Miksi nainen ei pyydä anteeksi?

Pro Lax Lax

Tällä palstalla kirjoittaa lukemattomia naisia. Kukaan ei pyydä anteeksi. Miksi ei? Nainen on moneen asiaan syyllinen, mutta anteeksipyyntöjä ei kuulu eikä näy. Nyt olisi hyvä aika korjata epäkohta.

55

3785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • why

Miksi pitäisi pyytää anteeksi? Ja yleensäkin: onko ketään, joka pyytäisi anteeksi mitään. Miehet ainakaan eivät pyytele anteeksi käytöstään. Miesten maailmassa miesten pitäisi olla esimerkkinä, turhaa naisia on nöyryyttää.

• Pro Lax Lax

Miksi olet noin ylimielinen? Miksi et vain pyydä anteeksi? Onko se niin mahdotonta naiselle?

• muoriska
        Pro Lax Lax kirjoitti:

Miksi olet noin ylimielinen? Miksi et vain pyydä anteeksi? Onko se niin mahdotonta naiselle?

anteeksi vittumaisuuttani.

Ymmärtääkseni sain.

Kuka väittää että kukaan ei koskaan?

Itse joudun useastikin pyytämään.

Yleensä saan. Korjaan: tähän asti ainakin olen saanut.

Vaan muoriska ei olekaan veministi, vaan tavallinen naine.

• tietysti
        Pro Lax Lax kirjoitti:

olet niin tyhmä.

• muka pyytäisin

Mitä varten minä muka anteeksi pyytäisin. En tietenkään pyydä, kun ei ole mitään syytä. Naiseuttaniko minun pitäisi anteeksi pyydellä? En ikinä. Olen ylpeä naiseudestani ja syystä. Sinua kyllä käy sääliksi, reppana.

• Pro Lax Lax

Tyypillinen nainen. Vaikka kuinka tekisi syntiä, ei ole mitään anteeksi pyydettävää.

• muka tiedät
        Pro Lax Lax kirjoitti:

Tyypillinen nainen. Vaikka kuinka tekisi syntiä, ei ole mitään anteeksi pyydettävää.

Mistä sinä muka tiedät, että olen syntiä tehny? Teekeekö pelkkä naiseus minusta syntisen? Miten se on miesten kanssa? Onneksi kaikki miehet eivät ole niin pimeitä kuin sinä!

• Fafner

pyysi multa kerran:
      "Anteeksi".

• logiikka

Kuuluu samaan sarjaan kuin että naiset valittaa kun suomalaiset miehet eivät käyttäydy kohteliaasti naisia kohtaan ja sitten kun menet avaamaan oven niin kerrotaan että "pääsen kyllä sisään itsekin" [/sarkasmi]

• reppana

Voi sinua reppanaa. Etkö ole huomannut, että ei ole olemassa mitään yhtä suomalaista naista. Kaikki suomalaiset naiset ovat erilaisia. Kuka toimii mitenkin - aivan kuten miehenkin. Jokaiselle jotakin - olkaamme onnellisia.

Kuule, sitä saa mitä pyytää. Mitä jos alkaisit etsimään jotain muuta kuin vikoja, niin voisit löytää mitä ihanimpia suomalaisia naisia.

• pitäisi pyytää anteeksi? Yleisestikkö vai yksityisesti kaipaat anteeksi pyyntöä?

• Pro Lax Lax

Kunhan nyt vain pyydät anteeksi syntejäsi.

• on näitä
        Pro Lax Lax kirjoitti:

Kunhan nyt vain pyydät anteeksi syntejäsi.

ylemmyyden tuntoistia, jotka tietävät toistekin puolesta asiat paremmin. Kyllä käy sinua sääliksi.

Ootko muuten huomannu, että naisiakin on monenlaisia; toiset pyytää ja toiset ei - ihan niin kuin miehetkin.

• Nuttu

Mitä pitäis pyytää anteeksi? Olemassa oloaanko? naiseksi syntymistään?

Luulen, että sellaisia anteeksi pyyntöjä saat odottaa ja pitkään.

Anteeksi osaan kyllä pyytää ja olen pyytänytkin, jos olen sanonut jotain sopimatonta. Mutta ne on ollut sitten kahden keskustelijan välisiä asioita.

• Pro Lax Lax

ainoa asia mitä sinun tulisi pyytää anteeksi on, että olet sanonut jotain sopimatonta. Syntisi on paljon suuremmat.

• Nuttu
        Pro Lax Lax kirjoitti:

ainoa asia mitä sinun tulisi pyytää anteeksi on, että olet sanonut jotain sopimatonta. Syntisi on paljon suuremmat.

Kyllä kyllä. Kauheesti suuremmat.
        Eix ookki hirveetä!

• Pro Lax Lax
        Nuttu kirjoitti:

Kyllä kyllä. Kauheesti suuremmat.
        Eix ookki hirveetä!

Kyllä se aika hirveätä on.

• _tänne

_kaikille tiedoksi pari mieskirjoittajaa, edes, jotka pyytelevät anteeksi. Miehet ovat vallan- ja voimankäytössään syyllisiä paljon "monempaan" asiaan kuin naiset - ja hirveämpään, palstan irvistelijöistä yli 90% on miehiä. Missä viipyvät anteeksipyynnöt? Aloita itsestäsi, sinä väärän todistuksen antaja.

• VKL-isä

Kyllä se on nainen, joka on syyllinen. Sen tulen tyttärellenikin opettamaan.

• Luucika
        VKL-isä kirjoitti:

Tyttärestäsi tulee ruma, katkera ja alistunut sinun kasvatuksessasi. Tai sitten hän on vain yksinkertainen ja tyhmä. Hymyilee mielenvikaisen onnellisena oli hän miten huonossa asemassa tahansa. Kunhan vain on mies, lapsia ja rakkautta, miksi yksinkertaisen ja tyhmän naisen, kuten tyttäresi pitäisi muuta halutakaan?
        Onneksi on naisia, jotka kasvatetaan älykkäiksi ja itsestään huolehtiviksi, heistä ei tule lampaita, kuten tyttärestäsi:)

• VKL-isä
        Luucika kirjoitti:

Tyttärestäsi tulee ruma, katkera ja alistunut sinun kasvatuksessasi. Tai sitten hän on vain yksinkertainen ja tyhmä. Hymyilee mielenvikaisen onnellisena oli hän miten huonossa asemassa tahansa. Kunhan vain on mies, lapsia ja rakkautta, miksi yksinkertaisen ja tyhmän naisen, kuten tyttäresi pitäisi muuta halutakaan?
        Onneksi on naisia, jotka kasvatetaan älykkäiksi ja itsestään huolehtiviksi, heistä ei tule lampaita, kuten tyttärestäsi:)

Kuinka kauniista tyttärestäni tulee ruma, kun hän oppii pyytämään anteeksi? Kaikenlaisia ihmisiä sitä löytyykin...

• Luucika
        VKL-isä kirjoitti:

Kuinka kauniista tyttärestäni tulee ruma, kun hän oppii pyytämään anteeksi? Kaikenlaisia ihmisiä sitä löytyykin...

Alistunut ja sukupuoltaan häpeävä nainen on ruma. Ei siitä kaunista saa...

• Mannisto
        Luucika kirjoitti:

Alistunut ja sukupuoltaan häpeävä nainen on ruma. Ei siitä kaunista saa...

Alistuneisuus ja kauneus eivät liity toisiinsa.

• Luucika
        Mannisto kirjoitti:

Alistuneisuus ja kauneus eivät liity toisiinsa.

Kerro toki lisää kuvitelmistasi:D

• Mannisto
        Luucika kirjoitti:

Kerro toki lisää kuvitelmistasi:D

että itse et ole kovinkaan kaunis.

• _tänne
        VKL-isä kirjoitti:

Kaikenlaisia umpiluita. Olen varma, että tyttäresikin huomaa saman, minkä ex-vaimosi. Viikonloppupropaganda ilman toteennäyttöjä ei tehoa kuin alle 7-vuotiaisiin.

Siis: anteeksi voi ja pitäisi pyytää jokaisen, miehen ja naisen, vanhan ja aikuisen, silloin kun on aihetta. Tyttöjen ja naisten nöyryyttämisellä et sinä eivätkä muut mulkut saa vähäisintäkään arvostusta.

• Pro Lax Lax
        _tänne kirjoitti:

Kaikenlaisia umpiluita. Olen varma, että tyttäresikin huomaa saman, minkä ex-vaimosi. Viikonloppupropaganda ilman toteennäyttöjä ei tehoa kuin alle 7-vuotiaisiin.

Siis: anteeksi voi ja pitäisi pyytää jokaisen, miehen ja naisen, vanhan ja aikuisen, silloin kun on aihetta. Tyttöjen ja naisten nöyryyttämisellä et sinä eivätkä muut mulkut saa vähäisintäkään arvostusta.

Miksi nainen ei sitten pyydä anteeksi vaikka olisi aihetta?

• Luucika
        Pro Lax Lax kirjoitti:

Miksi nainen ei sitten pyydä anteeksi vaikka olisi aihetta?

Jankuti jankuti, läti läti....osaat ilmeisesti vain hokea tuota yhtä ja samaa lausetta.
        Mene hoitoon!

• Pro Lax Lax
        Luucika kirjoitti:

Jankuti jankuti, läti läti....osaat ilmeisesti vain hokea tuota yhtä ja samaa lausetta.
        Mene hoitoon!

Sinä ilmeisesti et osaa pyytää syntejäsi anteeksi. "Mene hoitoon" olipa omaperäistä...

• Luucika
        Pro Lax Lax kirjoitti:

Sinä ilmeisesti et osaa pyytää syntejäsi anteeksi. "Mene hoitoon" olipa omaperäistä...

Etpä tuota näy osaavan sinäkään.

• Pro Lax Lax
        Luucika kirjoitti:

Etpä tuota näy osaavan sinäkään.

En ole nainen. Ei ole anteeksi pyydettävää. Naisella on. Ja paljon. Syntikasa on järkyttävä.

• Luucika
        Pro Lax Lax kirjoitti:

En ole nainen. Ei ole anteeksi pyydettävää. Naisella on. Ja paljon. Syntikasa on järkyttävä.

Et ole nainen et, mutta provoilija olet ja vielä huono sellainen:)

Miksi syntiä pitäisi pyytää anteeksi? Synti on kivaa, ihanaa irstailua ja mässäilyä...;) Olen ylpeä synneistäni, ei tulisi mielenkään pyydellä anteeksi:)

• Pro Lax Lax
        Luucika kirjoitti:

Et ole nainen et, mutta provoilija olet ja vielä huono sellainen:)

Miksi syntiä pitäisi pyytää anteeksi? Synti on kivaa, ihanaa irstailua ja mässäilyä...;) Olen ylpeä synneistäni, ei tulisi mielenkään pyydellä anteeksi:)

Syntisi on jo sillä tasolla, että sinun täytyy polvistua anteeksipyyntöön. Pitkään ja hartaasti. Mikä sinusta on tehnyt tuollaisen? Toinen nainenko? Toinen synninpesä. Häväistys. Oman itsesi takia pyydä anteeksi heti.

• Luucika
        Pro Lax Lax kirjoitti:

Syntisi on jo sillä tasolla, että sinun täytyy polvistua anteeksipyyntöön. Pitkään ja hartaasti. Mikä sinusta on tehnyt tuollaisen? Toinen nainenko? Toinen synninpesä. Häväistys. Oman itsesi takia pyydä anteeksi heti.

Enpäs taida jaksaa:) Tässä sohvalla makoilu on kivempaa, taidan avata siiderin ja ottaa sipsejä jääkaapista=)

• Pro Lax Lax
        Luucika kirjoitti:

Enpäs taida jaksaa:) Tässä sohvalla makoilu on kivempaa, taidan avata siiderin ja ottaa sipsejä jääkaapista=)

Katumusta tuntematon synnin käärmeenpesä! Alkoholi johdattaa sinut syvemmällä synnin syliin. Unohda sipsit, unohda siiderit! Polvistu ja pyydä anteeksi. Sinun syntisi ovat mittaamattomat! Sinun täytyy puhdistautua! Nainen, pyydä anteeksi!

• hoitoonmenoa
        VKL-isä kirjoitti:

Suosittelisin, että menisit hakemaan hoitoa itsellesi, ennenkuin pääsi todella pimahtaa.

Voi tyttöparkaasi, minkä taakan hänen pieneen päähänsä upotatkaan - ja vain omien itsekkäiden syidesi takia. Tuota voisi jo kutsua lapsen henkiseksi pahoinpitelyksia.

Mitä se Jeesus opettikaan; armoa ja syntien anteeksiantamista.

• pimahtaa
        Pro Lax Lax kirjoitti:

Eiköhän sinun olisi syytä mennä psykiatrista ammattiapua. Kuulostat todella häiriintyneeltä.

Jeesus muuten muistaakseni opetti armoa ja anteeksiantoa. Miten on sinun kanssasi? Noudatatko noita oppeja vai oletko niitä lainoppineita, joille ei pelastusta ole tarjolla?

• soo-ri.

• Pro Lax Lax

Vähän oli vaisu, mutta oikeansuuntainen. Nyt muut naiset kiltisti anteeksipyyntöjonoon. Mars mars....

• Kyllähän olet hihhuli!! "Naiset, pyytäkää anteeksi".. Ainoa nainen joka taitaa pyydellä anteeksi on äitisi ku sut suostui maailmaan lykkäämään!!

On tainnut joku elli vetästä miehen matalaks ku täällä vinkuu anteeksi pyyntöä. Kyllähän sitä anteeksi joutuu pyydellä milloin mitäkin, mutta tuskinpa nyt sulta aletaan mitään anelemaan!!

Joten mars hus hus polvilleen itse vain. Kait joku nainen vois armostaan sut ohjata oikealle polulle, reppana!!

• Kurs-ori

Pyydä anteeksi

• Kurs-ori kirjoitti:

Pyydä anteeksi

olevinas mies niin suukki tukkoon ja ota lääkkees!!

• Kurs-ori
        johtajatar1 kirjoitti:

olevinas mies niin suukki tukkoon ja ota lääkkees!!

Niin omaperäistä että....

PYYDÄ ANTEEKSI!

• aatos

Miksi nimi: "johtajatar1"?

• aatos kirjoitti:

Miksi nimi: "johtajatar1"?

Leikkisin johtajaa.. Tai sit jos oon sellainen "pomottaja".. Tai sitten saatanpa joku pikkupomo ollakkin.. Mitä väliä sillä on miksi nic.ini valitsin..?

• Kurs-ori kirjoitti:

Niin omaperäistä että....

PYYDÄ ANTEEKSI!

*NÄYTTÄÄ KIELTÄ*

• aatos
        johtajatar1 kirjoitti:

Leikkisin johtajaa.. Tai sit jos oon sellainen "pomottaja".. Tai sitten saatanpa joku pikkupomo ollakkin.. Mitä väliä sillä on miksi nic.ini valitsin..?

Aattelinpas vaan. Ensimmäisenä mieleen tuli tosiaankin, että olisit joku pikkupomo jossain. Mutta johtajaksi teet vähän liian "helppoja" yhdys sana virheitä. Siitä ja tuosta kuvasta profiili-sivulla ajattelin sitten, että josko se ois joku domina juttu.

Eli onhan sillä väliä, minkä kuvan itsestään antaa.

• olen jukka
        aatos kirjoitti:

Aattelinpas vaan. Ensimmäisenä mieleen tuli tosiaankin, että olisit joku pikkupomo jossain. Mutta johtajaksi teet vähän liian "helppoja" yhdys sana virheitä. Siitä ja tuosta kuvasta profiili-sivulla ajattelin sitten, että josko se ois joku domina juttu.

samannäköinen kuvassa

• aatos
        olen jukka kirjoitti:

samannäköinen kuvassa

tyypillistä?

• Nainen25v
        aatos kirjoitti:

Voi sinua pikkumiestä:)
        Olet vain kateellinen kun joku uskaltaa keskustella ihan kuvan kanssa. Kokeile itse perässä. Kyllä Johtajatar on antanut minun mielestäni oikein positiivisen kuvan itsestään, mitä olen hänen tekstejään lukenut.
        Itselläni ei ole munaa laittaa kuvaani tänne, mutta arvostan kyllä ihmisiä,jotka sen tekevät.
        Mutta vittuile sinä vaan anonyyminä, jos se tekee sinulle paremman olon...

• aatos
        Nainen25v kirjoitti:

Voi sinua pikkumiestä:)
        Olet vain kateellinen kun joku uskaltaa keskustella ihan kuvan kanssa. Kokeile itse perässä. Kyllä Johtajatar on antanut minun mielestäni oikein positiivisen kuvan itsestään, mitä olen hänen tekstejään lukenut.
        Itselläni ei ole munaa laittaa kuvaani tänne, mutta arvostan kyllä ihmisiä,jotka sen tekevät.
        Mutta vittuile sinä vaan anonyyminä, jos se tekee sinulle paremman olon...

- en ole vittuillut kenellekään.
        - ootko varma, että se on oma kuva ;)

• Mies vain

päinvastoin näitten ylemmyyskompleksisten suominaisten manipuloiva terävä kieli kääntää asiat aina miesten syyksi ja lopulta miehen on pyydettävä anteeksi olemassaoloaan...

• asiaa

No nyt alat puhua asiaa! Hyvä kun älyät lopulta, että sinun se on anteeksi pyydettävä! Armoa ja syntien anteeksiantamusta sinullekin.

• muoriska

että olen sattunut syntymään naisena.

Tosin minulta ei kysytty.

Vaan tiedoksi: jos olisi kysytty, niin naiseksi olisin halunnut syntyä joka tapauksessa!

Sen ikäpolven naisilla, joita itse edustan, oli Suomessa mahdollisuus vapaasti valita: uranainen vai kotiäiti. Itse valitsin sekä lapset että uran.

Ja tosi hyvä valinta: sain ihan kaiken!

• muoriska

että olen työelämässä suostunut tekemään samoja hommia kuin miehet, vaan hiukka pienemmällä palkalla joskus.

Vaan se on johtunut siitä, että olen ajatellut seuraavasti: koska olen elopainoltani kevyempi, en tarvitse niin paljon safkaa. Sitäpaitsi yltäkylläisyys tekee lihavaksi, laiskaksi ja tarkkaamattomaksi.

Tänään tienaan saman kuin miehet. Yhteensä yhdessä pikkukylässä!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6434
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3843
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3230
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1746
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      999
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe