Olin tänään stadissa uudella hiuskampauksella ja krakapuvulla. Vanhat äijät, keski-ikäiset kapitalistit, nuoret kyynikko-pariskunnat ja naiset eivät käyttäytyneet minua kohtaan torjuvasti tai epäluuloisesti. Oli hauska tuntea olevansa hyväksytty pitkästä aikaa. Siitä tuli mieleeni, että mitä on tapahtunut asenteille nykymaailmassa. Ne eivät olekaan rappioituneet vaan ne ovat suuntautuneet uusiin asioihin. Mihin asioihin? Menestymiseen markkinayhteiskunnassa.
Kiersin asenneongelmat
18
693
Vastaukset
- varmaan
töihin? Pyrit myös täydellisyyteen, mutta et osaa Ä:tä vielä(ehkä?) Opettele, niin voit saada työpaikan.
Olin samaisessa kaupungissa tänään maastohousuissa, flanellipaidassa ja kumisaappaissa.
Enkä myöskään kokenut torjuvaa suhtautumista.
En edes huvittunutta.
Se, että hyväksytäänkö sinun persoonasi, on sinusta itsestäsi kiinni, ei yhteiskunnasta ja sen arvoista.- Näköispatsaatkin
Toki oleilevat. Teen psykologisia asennetestejä.
Suggeroin itseni jos vaikka miksi! Suosikki/virtuaalihahmoni on yön musta iho.
Eräät tyypit ovat kummissaan: kui se voi vaikuttaa niggeriltä! - t.i.ruskeepaa
se, että suhtautuvatko ihmiset sinuun jollakin muulla tavalla. Neutraalius on näes asia erikseen! Unohdinkin kertoa, että osa havaintoani oli positiiviset viestit.
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
se, että suhtautuvatko ihmiset sinuun jollakin muulla tavalla. Neutraalius on näes asia erikseen! Unohdinkin kertoa, että osa havaintoani oli positiiviset viestit.
Minuun suhtaudutaan positiivisesti.
Kyse on sinusta itsestäsi, ei niistä muista.- t.i.ruskeepaa
dj-marco kirjoitti:
Kyse on sinusta itsestäsi, ei niistä muista.Onhan selvää, että silloin kun äijät katsovat vihaisesti pukeutuessani "tavallisesti" ja silloin kun pukeudun ensiluokkaisesti, niin äijät katsovat eri tavalla, saa ulkokuoreni heidät käyttäytymään eri tavalla. Siinä ei ole mistään muusta kysymys kuin yhteiskunnan arvoista ja asenteista. Se kuva, minkä tavikset kadulla saavat toisista ihmisistä, ja joka vaihtelee ulkomuodon mukaan, perustuu heidän sisäisiin ajatusjärjestelmiinsä, joissa minä sijoitun eri tavalla. Se kuva ei perustu minun persoonallisuuteeni, vaikka he käyttäytyvätkin minua kohtaan eri tavalla.
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Onhan selvää, että silloin kun äijät katsovat vihaisesti pukeutuessani "tavallisesti" ja silloin kun pukeudun ensiluokkaisesti, niin äijät katsovat eri tavalla, saa ulkokuoreni heidät käyttäytymään eri tavalla. Siinä ei ole mistään muusta kysymys kuin yhteiskunnan arvoista ja asenteista. Se kuva, minkä tavikset kadulla saavat toisista ihmisistä, ja joka vaihtelee ulkomuodon mukaan, perustuu heidän sisäisiin ajatusjärjestelmiinsä, joissa minä sijoitun eri tavalla. Se kuva ei perustu minun persoonallisuuteeni, vaikka he käyttäytyvätkin minua kohtaan eri tavalla.
että koetko sinä muut ihmiset itseäsi ylemmäksi ja heidän asennoitumisensa merkitykselliseksi...
Mikäli muiden ihmisten asenne sinua kohtaan merkitsee sinulle jotain, haluat selkeästi yhteisön hyväksyntää.
Ole sinut itsesi kanssa, maailma tulee seuraamaan mukana. Maailmoilla on sellainen tapa.- älä sano aamutakki
dj-marco kirjoitti:
Kyse on sinusta itsestäsi, ei niistä muista.Ei sinua kukaan ota vakavasti, jos käytät 'aamutakkia'. Miehillä on korkeintaan KYLPYTAKKI!!!
Et mene aamutakissa läpi vaikka kuinka olisit valloittava persoona. Unohda se sanakin! Paitsi jos ostat äidillesi sellaisen lahjaksi. - t.i.ruskeepaa
dj-marco kirjoitti:
että koetko sinä muut ihmiset itseäsi ylemmäksi ja heidän asennoitumisensa merkitykselliseksi...
Mikäli muiden ihmisten asenne sinua kohtaan merkitsee sinulle jotain, haluat selkeästi yhteisön hyväksyntää.
Ole sinut itsesi kanssa, maailma tulee seuraamaan mukana. Maailmoilla on sellainen tapa.Ihmiset ovat ennakkoluuloisia, eivätkä he pysty muodostamaan realistista kuvaa toisista ihmisistä. Yhteiskunnan asenteet ja arvot olivat minun puolellani kun pukeuduin kravattipukuun, ja itsenäiseen ajatteluun kykenemättömät ihmiset heilahtivat yhdessä yössä toiselle puolelle. Minä en henkilökohtaisesti tehnyt sitä.
Jos saavuttaa itsevarmuuden ja karismaattisen persoonallisuuden, saa ennakkoluuloisilta ihmisiltä vain uudenlaisia yksipuolisia johtopäätöksiä. Tällöin syntyy uudenlaisia väärinkäsityksiä, uudenlaisia asenteita. t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Ihmiset ovat ennakkoluuloisia, eivätkä he pysty muodostamaan realistista kuvaa toisista ihmisistä. Yhteiskunnan asenteet ja arvot olivat minun puolellani kun pukeuduin kravattipukuun, ja itsenäiseen ajatteluun kykenemättömät ihmiset heilahtivat yhdessä yössä toiselle puolelle. Minä en henkilökohtaisesti tehnyt sitä.
Jos saavuttaa itsevarmuuden ja karismaattisen persoonallisuuden, saa ennakkoluuloisilta ihmisiltä vain uudenlaisia yksipuolisia johtopäätöksiä. Tällöin syntyy uudenlaisia väärinkäsityksiä, uudenlaisia asenteita.Siis joukko johon koet kuuluvasi: "minä ja muut yhdessä muodostamme yhteiskunnan".
Jos koet kuuluvasi tuollaiseen sosiaaliseen järjestelmään, niin silloin olet aivan oikeassa ja huomiosi muista ko. yhteisön jäsenistä pitävät todellakin paikkansa.- t.i.ruskeepaa
dj-marco kirjoitti:
Siis joukko johon koet kuuluvasi: "minä ja muut yhdessä muodostamme yhteiskunnan".
Jos koet kuuluvasi tuollaiseen sosiaaliseen järjestelmään, niin silloin olet aivan oikeassa ja huomiosi muista ko. yhteisön jäsenistä pitävät todellakin paikkansa.Tuollainen sosiologinen miete ei muuta sitä asiaa, että ihmiset vetävät yksipuolisia johtopäätöksiä toisista ihmisistä. Yhteiskunta on keinotekoinen, mutta vuorovaikutus merkitsee yksilölle.
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Tuollainen sosiologinen miete ei muuta sitä asiaa, että ihmiset vetävät yksipuolisia johtopäätöksiä toisista ihmisistä. Yhteiskunta on keinotekoinen, mutta vuorovaikutus merkitsee yksilölle.
niin hyvä näin.
Minä en vuorovaikuta, minä vain vaikutan.- vaan
dj-marco kirjoitti:
niin hyvä näin.
Minä en vuorovaikuta, minä vain vaikutan.Eikös vaikuttaminen ole korvan kaivamista ja vuorovaittaminen sitä, että kaivetaan vaikkua vuoron perään kummastakin korvasta.
Ei saa sitten suuttua se oli vaan vitsi :) - t.i.ruskeepaa
dj-marco kirjoitti:
niin hyvä näin.
Minä en vuorovaikuta, minä vain vaikutan.Vuorovaikutusta tapahtuu aina kun ihmiset toimivat samojen etujen suhteen. Olet niin hyvin sopeutunut kapitalismin vaatimuksiin, että täyttäessäsi normeja olet sokea sille, että meillä on sopimusyhteiskunta.
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Vuorovaikutusta tapahtuu aina kun ihmiset toimivat samojen etujen suhteen. Olet niin hyvin sopeutunut kapitalismin vaatimuksiin, että täyttäessäsi normeja olet sokea sille, että meillä on sopimusyhteiskunta.
mistä päättelit minun olevan sopeutuneen yhtään mihinkään sinun tunnustamaasi yhteiskuntaan?
- t.i.ruskeepaa
dj-marco kirjoitti:
mistä päättelit minun olevan sopeutuneen yhtään mihinkään sinun tunnustamaasi yhteiskuntaan?
Miksi ihmeessä sinä otat asiaksesi haastaa vaikutelmani sinusta keskustelussa, jossa puhutaan vuorovaikutuksen olemassaolosta? Menee aivan metsään, kamu. Mieti mitä sinulle sanotaan ja koeta muistaa se mistä olisi tarkoitus keskustella.
- t.i.ruskeepaa
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Miksi ihmeessä sinä otat asiaksesi haastaa vaikutelmani sinusta keskustelussa, jossa puhutaan vuorovaikutuksen olemassaolosta? Menee aivan metsään, kamu. Mieti mitä sinulle sanotaan ja koeta muistaa se mistä olisi tarkoitus keskustella.
Ellei sitten tämä kaikki täysin yli sinun persoonasi kykyjen! Esimerkiksi narsisti muistuttaa sinua, ja siinä tapauksessa rajat tulivat jo vastaan.
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
tämä keskustelukin on.
Jos sinä näet tarpeelliseksi kommentoida minua, tarkoittaa se sitä, että argumenttini sinusta ja olemuksestasi osuivat jossain kohtaa oikeaan.
Yhtälailla tämä minun kirjoitukseni tarkoittaa sitä, että en olekaan niin itseriittoinen kuin väitän olevani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001