Pro Pre-Pähkinäsaari

Liikkeen poliittiset tavoitteet:

1. Ulkopoliittisiksi tavoitteiksi pitää asettaa Sigtunan ja Novgorodin ryöstö.
2. Kauppapoliittisiksi tavoitteiksi taas Turun saksojen etujen turvaaminen, heidän kauttaan meillä on suora kauppayhteys Itämeren tärkeimpään kaupunkiin, Lyypekkiin.
3. Asutuspolitiikan puolelta taas: uudisasukkaat ja muut, jotka eivät harrasta lappalaiselinkeinoja, tulee siirtää pois lappalaisten eräalueilta takaisin rintamaille.

14

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4. Naimattomien naisten lasten hyvinvoinnista tulee koko kyläyhteisön yhdessä pitää huolta ja orpolasten kasvatuksesta myös. Ensisijaisesti orvot tulee sijoittaa yhteisön rikkaimpaan taloon.

    • 5. Väkivallan ja varkauksen tekijän tulee korvata uhrille täysimääräisesti aiheuttamansa vahinko omista varoistaan. Ellei siihen kykene, on hänen sukunsa se tehtävä.

    • 6. Verotusta ei ole. Sigtunan ja Novgorodin ryöstöihin on kuitenkin jokaisen talollisen osallistuttava varojensa mukaan. Kyläyhteisön on pidettävä huoli siltojen ja teiden kunnosta siten, että jokainen talo osallistuu varojensa mukaan.

    • Lappalaisten eräalueet:
      Koko muu Suomi (Moskovan rauhansopimuksen 1947 rajat) poislukien Kymenlaakso, Uusimaa, Varsinais-Suomi, Satakunta, Etelä- ja Keski-Pohjanmaa sekä Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalue.
      Kyläyhteisö:
      Nykyiset kaupungit ja kunnat
      Talollinen:
      Jokainen, joka omistaa oman asuntonsa tai vapaa-ajan asuntonsa tai yrityksensä.

      • Tarkoitin toki Pariisin rauhansopimusta


      • Rintamaat:
        Kymenlaakso, Uusimaa, Varsinais-Suomi, Satakunta, Etelä- ja Keski-Pohjanmaa sekä Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalue


    • se Olavi J.

      Paavolainen, joka kirjoitti. " Synkkä yksinpuhelu" Taisi ollakkin...

      • Omaa poliittista agendaanihan minä tässä olen kirjoittamassa.
        Pro Pre-Pähkinäsaari liike odottaa vain seuraavia kahta jäsentään, jolloin tästä tulee ry.

        Nämä ovat todellakin tavoitteeni.


      • konsepti
        dj-marco kirjoitti:

        Omaa poliittista agendaanihan minä tässä olen kirjoittamassa.
        Pro Pre-Pähkinäsaari liike odottaa vain seuraavia kahta jäsentään, jolloin tästä tulee ry.

        Nämä ovat todellakin tavoitteeni.

        mene nyt piloille. Se päivällinen natsi on nähtävästi saanut sinut käännytettyä : =) vai kuinka?


      • konsepti kirjoitti:

        mene nyt piloille. Se päivällinen natsi on nähtävästi saanut sinut käännytettyä : =) vai kuinka?

        Se, joka aamupäivästä ajoi Pähkinäsaaren rauhan rajan palauttamista, oli loistava humoristi.

        Jos oikein tarkaksi ryhdytään, niin mitään nationalistis-sosialistista (ainakaan suomalaiselta kannalta) minun agendassani ei ole.


      • humoristi, niin
        dj-marco kirjoitti:

        Se, joka aamupäivästä ajoi Pähkinäsaaren rauhan rajan palauttamista, oli loistava humoristi.

        Jos oikein tarkaksi ryhdytään, niin mitään nationalistis-sosialistista (ainakaan suomalaiselta kannalta) minun agendassani ei ole.

        sai minut hämättyä, luulin murkkupojaksi, joka oli ihan tosissaan. Niitäkin löytyy.


      • humoristi, niin kirjoitti:

        sai minut hämättyä, luulin murkkupojaksi, joka oli ihan tosissaan. Niitäkin löytyy.

        olisi kertonut hänen olevan humoristi.

        Kun käyttää "vanhat rajat takaisin"-ilmaisua ja viittaakin sitten Pähkinäsaaren rauhan rajaan, niin saattaa joka ainoan Suur-Suomen hamuajan kovin naurettavaan valoon.
        Varsinkin ne muutamat, jotka liittyivät samaan keskusteluun vaatimalla Karjalan palauttamista sun muuta.

        Puhumattakaan niistä, jotka miettivät pikku päässään, että "perkele, kova jätkä. Hyvä kun kirjottaa tommosta", mutta jotka eivät keksineet mitään vastattavaa.


      • nyt täytyy tunnustaa
        dj-marco kirjoitti:

        olisi kertonut hänen olevan humoristi.

        Kun käyttää "vanhat rajat takaisin"-ilmaisua ja viittaakin sitten Pähkinäsaaren rauhan rajaan, niin saattaa joka ainoan Suur-Suomen hamuajan kovin naurettavaan valoon.
        Varsinkin ne muutamat, jotka liittyivät samaan keskusteluun vaatimalla Karjalan palauttamista sun muuta.

        Puhumattakaan niistä, jotka miettivät pikku päässään, että "perkele, kova jätkä. Hyvä kun kirjottaa tommosta", mutta jotka eivät keksineet mitään vastattavaa.

        että jouduin poistumaan heti ensimmäisen vastineesi jälkeen, enkä siis ole ajantasalla ollenkaan. Täytyypä lukea nyt kun hiljenee. Eräs tunnetuimmista USA:n ystävistä aloittelee Tsetsenia keskustelua. Muutenhan tämä jo hiljenee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe