin siedettävä:=)Et hyvää illanjatkoo sinulle myös:=)))
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam26814365Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu687282Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2117091Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä525114K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1134862Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754714Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos894474PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *204411Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko784165Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023958