Liikkeen poliittiset tavoitteet:
1. Ulkopoliittisiksi tavoitteiksi pitää asettaa Sigtunan ja Novgorodin ryöstö.
2. Kauppapoliittisiksi tavoitteiksi taas Turun saksojen etujen turvaaminen, heidän kauttaan meillä on suora kauppayhteys Itämeren tärkeimpään kaupunkiin, Lyypekkiin.
3. Asutuspolitiikan puolelta taas: uudisasukkaat ja muut, jotka eivät harrasta lappalaiselinkeinoja, tulee siirtää pois lappalaisten eräalueilta takaisin rintamaille.
Pro Pre-Pähkinäsaari
14
615
Vastaukset
4. Naimattomien naisten lasten hyvinvoinnista tulee koko kyläyhteisön yhdessä pitää huolta ja orpolasten kasvatuksesta myös. Ensisijaisesti orvot tulee sijoittaa yhteisön rikkaimpaan taloon.
5. Väkivallan ja varkauksen tekijän tulee korvata uhrille täysimääräisesti aiheuttamansa vahinko omista varoistaan. Ellei siihen kykene, on hänen sukunsa se tehtävä.
6. Verotusta ei ole. Sigtunan ja Novgorodin ryöstöihin on kuitenkin jokaisen talollisen osallistuttava varojensa mukaan. Kyläyhteisön on pidettävä huoli siltojen ja teiden kunnosta siten, että jokainen talo osallistuu varojensa mukaan.
Lappalaisten eräalueet:
Koko muu Suomi (Moskovan rauhansopimuksen 1947 rajat) poislukien Kymenlaakso, Uusimaa, Varsinais-Suomi, Satakunta, Etelä- ja Keski-Pohjanmaa sekä Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalue.
Kyläyhteisö:
Nykyiset kaupungit ja kunnat
Talollinen:
Jokainen, joka omistaa oman asuntonsa tai vapaa-ajan asuntonsa tai yrityksensä.Rintamaat:
Kymenlaakso, Uusimaa, Varsinais-Suomi, Satakunta, Etelä- ja Keski-Pohjanmaa sekä Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalue
- se Olavi J.
Paavolainen, joka kirjoitti. " Synkkä yksinpuhelu" Taisi ollakkin...
Omaa poliittista agendaanihan minä tässä olen kirjoittamassa.
Pro Pre-Pähkinäsaari liike odottaa vain seuraavia kahta jäsentään, jolloin tästä tulee ry.
Nämä ovat todellakin tavoitteeni.- konsepti
dj-marco kirjoitti:
Omaa poliittista agendaanihan minä tässä olen kirjoittamassa.
Pro Pre-Pähkinäsaari liike odottaa vain seuraavia kahta jäsentään, jolloin tästä tulee ry.
Nämä ovat todellakin tavoitteeni.mene nyt piloille. Se päivällinen natsi on nähtävästi saanut sinut käännytettyä : =) vai kuinka?
konsepti kirjoitti:
mene nyt piloille. Se päivällinen natsi on nähtävästi saanut sinut käännytettyä : =) vai kuinka?
Se, joka aamupäivästä ajoi Pähkinäsaaren rauhan rajan palauttamista, oli loistava humoristi.
Jos oikein tarkaksi ryhdytään, niin mitään nationalistis-sosialistista (ainakaan suomalaiselta kannalta) minun agendassani ei ole.- humoristi, niin
dj-marco kirjoitti:
Se, joka aamupäivästä ajoi Pähkinäsaaren rauhan rajan palauttamista, oli loistava humoristi.
Jos oikein tarkaksi ryhdytään, niin mitään nationalistis-sosialistista (ainakaan suomalaiselta kannalta) minun agendassani ei ole.sai minut hämättyä, luulin murkkupojaksi, joka oli ihan tosissaan. Niitäkin löytyy.
humoristi, niin kirjoitti:
sai minut hämättyä, luulin murkkupojaksi, joka oli ihan tosissaan. Niitäkin löytyy.
olisi kertonut hänen olevan humoristi.
Kun käyttää "vanhat rajat takaisin"-ilmaisua ja viittaakin sitten Pähkinäsaaren rauhan rajaan, niin saattaa joka ainoan Suur-Suomen hamuajan kovin naurettavaan valoon.
Varsinkin ne muutamat, jotka liittyivät samaan keskusteluun vaatimalla Karjalan palauttamista sun muuta.
Puhumattakaan niistä, jotka miettivät pikku päässään, että "perkele, kova jätkä. Hyvä kun kirjottaa tommosta", mutta jotka eivät keksineet mitään vastattavaa.- nyt täytyy tunnustaa
dj-marco kirjoitti:
olisi kertonut hänen olevan humoristi.
Kun käyttää "vanhat rajat takaisin"-ilmaisua ja viittaakin sitten Pähkinäsaaren rauhan rajaan, niin saattaa joka ainoan Suur-Suomen hamuajan kovin naurettavaan valoon.
Varsinkin ne muutamat, jotka liittyivät samaan keskusteluun vaatimalla Karjalan palauttamista sun muuta.
Puhumattakaan niistä, jotka miettivät pikku päässään, että "perkele, kova jätkä. Hyvä kun kirjottaa tommosta", mutta jotka eivät keksineet mitään vastattavaa.että jouduin poistumaan heti ensimmäisen vastineesi jälkeen, enkä siis ole ajantasalla ollenkaan. Täytyypä lukea nyt kun hiljenee. Eräs tunnetuimmista USA:n ystävistä aloittelee Tsetsenia keskustelua. Muutenhan tämä jo hiljenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001