Tupakointi

vanhentaa ulkonäköä 2-4 vuotta oululaisen tutkimuksen mukaan.

24

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä pitkäkses

      niin rauhotut aamuks ja olet pirteenä taas naputtelemassa. Kato nyt ensin, että pyörää ei ole voro vienyt.

      • sulle tämä ei ole mikään henkilökohtaistapalsta,
        joten toivon että palaat käsiteltävään asiaan.


      • asia voi
        j.jussiW-T kirjoitti:

        sulle tämä ei ole mikään henkilökohtaistapalsta,
        joten toivon että palaat käsiteltävään asiaan.

        olla vaikka jussin pussit, tai polkupörä. Yritätkö rajoittaa sananvapautta? Ilmoitan palotarkastajalle, niin ajaa autolla ylitsesi.


      • asia voi kirjoitti:

        olla vaikka jussin pussit, tai polkupörä. Yritätkö rajoittaa sananvapautta? Ilmoitan palotarkastajalle, niin ajaa autolla ylitsesi.

        tuohon sinun esiin tuomaan palotarkastaja juttuun
        tähän tapaan,että hän on tällä hetkellä sairaslomalla selkäleikkauksen johdosta.
        En rajoita millään tavalla sinun sanavapautta,
        joten kirjoita vaan mitä sattuu ja mitä sylki suuhun tuo,sillä ei minulla mitään sitä vastaan,
        että kommenttisi sisältää pelkkiä "SAMMAKOITA"


      • yösi huonosti
        j.jussiW-T kirjoitti:

        tuohon sinun esiin tuomaan palotarkastaja juttuun
        tähän tapaan,että hän on tällä hetkellä sairaslomalla selkäleikkauksen johdosta.
        En rajoita millään tavalla sinun sanavapautta,
        joten kirjoita vaan mitä sattuu ja mitä sylki suuhun tuo,sillä ei minulla mitään sitä vastaan,
        että kommenttisi sisältää pelkkiä "SAMMAKOITA"

        keittelet hieman teetä se rauhoittaa. Kavi vaikuttaa keskushermostoon kiihdyttävästi. Vahdit varmaan polkupyörääsi ja se vei yö unetkin. Vai on leikkauksessa. No käytä nyt tilaisuutta hyväksesi ja mene sen vaimon vieraaksi.


      • yösi huonosti kirjoitti:

        keittelet hieman teetä se rauhoittaa. Kavi vaikuttaa keskushermostoon kiihdyttävästi. Vahdit varmaan polkupyörääsi ja se vei yö unetkin. Vai on leikkauksessa. No käytä nyt tilaisuutta hyväksesi ja mene sen vaimon vieraaksi.

        vielä huonommin,koska täysikuu valvotti sinua.


      • on niin
        j.jussiW-T kirjoitti:

        vielä huonommin,koska täysikuu valvotti sinua.

        nuori ja laestadiolaisesta perheestä, jotta tarttee fillariaan öisille tupakointimatkoilleen suunnatessaan täyskuun aikana. Äidille aina selittää menevänsä kuuntelemaan pöllönimim."huun" ääntelyjä neonvalojen värittämän taivaanrannan katveeseen siinä Esson kuppilan risteyksessä. Kannettava tietysti on tarakalla ja renkaat täytetty rasismilla, ja pelko on suuri Pohjanmaalla asti, jos Jussin kumi puhkeaa ja rasismi leviää hillittömästi ja hallitsemattomasti.


      • on niin kirjoitti:

        nuori ja laestadiolaisesta perheestä, jotta tarttee fillariaan öisille tupakointimatkoilleen suunnatessaan täyskuun aikana. Äidille aina selittää menevänsä kuuntelemaan pöllönimim."huun" ääntelyjä neonvalojen värittämän taivaanrannan katveeseen siinä Esson kuppilan risteyksessä. Kannettava tietysti on tarakalla ja renkaat täytetty rasismilla, ja pelko on suuri Pohjanmaalla asti, jos Jussin kumi puhkeaa ja rasismi leviää hillittömästi ja hallitsemattomasti.

        ylitsevuotavaisesta kommentista,joten samaan tyyliin.


    • vanhentaa ulkonäköä 10 vuotta, laiminlyöty aamuliikunta ja 3 humalailtaa per viikko.

    • P. Veli

      Olen ymmärtänyt, että v 1996 saatu laki kieltää tupakoinnin. Itse lopetin lain takia yli 40 vuotta jatkuneen tupakanpolton.

      Olen ihmetellyt, kun lain noudattamista valvotaan niin huonosti. Puistoissa, työpaikkojen lastauslaitureilla y.m. loukoissa näkee joka päivä salatupakoitsijoita.

      • Late lapista

        Minäkin lopetin yli 30 vuotta kestäneen tupakointini jo vuonna 1987, kun tiesin että tuo kieltolaki tulee 90 luvulla voimaan !

        Tyttökaverini vielä tupakoi on silti ikäisekseen erittäin nuoren näköinen ja oloinen, vaikka hän on kaiken lisäksi Oulun läänistä syntyisin ja asunutkin Oulussa lähes koko ikänsä !


      • sentään
        Late lapista kirjoitti:

        Minäkin lopetin yli 30 vuotta kestäneen tupakointini jo vuonna 1987, kun tiesin että tuo kieltolaki tulee 90 luvulla voimaan !

        Tyttökaverini vielä tupakoi on silti ikäisekseen erittäin nuoren näköinen ja oloinen, vaikka hän on kaiken lisäksi Oulun läänistä syntyisin ja asunutkin Oulussa lähes koko ikänsä !

        Late. Onko se sama sauma, minkä kanssa olit pilkillä viime talvena? Hyvihän sulla pyyhkii.
        Saikkonä moottorikelkalla kiinni rajan tuntumasta vai Oulusta sieltä Toppilan puolesta?
        Mitenkäs ex-vaimosi siellä suhtautuu uuteen suhteeseen mullan alla?
        Muistit tietysti kertoa olevasi viriili yksinäinen kirjailija ja leskimies, se herättää naisten hoivaamisvietin ja elosi on taas turvattu pariksi vuodeksi, ja miksei pitemmäksikin, jollei totuus siinä ajassa selkiä naaraallesi.


      • netissäkin !
        sentään kirjoitti:

        Late. Onko se sama sauma, minkä kanssa olit pilkillä viime talvena? Hyvihän sulla pyyhkii.
        Saikkonä moottorikelkalla kiinni rajan tuntumasta vai Oulusta sieltä Toppilan puolesta?
        Mitenkäs ex-vaimosi siellä suhtautuu uuteen suhteeseen mullan alla?
        Muistit tietysti kertoa olevasi viriili yksinäinen kirjailija ja leskimies, se herättää naisten hoivaamisvietin ja elosi on taas turvattu pariksi vuodeksi, ja miksei pitemmäksikin, jollei totuus siinä ajassa selkiä naaraallesi.

        Mitähän jos keskittyisit vain edelleen siihen runkkaamiseesi, ja jättäisit nämä kommentointi hommat asiallisille ihmisille ?


      • teksti oli
        netissäkin ! kirjoitti:

        Mitähän jos keskittyisit vain edelleen siihen runkkaamiseesi, ja jättäisit nämä kommentointi hommat asiallisille ihmisille ?

        yhtä asiallista, jollei asiallisempaakin lyhkäisyydesseen, kuin Laten vastaavat. Tässähän esitettiin ainoastaan joitain kysymyksiä ja oltiin onnesta sykkyrässä lähestulkoon, kun Late on saanut uuden elonkumppanin seurakseen jostain rajantakaa ilmeisesti moottorikelkkapartioidessaan ahmojen jäljillä.
        Voiko Latelle enää mitään kommenttia lähettää, jottei joku poromies tykkäisi kyttyrää toveristaan erätulillaan. Ota ihan iisisti ja vedä pari joikua, niinkuin susi olisi jalkovälissä ja jätä keskustelut aikuisille.
        Hop,hop läksyjä lukemaan, kohta tulee kaamos.


      • Late lapista
        teksti oli kirjoitti:

        yhtä asiallista, jollei asiallisempaakin lyhkäisyydesseen, kuin Laten vastaavat. Tässähän esitettiin ainoastaan joitain kysymyksiä ja oltiin onnesta sykkyrässä lähestulkoon, kun Late on saanut uuden elonkumppanin seurakseen jostain rajantakaa ilmeisesti moottorikelkkapartioidessaan ahmojen jäljillä.
        Voiko Latelle enää mitään kommenttia lähettää, jottei joku poromies tykkäisi kyttyrää toveristaan erätulillaan. Ota ihan iisisti ja vedä pari joikua, niinkuin susi olisi jalkovälissä ja jätä keskustelut aikuisille.
        Hop,hop läksyjä lukemaan, kohta tulee kaamos.

        Jospa nyt jätettäisiin kuitenkin vainajat rauhaan täältä paskanjauhanta baanalta, vaikka olisi kuinka älytön ja doping vauhdissaan, niin kyllä tuo pitäisi ymmärtää itsekin !


      • tietysti minulle
        Late lapista kirjoitti:

        Jospa nyt jätettäisiin kuitenkin vainajat rauhaan täältä paskanjauhanta baanalta, vaikka olisi kuinka älytön ja doping vauhdissaan, niin kyllä tuo pitäisi ymmärtää itsekin !

        kuulu, mutta luulenpa, että vittuilusi alkaa "kasvaa hedelmää". Sellaista se on: "sitä niität, mitä kylvät" vai kuinka... Itse pärjäisin kevyemmälläkin vittuilulla, mut meitä on moneks.


      • tietysti minulle kirjoitti:

        kuulu, mutta luulenpa, että vittuilusi alkaa "kasvaa hedelmää". Sellaista se on: "sitä niität, mitä kylvät" vai kuinka... Itse pärjäisin kevyemmälläkin vittuilulla, mut meitä on moneks.

        asiahan on niin että tätä aihetta ei ole tarkoitettu riitelyn aiheeksi,vaan siitä pitäisi keskustella aivan asiallisesti.


      • Late lapista
        tietysti minulle kirjoitti:

        kuulu, mutta luulenpa, että vittuilusi alkaa "kasvaa hedelmää". Sellaista se on: "sitä niität, mitä kylvät" vai kuinka... Itse pärjäisin kevyemmälläkin vittuilulla, mut meitä on moneks.

        Minullehan voi aina täysjärkiset jepet vittuilla takaisin , mutta edesmennyt vaimoni on takuulla noihin minun vittuiluihini TÄYSIN SYYTÖN, jopa aivomammaisten hoitokodeissa se pitäisi tajuta , ainakin hoitajien ja lääkäreiden, jotka katsovat sinunkaltaistesi perään, ja antavat tietokoneilleen niitä tunnin vuoroja !


      • Late lapista
        j.jussiW-T kirjoitti:

        asiahan on niin että tätä aihetta ei ole tarkoitettu riitelyn aiheeksi,vaan siitä pitäisi keskustella aivan asiallisesti.

        Asiat enää ihan aiheellisia jos keskustelijoiden edesmenneet vaimotkin sekoitetaan peliin ! Sanoisin jotta nuo ovat vähintäänkin aivovammaisia ja pihtisynnytyksessä saaneet ikuisen vamman päähänsä ! SÄÄLIKÄÄMME HEITÄ !


    • totta tuo

      esitetty arvelu, että tosiaan olisit hieman joko kehitysvammainen tai muuten vajaaälyinen laestadiuslaisperheen "villikko"-äpärä, tai peräti körttiläinen? Kerroppa jokin kommentti viimeksi näkemistäsi vaikkapa TV-dokumenteista.
      Aivan omin sanoin, kiitos.

    • seuraava kokous

      pidetään?

      • mitähän sinä nyt horiset?


    • no no

      näin on ja se on homojen hommaa imiä jotain pötköä 4 vuotta kuivilla repikää siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe