kiinnostavuudella pilattu.
Voi kun on kiva kun sm-liiga alkaa taas. voi mennä katsomaan pelejä missä pelaavat vastakkain ikäloppuja suomalaisia, B-tason pelaajia ja junnuja.
Niin ja pari onnetonta ulkomaanapua mitkä ei ole NHL:een mahtunut.
Lipunhinnat on taatusti taas noussut mutta kiekon viihdyttävyys laskenut. viime kausilla on nähty pitkälti kahvakiekkoa ja taso ei voi parantua kun NHL vie parhaat suomalaiset.
Lue kommentti iltasanomat 19.8.2005
lainattu iltasanomien nettisivuilta:
URHEILU-UUTISET
SM-liigassa on menossa tyhjennysmyynti
NHL on tällä hetkellä SM-liigaseurojen toimitusjohtajille suurempaakin suurempi kirosana.
Kun NHL ja Kansainvälinen jääkiekkoliitto IIHF saivat tiistaina sovittua uudesta siirtosopimuksesta, NHL sai viikon aikaa tyhjentää liigaseuroja. Pelaajasiirtojen takaraja on 24. elokuuta ja ennen sitä NHL-seurat saavat kupata liigaseuroja täysin vapaasti kenenkään voimatta sitä estää. SM-liiga alkaa 15. syyskuuta.
Pahiten iso paha NHL on toistaiseksi rohmunnut HIFK:lta ja Jokereilta, mutta muidenkin vuoro tulee vielä...
IS Urheilun keräämien tietojen mukaan SM-liigasta lähtee seuraavan kuuden päivän aikana vielä noin 10 pelaajaa, ehkä enemmänkin.
- Tilanne on järkyttävä, pelottava ja todella ikävä suomalaisseuroille. Lähtijät ovat vielä seurojensa avainpelaajia, joiden korvaaminen on todella hankalaa, arvostettu kiekkomies sanoi IS Urheilulle.
Varsinkin HIFK:n toimitusjohtaja Pentti Matikainen on pari viime päivää elänyt erittäin tuskallisia hetkiä.
- Kyllä v...tus nousee välillä yli siedettävän rajan. Liigasopimusten yli kävellään, eikä tilanteelle voi yhtään mitään. Äijät vain lähtevät vasemmalta ja oikealta NHL:ään, Matikainen tuskailee.
Sm-liiga kausi 2005-2006
C.J
1
274
Vastaukset
- blackmagictiger
huono homma jos ifk.tps.jokerit kärsii siitä toisaalta hyvä jos pelaajia palaa suomeen takaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203