Itsetyydytys keinoja tytöille/naisille

nicely

Tämä on julkaistu Suomi24 ennenkin, mutta kysymysten määrästä päätellen edelleen ajankohtainen.

Lukiessani tätä ja muita samanlaisia palstoja internetissä, olen huomannut kuinka usein kysytään tyttöjen itsetyydytyksestä. Tämä on kaikille niille jotka ovat oikeasti tiedonhaluisia ja joille (ensimmäisen) orgasmin kokeminen tai jopa ensimmäisen penetraation (sillä lähellekään kaikki eivät heti ensimmäisellä kerralla laukea) haluaminen on jotain, jota etsii ja salaa toivoo, mutta ei oikeasti osaa tai uskalla yrittää. Tiedän tämän, koska olin itse samojen ongelmien parissa noin kuusi seitsemän vuotta sitten. Tuolloin ei vielä tullut esim. mieleenkään käydä ostamassa seksikaupasta hieromasauvaa tai muita ihania apuvälineitä omiin juhlahetkiin.

Tästä syystä julkaisen tämän kirjoituksen helpottaakseni tyttöjen omaa etsintää seksuaalisen elämän alussa. Toisaalta ei minulla ole mitään sitäkään vastaan, jos joku jo vähän kokemusta hankkinut saa kirjoituksestani lisää potkua opiskelijakämpän yksinäisiin iltoihin (kokemusta on) tai avioseksin yksipuolisuuteen (siitäkin kokemusta) sukupuoleen katsomatta. Tuosta avioelämästä vielä, kirjoittakaapa itse eroottinen kirjoitelma ja näyttäkää se siipallenne. Voi tulla unohtumattomia elämyksiä ;D

Kaikille tätä lukeville tekisin ensimmäiseksi selväksi, että masturbointi, runkkaus, käsityöt, kässärit jne. eivät ole mitenkään vahingollista Sinulle, kunhan muistat huolehtia muutamasta asiasta
1. puhtaudesta
2. et käytä teräviä esineitä, jos haluat laittaa jotain sisääsi
3. huolehdit siitä, että kukaan ei yllätä Sinua, jollet Sinä itse sitä halua
4. varaat riittävästi rauhallista aikaa, jolloin olet yksin

Koska kukaan neljätoistavuotias tai jos niikseen tulee niin harva kaksikymppinenkään vieläkään uskaltaa mennä seksikauppaan ostamaan mitään siellä löytyvää ihanaa tarviketta, niin kerron tässä kokemuksia ja vinkkejä ajalta jolloin olin jo aloittanut ihanat retket omaan vartalooni. Kuten aikaisemmin kerroin on kaikkein tärkeintä, että voit olla varma ettei Sinua yllätetä kun haluat hyväillä itseäsi. Itselläni oli onni tässä mielessä, sillä vanhempi siskoni oli jo lähtenyt pois kotoa opiskelemaan ja vanhempani palasivat töistä vasta noin klo kuuden aikoihin illalla, joten yläasteen ja lukion jälkeen minulla oli vähintään kolme tuntia joskus jopa neljä tuntia aikaa itselleni.

Yleensä kaikki alkoi jo koulussa oppituntien aikana. Halujen heräämiseen ei tarvittu kuin häpyvakoon painuneet alushousut tai jonkun pojan pullottava housujen etumusta tai kemian tunnilla sopivan muotoinen koeputki tai ihan mikä vain, joka vain vähänkin viittasi erotiikan suuntaan. Joskus halu vain nousi mieleeni ja tunteen tullessa olin varma, että kotona tekisin jotain ihanaa. Kun olin saanut tuon tunteen alavatsaani, aloin aivan tietoisesti valmistella mielessäni kaikkea mitä tulisin tekemään. Jos tunne heräsi niin aikaisin, että koulua oli jäljellä vielä useita tunteja, saatoin käydä välitunnilla vessassa ja laskea farkut nilkkoihin ja istua pöntölle tai vain seisoa lukitussa vessan kopissa housut nilkoissa ja hyväillä aluspöksyjen päältä varovasti häpyäni kuitenkaan kovinkaan usein menemättä itse pikkareiden sisään. Hyväilyt olivat hyvin kevyitä ja keskittyivät myös reisien sisäpinnoille ja pakaroiden päälle. Välillä saatoin nostaa paidan ylös ja avata rintsikat ja hyväillä myös pieniä rintojani. Yleensä muuten rintoja hyväillessä nännit alkavat "nöpöttää", joka on merkki kiihottumisesta, joten sitä ei kannata pelästyä. Hyväilyissä ei kannata mennä kovin pitkälle, jollet halua kovin tukalaa oloa loppupäiväksi, sillä jossain vaiheessa, aivan varmasti, emättimesi alkaa erittää kiiltävää limamaista nestettä, jonka tarkoituksena on helpottaa miehen elimen sisään vientiä. Itselläni ainakin tuo "hunaja" tuoksuu jonkin verran ja sitä tulee kiihottuneisuuden asteesta riippuen aika paljon. Kerran muunmuassa farkkujen pinnalle tuli aivan selvä kostea läikkä, jota piti yrittää peitellä viimeinen uskonnontunti pitämällä jalkoja ristissä. Hyvä keino välttää "hunajan" näkymistä on käyttää siteitä tai pikkuhousun suojaa.

