-84 vissiin tuli sellainen 4-osainen sarja jonka juonena oli että 2. maailmansodan vaiheilla valtamerialus oli vajonnut merenpohjaan ja kaikki matkustajat olivat selvinneet hengissä. Ilmeisesti joku neropatti oli keksinyt järjestelmän joka kehitti happea alukseen ja syötävääkin... Sitten joku sukeltajaporukka löysi heidät. Alkoi jonkinlainen juonittelu, koska ilmeisesti laivalla katosi väkeä salaperäisesti, ja sitä en nyt muista enää miten, tungettiinko ne pätsiin vanhuuttaan vai mitä että, ruokaako niistä tehtiin...?
Jäi viimeinen jakso näkemättä kun piti olla rippileirillä ja vanhemmillani ei ollut jukuliuta videoita silloin. Kuulin sitten myöhemmin vain että se joku tytteli siinä oli pelastunut jonkun sukeltajasankarin kanssa, mutta mitenkähän niille muille kävikään.
Muistaako kukaan tätä sarjaa...? Joku kolmekymmentä risainen tai vanhempi?
Laiva meren pohjassa (80-luku)
7
1274
Vastaukset
- Runkkari31
...muistelin kyseistä sarjaa ihan muutama päivä sitten. Eikös se tullut uusintanakin? Nimittäin ei tullut silloin katsottua penskana sitä sarjaa, veli kertoi siitä, mutta jossain vaiheessa olen kyllä nähnyt niitä jaksoja.
- Kyyliö
Harmi kun en ollut tietoinen siitä silloin. Tuskin ne sitä nyt enää sitten laittavat, sen verran varmaan jo antiikkinen...
- muistikuva
Hämärä muistikuva tällaisesta sarjasta on. Vuotta en muista, mutta 80-luvun alkupuolella se oli kun sitä esitettiin. Katsoin kyllä sitä, mutta en nyt kuollaksenikaan muista kuinka sarja päättyi. Enkä edes nimeä muista.
- jännä
Oli ihan mielenkiintoine. Olikohan nimi Syvyyden Vangit tai jotain sinnepäin.
- *,*
juu muistelin, että siinä oli joku hyvis joka oli sittenkin pahis nimeltään mckenzie. Pari päivää meni
ja sitten muistissa välähti, että sehän oli Christopher Lee. Aika hyvin tuo muisti tälläisissä turhissa asioissa näköjään toimii. Olin varmaan reilusti alle 10-vuotta, kun sarja on esitetty.
En kyllä sitten muuta juonesta muista mutta
sarjan nimi oli siis Goliath Awaits 1981.- mercan
Hylyssä valtaa pitävä klikki halusi säilyttää tilanteen entisellään eikä olisi laskenut alamaisiaan pois. Yksi keino pitää järjestystä oli jokin salaperäinen tauti, johon epätoivottovat henkilöt mukamas sairastuivat, nirhittiinkö heidät sitten hengiltä - en muista. Sarja päättyi ison joukon iloiseen pinnalle sukellukseen.
- Minna -73
mercan kirjoitti:
Hylyssä valtaa pitävä klikki halusi säilyttää tilanteen entisellään eikä olisi laskenut alamaisiaan pois. Yksi keino pitää järjestystä oli jokin salaperäinen tauti, johon epätoivottovat henkilöt mukamas sairastuivat, nirhittiinkö heidät sitten hengiltä - en muista. Sarja päättyi ison joukon iloiseen pinnalle sukellukseen.
Ne nousi sillä sukelluskapselilla pintaan ja näkivät aurigon ensimmäistä kertaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703