Itsellääni vaikein paikka oli yleensä kotimatka. Polkupyörällä ajo ei nimittäin ole kaikkein nopein tapa liikkua silloin kun haluaa päästä hyväilemään itseään orgasmiin. Olen kuullut. että jotkut tytöt kiihottuvat myös satulan aiheuttamasta paineesta pimpissä, mutta itse en ole koskaan tuntenut mitään erikoista.

Kotiin päästyäni yleensä varmistin, että kukaan ei todellakaan ollut kotona ja kun se oli hoidettu heitin päällysvaatteet nopeasti pois päältä jättäen vain pikkuhousut jalkaan. Sitten siirryin eteisen peilin eteen ja aloin hyväillä itseäni katsellen samalla peilistä käsieni liikettä vartalollani. Aloitin hyväilyt yleensä sivelemällä molemmin käsin kylkiäni ja lantioni kaarta. Sen jälkeen sivelin varovasti rintojani ja joskus puristelin niitä varovasti kohottaen alakautta. Ollessani oikein himokas saatoin yrittää lipaista nänniä kielelläni ja kun oikein yritin yletin juuri ja juuri imemään nännin suuhuni. Tämän jälkeen saatoin levittää jalkani ja painaa toisen käsistäni häpyni päälle ja kuljettaa kättäni kevyesti alkkarien päällä edestakaisin.

Rintojen ja hävyn silittelyä jatkoin yleensä niin kauan kunnes tunsin alkkarien kastuvan päältä tai kunnes halu vei minut mukanaan ja työnsin käteni pikkareiden sisään. Tässä vaiheessa huoneen tai ainakin nenäni täytti kiiman ihana tuoksu ja annoin sormeni painua hennon karvoituksen peittämän häpykumpuni kostean liukkaaseen vakoon. Monesti kiima oli niin voimakas, että jalat eivät kantaneet allani, joten oli luonnollista siirtyä makuuhuoneeseeni saattamaan hetki ihanaan päätökseen.

Makuhuoneessani vihdoin useimmiten riisuin pikkarit pois ja asetuin makaamaan selälleni sängylle. Selälläni vedin polvet koukkuun ja levitin jalkani. Kirjoituspöydältäni otin pienen käsipeilin ja se toisessa kädessä aloitin jalkoväliäni tutkimisen. Raottamalla toisella kädellä häpyhuulia ja toisella kädellä siirtelemällä peiliä avautui useimmiten kosten kiiltelevä vaaleanpunainen häpyni, jossa klitoris törrötti helakkana kuin pieni vaalea puolukka. Peilistä katsellen aloitin sivellä vapaalla kädelläni haaroja nivusista aina välillä häpyhuulten yli pyyhkäisten, ja kun himo jälleen kerran tuli vastustamattomaksi, annoin sormieni upota häpyhuulten väliin. Painaen koko kämmeneni hävyn päälle keski- ja etusormen upotessa hävyn sisään, aloin nytkyttämään lantiotani vasten kättäni. Jossain vaiheessa yleensä sormi, ja myöhemmin yhä useampi sormi, löysi emättimen aukon ja työntyi siitä sisään. Näin jatkoin kunnes tunsin kuuman, värähtelevän, tunteen alkavan levitä alavatsassani. Tässä vaiheessa pysäytin käteni ja annoin vain lantioni työskennellä liikkumatonta kättäni vasten. Yleensä jossain vaiheessa suustani purkautui huuto, sillä niin ihanalta orgasmi tuntui ja tuntuu muuten yhä edelleen.

Monesti kokeilin myös konttausasentoa, jolloin lantion ja pepun nostaminen ylöspäin jo tuntui hirvittävän kiihottavalta. Samalla kun painoin rintani kiinni sängynpeittoon tunsin oloni usein hyvin paheelliseksi ja kuvittelin sormieni sijasta pimpissäni olevan jonkun komen pojan pippelin. Tässä asennossa itseäni kiihotti lisää kun annoin pyllyni painua vasten sängyn pystytolppaa ja nytkytin peppureikääni tolpan päätä vasten.

Jossain vaiheessa pelkät sormet ja hyväilyt eivät olleet enää tarpeeksi. Himosta sekaiset aivoni keksivät mitä ihanimpia apuvälineitä saattamaan seksuaalinen hurmioni uudelle tasolle. Olin, ja olen yhä edelleen, sitä mieltä, että tunnetasolla neitsyyden menetys tapahtuu vasta kun on ollut yhdynnässä miehen kanssa. Lisäksi olen sitä mieltä, että mitä enemmän on harrastanut itsetyydytystä erilaisin välinein, sitä valmiimpi ja varmempi on kun se oikea tulee kohdalle, eikä tarvitse jännittää enää immenkalvon rikkoutumista.

Yksi ensimmäisistä apuvälineistä oli keittiön tuolin jalka, jolle menetin myös teknisen neitsyyteni täysin tietoisesti. Olin jo jonkin aikaa harrastanut kädellä hyväilyä ja tunsin haluavani kokeilla jotain sisälleni. Olin pitkän aikaa miettinyt mitä voisin työntää pimppiini joka ei neljätoistavuotialla ollut vielä kovin kokenut. Olin toki ujuttanut sormiani useastikin sisääni, mutta oma sormi ei vain tuntunut enää kovin kiihottavalta uutuuden viehätyksen mentyä pois. Palasin jälleen kerran koulusta kotiini mieleni askarrellessa asian kimpussa, olin itse asiassa miettinyt koko päivän asiaa. Kotona tutkin kaikkia mahdollisia välineitä alkaen lyijykynästä ja päätyen löylykauhan varteen. Sopivankokoista ei vain tahtonut tulla vastaan kunnes silmäni osuivat keittiön tuolien jalkoihin. Tuolin jalat olivat pyöreää puuta ja halkaisijaltaan noin 2 cm, mutta mikä tärkeintä ne olivat alapäästään vain noin 1 cm paksuiset. Käänsin tuolin kyljelleen ja asetuin kontalleni tuolin eteen nostaen samalla minihameeni helman ylös. Kun nyt työnsin pyllyäni kohti tuolia tunsin kuinka tuolin jalka osui pikkareihini juurikin oikealle kohdalle. Vielä kun kykenin kietomaan jalkani tuolissa olevan välipienan ympärille kykenin painelemaan tuolin jalkaa vasten häpyäni tuolin karkaamatta minnekään.

Muistan, kuinka en meinannut malttaa lopettaa millään liikettäni, vaikka tajusin aivan hyvin, että tuolin jalka olisi likainen eikä sitä voi sellaisenaan laittaa sisääni puhumattakaan siitä, että olin vielä neitsyt, jolloin tuolin jalan sisään työntäminen saisi varmasti jotain rikkoutumaan sisälläni. Pikkuhousut märkänä sain vääntäydyttyä ylös lattialta ja aloin kuumeisesti miettiä millä suojaisin tuolin jalan ja tietysti itseni. Kondomi tuli ensimmäiseksi mieleeni, mutta en olisi tuolloin voinut kuvitellakaan lähteväni hakemaan kaupasta jotain sellaista, sillä olisin varmasti leimautunut "huonoksi tytöksi". Ilmapallo oli seuraava vaihtoehto, mutta en ainakaan muistanut, että meillä olisi sellaisia kotona ollut. Kierrellessäni talossamme, kuljin keittiön läpi uudelleen ja katseeni osui työpöydällä olevaan tuorekelmulaatikkoon. Otin laatikon käteeni ja vedin kelmua esiin. Vaikutti sopivalta. Ei muutakuin pyörittämään kelmua jalan ympärille. Vedin varmaan kymmenen kierrosta aina välillä taivuttaen jalan pään yli tulevan osan kelmun alle. Kun kelmua oli mielestäni riittävästi katkaisin sen ja kiedoin lopun tiukasti vielä jalan ympäri. Kokeilin vetää kädelläni puristaen kelmua pois jalan päältä, mutta kelmu tuntui istuvan tiukasti. Ainoa ongelma oli mielestäni se, että kelmu ei luistanut juuri ollenkaan. Ajattelin pimppini märkyyden kyllä korvaavan asian tilan.

Koko valmistelujeni ajan olin tuntenut kuinka kosteus valui pöksyihini ja minun oli ollut vaikea pitää käsiäni poissa hävyltäni. Nyt kun vedin pikkuhousuja hameen alta alas, näin kuinka housujen ja pimppini välissä venyi kirkas limavana. Samoin housujen haarapala kiilteli aivan limaisena ja kiihottava tuoksu nousi nenääni. Muistan vieläkin kuinka polvet vavisten asetuin rakentamani välineen eteen ja sovitin jalkani välipienan ympärille tuntien samalla kun tuolin jalka pökki pyllyäni aina välillä. Vihdoin sain asennon mieleisekseni ja tunsin kuinka jalka painautui häpyni kohdalle. Pyllyäni sivuttain heiluttaen yritin saada märkiä häpyhuuliani auki ja kun vihdoin tunsin jalan pään työntyvän emättimeni aukolle aloin varovasti painaa pyllyäni kohti jalkaa, mutta pian tajusin ettei jalka uppoaisi sisääni sillä tuskainen vihlaisu tuntui alapäässäni ja jalan uppoaminen loppui kuin seinään. Tiesin toki mistä oli kysymys, mutta olin kuvitellut jalan painuvan syvemmälle. Lopetin painamisen ja pylly pystyssä mietin mitä tekisin. Paine hävyssäni tuntui kuitenkin niin ihanalta, että päätin yrittää vielä kerran. Aloitin nytkyttää pyllyäni hyvin pienin liikkein edestakaisin. Minusta tuntui, että emätin avautui joka painalluksella aina vähän kerrallaan. Samalla kauhukseni tunsin kuinka orgasmi lähti liikkeelle tuttuina kouristuksina alavatsani seuduilta. Hätääntyneenä painoin pyllyäni kaikin voimin kohti jalkaa ja kiljaisin kauhuissani, kun tunsin, kuinka jotain rikkoutui sisälläni. Samalla hetkellä orgasmi valtasi tajuntani ja kuulin, kuinka joku kirkui eläimellisesti jossain hyvin kaukana. Huohottaen lysähdin maahan ja tunsin kuinka tuolin jalka piti pyllyäni vielä hetken koholla ennenkuin luiskahti pienen vihlaisun saattelemana ulos. Kun voimani olivat hetken kuluttua hieman palanneet, nousin ylös ja näin kuinka verinen lammikko oli muodostunut alleni ja limaisen verinen tuolin jalka sojotti edessäni. Muistan vieläkin kuinka tyytyväinen olin itseeni, vihdoinkin voisin alkaa nauttia seksistä oikein tosissani.

Muita ihania apuvälineitä, joita olen käyttänyt ja joihin löytyy välineet lähes joka kodista, on mm. seuraavanlainen. Otetaan tietosanakirja, pyyheliina, tyyny ja porkkana sekä vahvaa narua. Porkkanan päähän, noin 1 cm päähän, kaiverretaan sen ympäri menevä ura, johon noin metrin mittaisen narun keskikohta sidotaan tiukasti. Tämän jälkeen taitetaan tyyny kahtia ja laitetaan tietosanakirja sen sisään, kiedotaan pyyheliina tämän paketin ympärille sekä sidotaan porkkananaru tämän paketin ympärille tiukasti niin, että porkkana tulee tyynyn taitoksen kohdalle. Ei haittaa vaikka porkkana olisikin aluksi tyynyn suuntainen. Sitten nostetaan paketti pystyyn niin, että porkkana on ylimmäisenä. Nyt kun menet istumaan tämän paketin päälle voit varmaan kuvitella mihin porkkana on hyvä laittaa. Pakettia on ihana puristaa jaloillaan ja antaa lantion hoitaa työ esim. sängyssä polvillaan ollen tai konttausasennossa. Voit myös laittaa kaksi porkkanaa, toisen isomman ja toisen ohuemman, peräkkäin ja miettiä mitä niillä voisi tehdä.

Yksinkertaisimpia välineitä, joita tulee vieläkin kokeiltua, on stringi-tyyppiset alushousut. Kokeilepa laittaa ne väärinpäin jalkaan ja vetää tiukasti ylös. Huomaat varmaan mihin kohtaan "pyllynaru" osuu. Toinen kiihottava kokeilu oli laittaa sopivan mittainen porkkana, tai myöhemmin kokemusten lisääntyessä kurkku; pimppiin ja uimahousut päälle (riittävän tiukat pitämään porkkana sisällä) ja yrittää tehdä esim. läksyjä tai ajaa kuntopyörällä. Jokaisella lantion liikkeellä voit aistia jäykkyyden sisälläsi. Porkkanaa käyttäessäsi muista pestä se huolellisesti ja mieluiten myös kuoria se.

Lopuksi muista, mitä ikinä teetkin, tee se omasta vapaasta tahdostasi äläkä tee mitään, joka tuntuu vastemmieliseltä tai inhottavalta. Me kaikki käsitämme seksuaalisuuden hieman eri tavalla, mutta ihanaa se on, teet sitä sitten miten tahansa. Toinen asia joka Sinun tulee muistaa on seksuaalisuuden monenkirjavuus, yllä luettelemani apuvälineet ja keinot saattavat tuntua Sinusta iljettäviltä ja kauhistuttavilta, joka sekin on aivan normaalia. Meillä kaikilla on omat keinomme ja tapamme, jotka kuuluvat vain meille itsellemme eivätkä kenellekään muulle ellemme itse niin halua.

Lopuksi olisi mukava lukea muiden vinkkejä siitä mitä te olette tehneet omien halujenne tyydyttämiseksi. Voit lähettää sähköpostia tai vastata tälle palstalle. Kaikenlaiset kommentit kiinnostaa kunhan ne ovat älykkäitä. Typerykset älkööt vaivautuko.

20

10706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J...

      Noi kuulosti tosi hyviltä välineiltä...vaikken ole vielä kokeillut,pitänee joskus vielä testailla!!!

    • Just

      Nicely, olet MIES (tai ehkä paremminkin poika) ja se näkyy kilometrien päähän!!!

      • Oikea nainen!

        Olen kyllä muutamien kirjoittajien kanssa samaa mieltä siitä ettei tuo nicely voi olla nainen/tyttö. Tuollaisen jutun voi keksiä vain mies/poika joka ei asiasta mitään tiedä tai jos nicely onkin nainen (mitä ei varmaan ole) niin sairas nainen se siinä tapauksessa on!!!
        K O K O . J U T T U. O N. P E L K K Ä Ä.
        P A S K A A!!!


    • vadelma80

      Kaikkea oletkin kokeillut. Ihan kiihottava juttu, täytynee kai kokeilla......


      Vadelma80

    • teinijätkä

      kiva juttu :) kiihottavaa luettavaa...

    • Minz

      Satuin saamaan jostain postimyynnistä lisänä sellaisen hullunkurisen keittiökapusta sarjan. Kaikkien niiden päässä on eri muotoisia hedelmiä. Suosikkini on sellainen pitkula, joka paksunee ja ohenee monta kertaa... tuntuu ihanalta...
      Toinen on tämä uusin mainostettu lady shaver(Venus) sen varsi tuntuu ihanalta anuksessa, kun siinä on paksu alku ja sitten se ohenee.. Jos sitä käyttää paljaaltaan saattaa paikat kipeytyä, sillä siinä on sitä pehmeää kumirailoa...

      • Taina

        Olen tehnyt silleen, että olen laittanut vettä kodomiin, sillai sopivasti ja mukaan ison marmorikuulan. Sitten gondomin suu tiukasti solmuun ja systeemi varovasti pilluun. Lisäliukaste on avuksi. Idea on siinä,että vesi antaa täytetyden tunteen ja tilaa pallolle liikkua kunnolla. Mahtava tunne kävellessä eikä kolise, niin kuin muoviset geishapallot.


    • Sivullinen

      Enpä ole aikaisemmin lukenut näin perusteellista ja myös aika kiihoittavaa juttua. Oli paljon opittavaa.

      • nuorityttö

        Niin olen 12w ja haluisin jo nyt harrastaa sexsiä...ajattelen usein illalla sängyssä kun muut nukkuvat, että nyt juuri joku aivan ihana poika olisi minun sisälläni, en ole viellä työntänyt mitään sinääni, mutta olen runkannut lantiotani sellaiseen aika terävä kulmaisen pöydän kulmaan, sekin jo tuntuu ihanalta...joka ilta hivelin pilluani ja usein myös päivällä melkein missä vain kunhan vain kukaan ei nää sitä.
        Minulla ei ole mitkään isot rinnat mutta ei hirmu pienetkää, niitä on ihana imuttaa/nuolla...Voisitko auttaa miten saisin itseni tyydytetyksi?!
        T:Kiimapeto


      • nicely
        nuorityttö kirjoitti:

        Niin olen 12w ja haluisin jo nyt harrastaa sexsiä...ajattelen usein illalla sängyssä kun muut nukkuvat, että nyt juuri joku aivan ihana poika olisi minun sisälläni, en ole viellä työntänyt mitään sinääni, mutta olen runkannut lantiotani sellaiseen aika terävä kulmaisen pöydän kulmaan, sekin jo tuntuu ihanalta...joka ilta hivelin pilluani ja usein myös päivällä melkein missä vain kunhan vain kukaan ei nää sitä.
        Minulla ei ole mitkään isot rinnat mutta ei hirmu pienetkää, niitä on ihana imuttaa/nuolla...Voisitko auttaa miten saisin itseni tyydytetyksi?!
        T:Kiimapeto

        Viestisi ei oikein tunnu vakuuttavalta...Lisäksi aikaisemmasta kirjoituksestani saat aivan riittävästi vinkkejä, jos olet oikeasti se mitä väitätkin, jota kyllä epäilen.


    • Not so nicely

      kun sepustelet näitä, voit varmaan jo lopettaa valehtelun sukupuolestasi.

      • nicely

        Ilmeiseti pitää poistattaa rinnat ja kasvattaa jotain jalkojen väliin, jotta omat uskomuksesi minusta toteutuisivat.
        Minusta kuitenkin tuntuu, että olen tyytyväinen itseeni tällaisena kuin nyt olen.


      • Sivullinen

        Kirjoittamaan näin hyvin.Ja vielä jos ammatti ei vielä ole valittu niin joku insinööri ala olisi sopiva. oli senverran teknistä lahjakkuutta kirjoittajalla. Hyvä nicely.


    • kiireinen

      ei jaksa lukea. tee referaatti samasta.

      • nicely

        Tyydytin itseni!


      • kiireinen
        nicely kirjoitti:

        Tyydytin itseni!

        ei mennyt jaaritteluksi tällä kertaa.


    • Anonyymi

      Ihanalta kuulostaa, luin tän ja totesin sen jälkeen olevani niin märkä että voisin itsekkin vähän puuhailla. Semmonen kotikonsti mulla että, kun on huoneessa katkennut pihaharjan pää (aika pitkä siis, metrin verran ainakin) harjoissa kun on valmiiksi vähän ympyrämäinen pääty, niin eikun kumihanska päälle, emättimeen niin pitkälle kuin kumihanskan suojaama alue sallii ja nykimään edestakaisin kapulan toisesta päästä. Erittäin limaista touhua😉😍

    • Anonyymi

      Voihan sitä keksiä kaikenlaista, jota voi laittaa sissänsä. Esimerkiksi, voi täyttää kondomin vedellä niin, että sen voi sitten työntää sisäänsä. Kannattaa laittaa vaippahoust sitten, jos vaikka se kondomi sattuisi puhkeamaan. Tuntuu aika erikoiselta, kun pitää pitemmän aikaa.

    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Kutsum­me sinu­­t kä­­ym­­­ään u­­­ude­­ssa cha­tis­­sa! Meitä on yl­­i mil­­­jo­ona! 👉 http://4087555.com/H/Eg9p7 👈

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Kuts­­­um­me sinu­­­t kä­ymään uude­­ss­­a cha­­tis­­sa! Mei­tä on yl­i mil­­­joona! 👉 http://99366.com/H/4Hva 👈

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe